|

خودت رو بشناس!

تست روانشناسی تصویری؛ یک ماه رو انتخاب کن تا ویژگی های پنهانتُ یه جور رو کنم که کف کنی!

Choose your favourite moon and we will tell you your personality type

تست های روانشناسی تصویری به ما کمک می کنند تا بعد های پنهان شخصیتیمون رو پیدا کنیم و درک کنیم اگر شما هم کنجکاو هستید این تست رو انجام بدید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- انتخاب هایی که ما در روز انجام میدهیم، از عکسی که برای زمینه گوشی هوشمندمان انتخاب می کنیم تا شغلی که به آن مشغول هستیم همگی می توانند موارد زیادی را در رابطه با شخصیت ما و روحیات ما آشکار کنند، درست است که عجیب به نظر میرسد اما واقعیت دارد. به همین ترتیب نیز یک تست روانشناسی تصویری می تواند اطلاعات جالب را در رابطه با شما بگوید. اگر دوست دارید که کمی خودتان را بهتر بشناسید و یا این که عزیزانتان را بهتر درک کنید به شما پیشنهاد می کنیم که تست شخصیت شناسی زیر را انجام دهید که به شما کمک می کند تا جنبه های پنهان شخصیتی خود و یا دوستانتان را بهتر متوجه شوید.

سوال:

به گزارش شایانیوز، به عکس زیر با دقت نگاه کنید و بگویید که تصویر کدام یک از ماه های زیر را بیشتر می پسندید و دوست دارید؟

تست روانشناسی تصویری

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

پاسخ:

ماه خونین کامل

اگر شما ماه خونین را انتخاب می کنید یعنی این که فردی شجاع هستید و از چالش هایی که بر سر راهتان قرار می گیرند ابدا نمی هراسید، درواقع شما ذاتا یک رهبر هستید و به این ویژگی خود افتخار می کنید به همین خاطر هم همیشه برای رقابت آماده هستید. از طرف دیگر شما از جمله افرادی هستید که بسیار هدفمند زندگی می کنند و برای آینده خود هدف های روشنی دارند، از این رو ابدا از زندگی بدون هدف خوشتان نمی آید و به نظرتان انسان بی هدف هرگز به موفقیت نخواهد رسید. در نهایت شما از هیچ فرصتی برای درخشش و مرکز توجه بودن غافل نمی شوید.

هلال ماه

اگر ماه هلالی شکل را به عنوان تصویر مورد علاقه خود از بین چهار ماه بالا انتخاب می کنید به معنای آن است که شما فردی صادق و راستگو هستید و به هیچ عنوان نیز از این ویژگی خود دست برنمی دارید. از طرف دیگر راستگویی بیش از حد شما گاها ممکن است باعث شود که اطرافیانتان احساس کنند شما فردی گستاخ و بی اندازه رک هستید اما با این حال چندان به نظر دیگران اهمیت نمی دهید چرا که به خوبی با نقاط ضعف و قوت خود آشنا هستید. شما برای صداقت و شفافیت بیشتر از هر چیز دیگری ارزش قائلید و به همین خاطر هم اصلا نمی توانید کسی را که شایعه پراکنی میکند یا دروغ می گوید تحمل کنید.

ماه کامل درخشان

شما فردی امیدوار هستید که حتا اگر در دنیایی تاریک و پر از ناامیدی هم گرفتار شوید همچنان امید خودتان را از دست نمی دهید به همین خاطر هم اطرافیانتان شما را از صمیم قلب دوست دارند چراکه به آن ها امید و انگیزه می دهید و این امیدواری شما باعث می شود که آن ها همیشه به سراغ شما بیایند، در واقع مردم علاقه شما به زندگی و روز های روشن را دوست دارند و این به آن ها کمک می کند تا در زندگی خود از پس مشکلات و معضلاتشان بر بیایند.

ماه ابری

اگر نمای یک ماه ابری را می پسندید به معنای آن است که شما از آن دست افرادی هستید که به نیاز ها و خواسته های دیگران بسیار توجه می کنند و گاها نیازهای آن ها را بر خواسته های خود ترجیح می دهید. این ویژگی در شما باعث می شود که شما دیگران را به خوبی درک کنید و بتوانید خیلی خوب خودتان را جای آن ها بگذارید. اطرافیانتان شیفته این عشق و از خودگذشتگی شما هستند اما همین احساس پاک و دلسوزانه شما باعث می شود که خیلی از انرژی خود را از دست بدهید پس نباید فراموش کنید که زمانی را هم به خودتان و آرامشتان اختصاص دهید.

تست روانشناسی تصویری

شما کاربران شایانیوز از تماشای کدام یک از تصاویر بالا لذت می برید و پاسخ را تا چه اندازه نزدیک به خود احساس کردید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها