|

شیرینی چی بپزم؟

واسه شب یلدا تو بیست دقیقه یه شیرینی بپز بی همتا؛ طرز تهیه کوکی نارگیلی مخصوص خاص پسندا

banana and coconut cookies with chocolate in it

اگر دوست داری که یه میزبان عالی و منحصر به فرد باشی باید بدونی که چطور خودت تو خونه جذاب ترین شیرینی هایی رو درست کنی که هر جایی پیدا نمیشن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حتما شما هم زمان هایی رو تجربه کردید که به نظرتون هر کاری می کنید بدون شیرینی انگاری که میز پذیرایی شما ناقصه و به همین خاطر هم نتونستید اون طور که دلتون میخواسته از مهمان هاتون میزبانی کنید. خب واقعیت اینه که برای مراسم های مهم مثل شب یلدا یا عید همیشه این مشکل بزرگ هست که گاها شما شیرینی که باب میلتون باشه و دوست داشته باشید ممکنه در شیرینی فروشی ها پیدا نکنید و یا این که اگر به قول قدیمی ها درِ خونه باز باشید و شب یلدا مهمان همیشه کلی مهمان داشته باشید ممکنه که حتا فرصت کافی برای شیرینی فروشی رفتن هم نداشته باشید. خب این جور وقتا بهترین کار اینه که خودتون دست به کار بشید و از مهارت های خودتون برای درست کردن یک شیرینی لذیذ و دوست داشتنی استفاده کنید.

با توجه به این که برای چنین شب مهمی مدیریت زمان خیلی اهمیت داره ما تصمیم داریم تا طرز تهیه یک شیرینی بی نظیر و خاص رو به شما آموزش بدیم که هم آماده کردن مواد اولیه اش کار راحتی است و هم درست کردنش کلا نیم ساعت هم وقتتون رو نخواهد گرفت؛ اسم این شیرینی های بی نظیر و جذاب کوکی نارگیلی هستند و علاوه بر طعم خوبی که دارند فوق العاده هم سالمند.

طرز تهیه کوکی نارگیلی

مواد لازم برای کوکی های نارگیلی:

موز: 2 عدد

شکلات: 1 تخته

پودر نارگیل: 1 لیوان

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، همون طور که دیدی مواد اولیه این کوکی ها فوق العاده محدود و نسبتا ساده هستند خب درست کردن اون ها هم به همین اندازه ساده و بی دردسره. در قدم اول شما باید موز ها رو پوست بگیرید و توی یک کاسه کاملا له کنید، وقتی حسابی له شد پودر نارگیل رو هم بهش اضافه کنید. اگر لازمه می تونید در دو مرتبه پودر نارگیل ها رو اضافه کنید تا یک وقت میزانشون کم و زیاد نشه، شما باید به قدری پودر نارگیل به موز ها اضافه کنید که اون ها حالت خمیری و سفت به خودشون بگیرند.

در مرحله بعد وقتی خمیر شما آماده شد یک مقدار از اون رو بردارید و یک تکه کوچک شکلات رو روی اون قرار بدید و نهایتا دوباره مقدار دیگه ای از خمیر رو روی شکلات بگذارید، به نحوی که تکه شکلات شما کاملا در مرکز و مغز خمیر قرار بگیره. به همین روش ادامه بدید و کوکی ها رو آماده کنید. نهایتا وقتی که همه اون ها آماده شدند ظرف رو داخل فر از قبل گرم شده با دمای 200 درجه سانتی گراد برای تقریبا 12 الی 15 دقیقه بگذارید تا طلایی رنگ بشند. این نکته رو در نظر داشته باشید که اگر دلتون می خواد هم می تویند به جای کوکی مغز دار و در نتیجه شکلات تکه ای از شکلات چیپسی استفاده کنید تا در تمام سطح کوکی ها شکلات پخش بشه.

طرز تهیه کوکی نارگیلی

کوکی های جذاب و دوست داشتنی شما آمااده اند و وقتی که سرد شدند می تونید میل کنید، امیدواریم که شما کاربران شایانیوز از طعم و مزه این کوکی ها لذت ببری و نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

منبع: tasty_maral

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی