|

انواع فیکساتور آرایشی

دیگه نگران خراب شدن میکاپ صورتتون تو مهمونی ها نباشید؛ فیکساتور آرایشی بزنید

انواع فیکساتور

تا به حال دقت کرده‌اید که چرا آرایش بعضی از خانم‌ ها تا مدت زیادی روی صورتشان می‌ ماند؟ شما هم با زدن فیکساتور آرایشی دائمی داشته باشید!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید برای همه شماها پیش آمده باشد تا در مهمانی ها بعد از خوردن غذا یا نوشیدنی، یا پس از گذشت چند ساعت، مجبور به تمدید آرایش خود شوید تا مثل اولش شود. یکی از دلایل پاک شدن و خراب شدن میکاپ شما بعد از استفاده از برندهای خوب و مناسب به دلیل استفاده نکردن از فیکساتور آرایشی است. فیکساتور آرایش باعث می‌ شود که آرایش چهره‌ تان پاک نشود و زمان بیشتری بر روی صورتتان ماندگار شود. این محصول، ساختاری پلیمری دارد و دیواری محافظ روی پوستتان ایجاد می‌ کند و به‌ این ترتیب، مانع ریزش مواد آرایشی از روی پوستتان می‌ شود. فیکساتورهای آرایشی انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها ابزار و نحوه استفاده متفاوتی دارد؛ در نتیجه قبل از انتخاب فیکساتور برای خود با انواع آن آشنا شوید تا بتوانید گزینه مناسب پوست خود را تهیه کنید.

در واقع باید بگوییم که فیکساتور یک محصول تکمیل‌ کننده است. یعنی شما بدون استفاده از فیکساتور هم یک آرایش کامل دارید اما مصرف فیکساتور در مرحله آخر میکاپ، آرایش شما را تکمیل کرده و آن را بادوام خواهد کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع و نحوه عملکرد این نوع لوازم آرایشی آشنا شوید.

فیکساتور آرایش

فیکساتور آرایش

چرا باید فیکساتور آرایش بزنیم؟

فیکساتور همانطور که گفتیم یک محصول تکمیل‌ کننده برای آرایش صورت است؛ در نتیجه اگر می خواهید در یک مهمانی شرکت کنید و تا آخر شب که در مهمانی حضور دارید چهره ای شاداب دقیقا مثل لحظه ورود داشته باشید باید حتما از فیکساتور آرایشی استفاده کنید. یکی از نکاتی که برای استفاده از فیکساتور باید به آن توجه کنید این است که نباید از این محصول به‌ صورت روزانه استفاده کنید و بهتر این است که آن را محدود کنید به موقعیت‌ ها و مناسبات خاص، زیرا در ساختار انواع فیکساتور آرایش از مواد پلیمری استفاده شده و استفاده مداوم و روزمره آن آسیب جدی‌ به پوستتان وارد می‌ کند.

فیکساتور آرایش

فیکساتور آرایش

اسپری فیکساتور؛ استفاده راحت و به صرفه

یکی از انواع فیکساتور که بسیار نوعی خوبی به دلیل بسته بندی است نوع اسپری مانند آن است. در این حالت در مصرف فیکساتور زیاده روی نمی شود و به نوعی می توان گفت به صرفه استفاده می شود و همانطور که از اسم آن پیدا است این مدل فیکساتور استفاده راحتی دارد؛ در نتیجه اگر در آرایش مبتدی هستید این نوع برای شما مناسب تر خواهد بود. اسپری فیکس کننده بافت سبکی دارد و روی صورتتان احساس سنگینی نمی‌ کند. همچنین تا ساعت‌ های متمادی آرایش را بدون تغییر نگه می‌ دارد و دیگر نیاز نیست نگران پخش شدن آرایشتان باشید. همچنین، اگر پوست چربی دارید و همیشه نگران برق زدن صورتتان وسط مهمانی هستید، این اسپری فکر آن را هم کرده و علاوه بر تثبیت آرایش، از چرب شدن پوست هم جلوگیری می‌ کند.

فیکساتور آرایش

فیکساتور آرایش

پودر فیکساتور؛ از براش مناسب استفاده کنید

یکی از رایج ترین مدل های فیکساتور آرایشی نوع پودری آن است. فیکساتورهای پودری در دو حالت مات و براق تولید می شوند و شما با توجه به سلیقه و نوع پوست خود باید اقدام به انتخاب و خرید نمایید. اگر پوست چربی دارید بهتر است از نوع مات و اگر پوست خشکی دارید از نوع براق آن استفاده کنید. پودر فیکس کننده به شما این امکان را می‌ دهد که رژ لب و سایه چشمتان را هم فیکس کنید در صورتی که با اسپری فیکس کننده نمی‌توانستید این کار را بکنید. برای استفاده از این فیکساتور بهتر است از یک براش سرگرد و درشت استفاده کنید که الیاف طبیعی و نرمی دارد تا رد الیاف آن روی آرایش شما نماند.

فیکساتور آرایش

فیکساتور آرایش

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی