|

بررسی استایل یلدا سلبریتی ها

شیک ترین استایل های یلدایی سلبریتی های خانم؛ شب یلدا مثل ستاره های سینما لباس بپوش!

استایل یلدا ستاره سینما

با نزدیک شدن به شب یلدا همه خانم ها به این فکر می کنند که چه لباسی برای این جشن بپوشند، جای نگرانی نیست در این مقاله خبر خوبی برایتان داریم.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- شب یلدا یکی از شب های باستانی و زیبای ما ایرانیان است که سرتاسر کشور همه ساله این شب را که به عنوان طولانی ترین شب سال می شناسند و جشن می گیرند. اگر در اکثر میهمانی ها و روزهای دیگر سال و همچنین دورهمی ها طرفدار سبک مینیمال هستید و از رنگ های خنثی استفاده می کنید و به اصطلاح ساده پوش هستید، پیشنهاد ما این است جسور باشید و نقطه امن تان را فراموش کنید و از آیتم های دیگری برای پوشش خودتان در این شب به یاد ماندنی استفاده کنید. استفاده از لباس هایی با پارچه های براق که با آیتم های ساده و بدون طرح ست شده اند می تواند پیشنهاد جذابی باشد و باعث شود شما به خوش پوش ترین فرد جمع تبدیل شوید. یکی از دلایل جذابیت همیشگی استایل های سلبریتی ها استفاده از این روش و سبک برای پوشیدن لباس است.

اگر مقاله های قبلی ما را مطالعه کرده باشید متوجه خواهید شد که به این سبک از لباس پوشیدن ماکسیمال گفته می شود، سبک ماکسیمال سبکی جذاب و پر از طرح و رنگ است. در ادامه این مقاله با چندتا از جذاب ترین استایل یلدایی سلبریتی ها آشنا خواهید شد.

استایل یلدایی سلبریتی ها

استایل یلدایی سلبریتی ها

استایل یلدایی شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده یکی از سلبریتی های خوش پوش سینمای ایران است که معمولا از سبک ماکسیمال برای انتخاب لباس هایش کمک می گیرد. این بازیگر خانم در استایل یلدایی خود هم مانند دیگر استایل های خود خوش درخشیده است و تعجبی ندارد از بازیگر شیک پوشی مثل ایشون همین هم انتظار می رود. این خانم بازیگر در یلدای گذشته یک پیراهن سبز رنگ ساتن ابریشم به تن کرده بود و از رنگ مکمل مشکی برای استایل خود استفاده کرده بود.

استایل یلدایی سلبریتی ها

استایل یلدایی شاهرخ استخری و خانواده اش

شاهرخ استخری و خانواده شیک پوشش یکی از شخصیت های محبوب و پرطرفدار در شبکه های مجازی و خبری هستند. این بازیگر جوان معمولا با عکس هایی که از خود و خانواده اش منتشر می کند بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. شاهرخ استخری دارای همسر و دو فرزند دوختر است که معمولا از لباس هاس تن با طراحی های خاص استفاده می کنند. این بازیگر جوان در یلدای گذشته عکسی از خانواده خود منتشر کرد که در آن همه لباس های سبز و ست به تن داشتند.

استایل یلدایی سلبریتی ها

استایل یلدایی سارا مقربی

سارا مقربی بازیگر جوان و با استعداد کشورمان چندی پیش یک سری فتو شات های یلدایی از خود منتشر کرد که بسیار سر و صدا و حاشیه ایجاد کردند. این بازیگر جوان در این عکس ها از یک لباس تدی سفید به همراه یک توربان قرمز استفاده کرده است و شما می توانید نماد های شب یلدا را به وضوح در عکس های او ببینید. جالب است که بدانید استفاده از اکسسوری مناسب هم به نوعی در زیبایی این استایل بسیار تاثیرگذار بوده است.

استایل یلدایی سلبریتی ها

استایل یلدایی سلبریتی ها

استایل یلدایی حدیث فولادوند

حدیث فولادوند یکی از بازیگران زیبا و چشم رنگی سینمای ایران است که طرفداران زیادی دارد و جالب است که بدانید یکی از دلایل مهم جذابیت و محبوبیت این بازیگر خانم استایل ها و لباس هایی است که می پوشد. این خانم بازیگر در سال گذشته در شب یلدا عکس از خود منتشر کرده بود که در آن یک مانتو قرمز با شال مشکی به تن داشت و برای ایجاد جذابیت در استایلش از اکسسوری های مناسبتی با شب یلدا استفاده کرده بود.

استایل یلدایی سلبریتی ها

استایل یلدایی متفاوت سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی یکی از سلبریتی های مردمی و محبوب است که با استایل یلدایی متفاوت خود بسیار سر و صدا به پا کرد و مورد انتقاد قرار گرفت. این خانم بازیگر با یک استایل دارک و تیره فتوشات هایی را از خود منتشر کرد که یک انار در دست داشت. پیراهن بلند مشکی یا طراحی متفاوت و مشابه به لباس های محلی و سنتی این استایل باعث جذابیت دو چندان آن شده بود؛ البته تور سیاه بلند روی موها و تل ریش ریش نقره ای روی پیشانی آن هم در تکمیل این استایل متفاوت نقش بسیار زیادی داشت.

استایل یلدایی سلبریتی ها

استایل یلدایی سلبریتی ها

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها