|

انواع استایل پاییزه دانشجویی

معرفی انواع استایل پاییزه دانشجویی؛ دیگه نگران انتخاب مانتو و حراست دانشگاه نباش!

استایل پاییزه دانشجویی

اگر دانشجو هستید حتما از قوانین حراست و نوع پوشش دانشگاه خبر دارید، ولی باید بگوییم که با محدودیت هم می توانید در همه فصل ها شیک پوش باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما نیمی از عمر خود را در محیط های آموزشی و به دنبال فراگیری علم و دانش گذرانیدیم و جالب است که بدانید بهترین سال های جوانی خود را در دانشگاه گذراندیم. برای همه خانم ها نوع پوشش و اینکه چه نوع مانتو برای رفتن به دانشگاه مناسب است یکی از دغدغه های کل دوران تحصیل به حساب می آید در نتیجه امروز به بررسی و معرفی استایل پاییزه دانشجویی می پردازیم تا کمی از این دغدغه را کاهش دهیم. همانطور که همه شما ها می دانید دانشگاه هم مانند هر محیط اداری و یا آموزشی دارای محدودیت های پوششی است و استایل و لباس هایی که برای این مکان انتخاب می شوند حتما باید با توجه به قوانین و شرایط پوششی این مکان انتخاب شوند. خبر خوب برای شما این است که حتی با محدودیت هم می توانید شیک پوش و زیبا به نظر برسید.

چون پاییز است می توانید از پارچه های مخمل و پشمی برای مانتو استفاده کنید ولی نباید در طراحی آنها اغراق شود؛ زیرا زرق و برق زیاد برای محیط دانشگاه مناسب نیست. مانتوهای بلند، سوییشرت و کتانی سفید همه یک استایل دانشجویی دخترانه را در پاییز فوق العاده می کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های پاییزه دانشجویی آشنا شوید.

مانتو پاییزه دانشجویی

مانتو پاییزه دانشجویی

بارانی بپوشید؛ کلاسیک و شیک به دانشگاه بروید

یکی از آیتم های دوست داشتنی در فصل پاییز بارونی یا ترنچ کت ها هستند و به جرات می توان گفت این بالا پوش های پاییزه برای استایل دانشجویی به سبک کژوال بسیار مناسب و شیک هستند. اگر می‌ خواهید برای دانشگاه ترنچ کت بپوشید برای زیر آن می‌ توانید یک شومیز بلند مشکی یا کرم انتخاب کنید که اگر در کلاس خواستید کت خود را در بیاورید لباس‌ تان مناسب باشد. برای بارونی های بلند بهتر است از شلوارهای جین و اسکینی و برای بارونی های کوتاه از شلوارهای مام استایل و یا راسته هم می توانید استفاده کنید.

مانتو پاییزه دانشجویی

مانتو پاییزه دانشجویی

استایل دانشجویی مینیمال یا مونوکروم؛ ساده ولی در عین حال زیبا

دوتا از سبک های پوششی که همیشه از سمت بانوان شیک پوش مورد استقبال زیادی قرار گرفته است مینیمال و مونوکروم بوده زیرا در استایل مینیمال شما باید به حداقل پوشی و در استایل مونوکروم هم استفاده از یک رنگ در استایل توجه کنید. همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم به دلیل محدودیت انتخاب رنگ در لباس های دانشگاه مونوکروم یکی از مناسب ترین استایل ها برای استایل دانشجویی در تمام فصل ها است ولی برای فصل پاییز بهتر است از رنگ های کرم، طوسی، مشکی و سبز استفاده کنید. برای داشتن استایل مینیمال و شیک هم می توانید از یک بارونی و یا مانتو پاییزه بلند و یک مقنعه استفاده کنید، فراموش نکنید که در این استایل نیازی به لایه لایه پوشیدن نیست.

مانتو پاییزه دانشجویی

مانتو پاییزه دانشجویی

کت پاییزه بلند بپوشید؛ از سیاه و سفید استفاده کنید

همانطور که همه شما می دانید محدودیت رنگی یکی از شرایط و قوانین پوششی در دانشگاه ها است در نتیجه شما نمی توانید در استایل خود از رنگ های زیادی استفاده کنید، به همین دلیل پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ های خنثی و یا سیاه و سفید است. با توجه به این که در اکثر دانشگاه های ایران مقنعه جز آیتم‌ های اجباری است شما می توانید یک کت بلند و سفید به تن کنید و از دیگر نگران ست شدن آن در استایلتان نباشید زیرا رنگ مشکی مقنعه باعث می شود که با استایل سیاه و سفید شما همخوانی پیدا کند.

مانتو پاییزه دانشجویی

مانتو پاییزه دانشجویی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها