|

بررسی استایل شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده با استایلی جسورانه؛ آموزش سبک ماکسیمال با شیک پوش ترین بازیگر سینما

استایل شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده یکی از بازیگرانی است که تا به امروز در انتخاب لباس و سبک پوششی هم مانند انتخاب فیلمنامه بسیار جسور و هنجار شکن بوده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شهرزاد کمال زاده متولد ۷ فروردین ۱۳۶۴ در تهران و بازیگر سینما و تلویزیون است. او حرفه خود را از سال ۱۳۸۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری آغاز کرد و پس از ایفای نقش در آثاری مانند راه طولانی و عقاب صحرا به شهرت رسید. شهرزاد کمال زاده یکی از بازیگرانی است که تا به امروز در انتخاب لباس و سبک پوششی هم مانند انتخاب فیلمنامه بسیار جسور و هنجار شکن بوده است. در بیشتر استایل ها و لباس های این بازیگر با استعداد ردپای سبک ماکسیمال را می توان به راحتی مشاهده کرد و جالب است که بدانید سبک ماکسیمال سبک همه پسند و ساده ای نیست. پیشینه‌ ماکسیمالیسم در هنرهای تجسمی به عصر باروک و روکوکو در سده‌ هیجدهم میلادی می‌ رسد، زمانی که برخی از هنرمندان به اشباع فضای آثارشان از طرح‌ ها، رنگ‌ ها و جزییات متعدد روی آوردند و معتقد بودند برای غنی بودن در هر هنری باید از بیشترین ترکیبات و جزییات در آثار استفاده کرد.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با استایل های شخصی و عجیب و غریب این بازیگر خوش پوش بیشتر آشنا شوید.

شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زادهِ گل گلی پوش

یکی از جدیدترین و زیباترین استایل های شهرزاد کمال زاده که بسیار سر و صدا کرد، استایل گل گلی و شاد او بود که اخیرا عکس های آن در شبکه های خبری منتشر شده است. این بازیگر جوان در این استایل خود یک شومیز گل گلی در زیر کت خود به تن داشت که با روسری اش ست بود و جالب است که بدانید این ست زیبا و دوست داشتنی باعث جذابیت چندین برابر استایل او شده بود. شهرزاد برای تکمیل این استایل خود از یک کت آبی و شلوار جین روشن ستفاده کرده بود که در کنار هم بسیار زیبا و چشم نواز دیده می شدند.

شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده

استایل سنتی و متفاوت شهرزاد کمال زاده

یکی از استایل هایی که ما بسیار زیاد از این بازیگر جوان دیده ایم استایل سنتی با لباس های محلی خاص و متفاوت است. این بازیگر زیبا در چندتا از فتوشات هایی که از آن منتشر شد یک پیراهن به شکل لباس عروس ولی با طراحی سنتی و متفاوت به تن داشت که بسیار زیبا بود و مورد توجه اکثر طراحان دنیای مد و فشن قرار گرفت. جالب است که بدانید این استایل شهرزاد کمال زاده به وسیله تور و تزئینات روی سرش که با لباسش ست بود به جذابیت بسیار زیادی دست یافته بود. طرح زمینه و چاپ روی لباس‌ ها بسیار در استایل ماکسیمال اهمیت زیادی دارد، در استایل کژوال معمولا سعی می‌ کنیم یکی از آیتم‌ ها را طرح دار و سایر آیتم‌ ها را ساده انتخاب کنیم تا استایل شلوغ نباشد، اما در استایل ماکسیمال می‌ توانید به سراغ انواع و اقسام طرح‌ های مختلف بروید و آن‌ ها را با یکدیگر ترکیب کنید.

شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده

استایل زمستانی شهرزاد کمال زاده؛ پر از جزئیات و اکسسوری

استایل ماکسیمال بیش از همه مورد توجه سلبریتی‌ ها به خصوص هنرمندان عرصه‌ موسیقی پاپ قرار گرفت، چرا که سبک خاص و پر زرق و برق و جسورانه‌ ماکسیمال بسیار جلب توجه می‌ کرد و از آنجایی که سلبریتی‌ ها علاقه داشتند مورد توجه عکاس‌ ها و رسانه‌ ها قرار بگیرند این نوع سبک پوشش خاص را چه برای شرکت در برنامه‌ ها و مراسم هنری و چه برای استایل روزمره‌ شان انتخاب می‌ کردند. در نتیجه برای شهرزاد کمال زاده که یکی از طرفدارن سبک ماکسیمال است قطعا استفاده از اکسسوری و پرداختن به جزئیات در استایل یک امر مهم و حیاتی است. جالب است که بدانید در یکی از استایل های زمستونی این خانم بازیگر علاوه بر ماکسیمال می توان گفت به نوعی از سبک وینتیج هم الهام گرفته شده است.

شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها