|

تینت، لاک یا رژلب بزنیم؟

تفاوت تینت و لاک لب؛ به جای رژ لب تینت بزن تا چهره ای طبیعی و جذاب داشته باشی

تینت لب

تینت لب یک ابزار آرایشی با عملکردی مشابه رژلب و برق لب است. بافت سبک آن موجب شده تا پس از استفاده هیچ احساس سنگینی یا چسبندگی نداشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- آرایش لب یکی از اصلی ترین بخش های میکاپ صورت است که تاثیر زیادی را روی نتیجه نهایی خواهد داشت؛ در نتیجه ابزارهای و روش های مختلفی برای آرایش لب وجود دارد که همه آنها در نوع خود مناسب و کاربردی هستند ولی امروز می خواهیم درباره یکی از جذاب ترین نوع های آن صحبت کنیم. تینت لب یا رنگ لب، یک ابزار آرایشی برای لب با عملکردی مشابه رژ لب و برق لب است که بافت سبک و مایع ژله ای این محصول موجب شده تا پس از استفاده هیچ احساس سنگینی یا چسبندگی روی لب ها نداشته باشید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ثبات رنگ تینت لب به حدی بالا است که تنها چند ثانیه پس از زدن خشک شده و هرگز به لباس و ماسک پس نمی دهد.

معمولا ملاک‌ های ما برای انتخاب یک محصول آرایشی برای لب هایمان، زیبایی رنگ، ماندگاری و سلامت لب پس از استفاده از آن است. طولانی بودن مدت حضور اکثر خانم‌ ها در محیط کار یا مهمانی‌ ها و جلسات باعث می‌ شود بیشتر از قبل به رژ لب های ماندگارتر روی بیاورند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با یکی از ماندگارترین محصولات آرایشی برای آرایش لب بیشتر آشنا شوید.

تینت لب

تینت لب

تفاوت لاک لب با تینت لب در چیست؟

یکی از رایج ترین سوال ها قبل از انتخاب و خرید تینت لب این است که این محصول آرایشی بی نظیر چه فرقی با لاک لب دارد؟ تینت همانطور که گفتیم محصولی مابین برق لب و رژ لب است. تینت‌ ها مایعی بسیار رقیق، سبک و فاقد سرب و موم هستند؛ بنابراین روی لب‌ ها ایجاد سنگینی و چسبندگی نخواهند کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اصلی‌ ترین تفاوت لاک لب و تینت لب در نمای نهایی آن‌ ها است. به این صورت که با استفاده از تینت لب، رنگی بسیار ملایم روی لب‌ ها ایجاد می‌ شود که تشخیص آن از رنگ طبیعی لب‌ ها تقریباً ممکن نیست؛ اما لاک لب، جلوه‌ ای مانند رژ دارد و علاوه بر آرایش روزمره، برای آرایش‌های رسمی‌ تر نیز مناسب خواهد بود.

تینت لب

تینت لب

نحوه استفاده از تینت لب؛ حرفه ای آرایش کنید

اگر می‌ خواهید یک آرایش لب عالی و بی‌ نقص داشته باشید و اگر به آرایش لب طبیعی علاقه دارید، استفاده از تینت لب‌ را توصیه می‌ کنیم. حال اگر قصد استفاده از این محصول آرایشی را دارید باید بگویم که نگران نباشید استفاده از آن به دلیل شباهتی که به رژ لب مایع دارد بسیار راحت است. شما برای داشتن لب هایی زیبا و طبیعی با ماندگاری بالا فقط کافی است به کمک اپلیکاتور آن، مقدار مناسبی از محصول را روی لب پخش کنید. یکی از نکاتی که لازم است بدانید این است که این محصول به راحتی پاک نمی‌ شود و برای پاک کردن آن نیاز به استفاده از ریموور یا پاک کننده قوی دارید؛ پس هنگام زدن لاک لب، اپلیکاتور را به دقت روی لب‌ ها بکشید و از تماس آن با نواحی اطراف لب خودداری کنید.

تینت لب

تینت لب

چرا بهتر است از تینت لب به جای رژ لب استفاده کنیم؟

حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام خرید لوازم آرایشی فروشنده به جای رژ لب به شما تینت پیشنهاد دهد؛ حال سوالی که اینجا مطرح می شود این است که چرا تینت بهتر از رژ لب است  و چرا به ما پیشنهاد می شود. زیرا تینت لب رد از خود به جای نمی گذارد، تقریبا همه خانم ها با این مشکل مواجه هستند که وقتی رژ لب می زنند به طور اتفاقی رژلب به دندان هایشان می خورد و باعث رنگی شدن دندان می شود، در حین استفاده از تینت این اتفاق نمی افتد. دلیل دوم این است که تینت لب فاقد موم و روغن است به همین خاطر پخش نمی شود و از ضررهای رژ لب هم برخوردار نیست.

تینت لب

تینت لب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها