|

خودت رو بشناس!

تست روانشناسی تصویری؛ بگو تو تصویر چی دیدی تا ویژگی های خفن طورتُ رو کنم

اگر دوست داری که اطلاعات تازه ای در رابطه با اطرافیانت یا خودت به دست بیاری این تست رو انجام بدید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- یکی از ساده ترین و جالب ترین راه هایی که به ما کمک می کنه تا خودمون و یا اطرافیانمون رو بشناسیم اینه که از تست های شخصیت شناسی و روانشاسی تصویری استفاده کنیم. تست های تصویری علاوه بر اینکه اطلاعات جالبی رو در رابطه با ما فاش می کنند خیلی هم سرگرم کننده هستند و انجام دادنشون یک بعد تفریح و خوش گذرونی داره. حالا اگر شما دوست دارید که دست کم برای یک بار هم که شده این تست ها رو انجام بدید و خودتون رو محک بزنید در ادامه همراه ما باشید.

سوال:

به تصاویر زیر نگاه کنید و بگویید که در نگاه اول چه چیزی در این تصویر مشاهده می کنید و آن چیست که توجه شما را به خود جلب می کند؟

تست روانشناسی تصویری

  •  

  •  

  •  

به گزارش شایانیوز، مهره های شطرنج ( ستون ها ) یا دو مرد؟ در نگاه اول کدام یک را دیدید؟

  •  

  •  

  •  

پاسخ:

در نگاه اول تصویر مهره های شطرنج را دیدم

اگر در نگاه اول آنچه که توجه شما را به خود جلب کرد مهره های شطرنج که مانند ستون قرار گرفته اند می باشد به معنای آن است که به احتمال بسیار زیاد شما فرد ریسک پذیری نیستید و دوست دارید که در منطقه امن خود بمانید اما باید در نظر داشته باشید که رسیدن به اهداف بزرگ به منزله ی آن است که از منطقه امن و مطمئن خود خارج شوید. از طرف دیگر شما زمان زیادی را برای رویاپردازی درباره آرزو ها و اهدافتان صرف می کنید و همین هم باعث می شود که فرصت کافی برای عملی کردن آن ها نداشته باشید، رویاپردازی خوب است اما عمل کردن، از آن مهم تر می باشد.

در نگاه اول تصویر دو مرد را دیدم

اگر در نگاه اول تصویر دو مرد را دیدید که رو به روی هم ایستاده اند به معنای آن است که احتمالا شما روح آزادی دارید و همیشه از حد و محدوده ی خود بالا تر هستید. برای کسی مثل شما کمتر پیش می آید که زندگی را کسل کننده و تکراری ببینید در واقع شما به افراد و موقعیت های مختلف به چشم یک ماجراجویی تازه نگاه می کنید. به هر حال خوب است در نظر داشته باشید که همیشه نباید دنبال هیجان و ماجراجویی بود پس زمانی را هم برای آرامش خود در نظر بگیرید.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مریم دهقانی ارسالی در

    یک زن و یک مرد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها