|

در شب یلدا چه پالتویی بپوشیم؟

دیگه چیزی تا شب یلدا نمونده وقتشه یه پالتو قرمز بخری؛ معرفی انواع پالتو برای شب چله

پالتو یلدایی

با نزدیک شدن به جشن آخر پاییز در این مقاله قصد داریم نکاتی را به صورت خلاصه و مفید برایتان بازگو کنیم تا در این شب استایلی زیبا داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شب یلدا یکی از دوست داشتنی ترین شب های باستانی در بین ایرانیان است که همه ما در این شب با خانواده های خود دور هم جمع می شویم تا طولان ترین شب سال را در کنار همدیگر بگذرانیم. استایل شب یلدا همانطور که می دانید باید شیک  و لوکس باشد این که شما در روزهای دیگر سال طرفدار چه سبک و نوع پوشش هستید مهم نیست در مهمانی این شب زیبا باید از لباس های لوکس و رسمی استفاده کنید. بعد از ویژگی ذکر شده دومین ویژگی ای که باید به آن توجه کنید این است که تِم رنگی این شب باستانی را رعایت کنید. شب یلدا دارای نمادها و رنگ های خاصی است که شما در این شب باید از این المان ها در استایل و یا حتی در دکور و چیدمان میزتان استفاده کنید. در این مقاله با انواع پوشش زمستانی و پالتو یلدا آشنا خواهید شد در نتیجه جای نگرانی نیست با انتخاب درست آیتم های خود می توانید استایلی گرم و یلدایی داشته باشید.

داشتن یک ظاهر جذاب مخصوص شب یلدا چندان دشوار نیست، فقط کافیست در استایل خود همانطور که گفتیم از نمادها و رنگ‌های این مراسم دوست‌ داشتنی و باستانی استفاده کنید. انار و هندوانه نماد‌ های شب یلدا و رنگ‌ های سبز و قرمز رنگ‌ های اصلی تم شب یلدا هستند.

پالتو یلدا

پالتو یلدا

پالتو قرمز بپوشید؛ کلاسیک ولی در عین حال لوکس و جذاب

رنگ قرمز نماد انرژی، جنگ، خطر، قدرت، عزت و بزرگی، میل و اشتیاق و عشق است و استفاده از این رنگ برای آیتم اصلی استایل شجاعت زیادی می خواهد. فراموش نکنید که در این شب زیبا باید شجاعانه لباس بپوشید و لباس های محتاطانه خود را با رنگ های خنثی را برای روزهای دیگر بگذارید. شما برای داشتن ورود به یادماندنی به این مهمانی فقط کافی است یک پالتو کتی قرمز به همراه آیتم های مشکی دیگر به تن کنید. پالتوی انتخابی بهتر است از جنس چرم و یا فوتر باشد، هر کدام از این مدل ها را که انتخاب کردید توجه کنید که دارای طراحی ساده و تک رنگ باشد زیرا ترکیب رنگی اضافه از زیبایی و انرژی رنگ قرمز می کاهد. در این استایل مجاز به استفاده از اکسسوری های قرمز و مشکی هستید و پیشنهاد ما به شما است که اکسسوری های خود را از نوع لوکس و پر زرق و برق انتخاب کنید.

پالتو یلدا

پالتو یلدا

پالتو سبز پوشید؛ با خود بهار را به زمستان ببرید

رنگ سبز نماد طبیعت، رشد و زندگی، تجدید حیات، پول و ثروت، اعتماد به نفس، همدردی، محبت، خلاقیت، وفاداری و صلح و آرامش است. و جدا از ویژگی های ذکر شده رنگ سبز یکی از رنگ های محبوب شب یلدا است که اگر در استایل از آن استفاده کنید به ظاهر شما روح تازه ای می بخشد. انتخاب پالتو سبز برای شب یلدا یکی از گزینه های کم ریسک است؛ البته بهتر است که سبز شما سبز زمردی و شارپ باشد زیرا سبز های کم رنگ و پاستیلی برای این شب مناسب نیستند. برای داشتن استایلی زیبا و جذاب می توانید یک مانتو کتی کوتاه یا بلند سبز رنگ به تن کنید و برای آیتم های مکمل از رنگ سبز، مشکی و یا سفید استفاده کنید. به عنوان اکسسوری پیشنهاد ما رنگ قرمز و یا مشکی است زیرا این دو رنگ ترکیب زیبایی را با رنگ سبز خواهند داشت.

پالتو یلدا

پالتو یلدا

ست پوش باشید؛ یلدا را مونوکروم بگذارانید

یکی از استایل های مناسب و زیبای برای همه مهمانی های رسمی، مخصوصا مهمانی شب یلدا استایل مونوکروم است. مونورکروم سبکی از پوشش است و به استایلی گفته می شود که شما در این حالت از سرتا پا از یک رنگ استفاده می کنید برای مثال برای این شب به یاد ماندنی می توانید از رنگ قرمز و یا سبز برای تمام آیتم های خود استفاده کنید. البته نگران محدودیت نشوید از طیف های دیگر رنگ انتخابی هم می توانید در استایل خود استفاده کنید ولی فراموش نکنید که رنگ دومی در این سبک وجود نخواهد داشت. برای داشتن استایلی جذاب به رنگ قرمز فقط کافی است یک کت و شلوار قرمز به تن کنید و از آیتم های قرمز تیره تر یا روشن تر به عنوان مکمل استفاده کنید.

پالتو یلدا

پالتو یلدا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها