|

انواع استایل پلنگی

با مانتو پلنگی معجزه کن؛ آموزش ترفندهای ست کردن پلنگی در استایل زنانه

انواع استایل پلنگی

لباس‌ های پلنگی در حال حاضر جزو ترندهای محبوب زنانه به شمار می‌روند و به دلیل طرح و رنگ خاصی که دارند در فصل پاییز بیشتر شاهد آنها هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لباس‌ های پلنگی در حال حاضر جزو ترندهای محبوب زنانه به شمار می‌روند و به دلیل طرح و رنگ خاصی که دارند در فصل پاییز بیشتر شاهد آنها هستیم. حال شاید برایتان سوال پیش بیاید چرا در پاییز و زمستان بیشتر از پلنگی باید استفاده کنیم؟ در جواب باید بگوییم که پلنگی ها معمولا دارای رنگ های پاییزی و زیبا هستند در نتیجه تا می توانید در این فصل ها از این طرح زیبا در آیتم های انتخابی خود استفاده کنید. مانتو پلنگی یکی از محبوب ترین مانتوهای زنانه است ولی شاید براتان جالب باشد که بدانید اکثر خانم ها بر خلاف میل و علاقه خود از پوشیدن این مانتو زیبا می گذرند زیرا خیال می کنند ست کردن لباس پلنگی در استایل و با آیتم های دیگر کار بسیار دشواری است. در حالیکه شما با آموزش چند ترفند ساده می توانید بهترین استایل ها را پلنگی های دوست داشتنی داشته باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های زیبا و شیک پلنگی بیشتر آشنا شوید.

اکسسوری‌ های پلنگی شاید از نظر بیشتر افراد اهمیت و جایگاه خاصی نداشته باشند اما برای خانم‌ هایی که جسارت و جرات کافی را برای استفاده از لباس‌ های پلنگی در استایل خود ندارند استفاده از این اکسسوری‌ ها بهترین راه است.

استایل پلنگی

استایل پلنگی

مانتو پلنگی بپوشید؛ استایلی لوکس و رسمی

لباس‌ های پلنگی از رنگ‌ های خنثی و ملایمی مثل قهوه‌ای، مشکی و کرم تشکیل شده‌ اند، بنابراین این لباس‌ ها تفاوتی با لباس‌ های طرح دار دیگری که از رنگ های خنثی تشکیل شده ندارند. پس بیش از حد نگران ست کردن و چگونگی پوشیدن این لباس ها نباشید. شما می توانید در استایل های رسمی  مجلسی و یا در استایل هایی که می خواهید بسیار شیک و لوکس به نظر برسید یک مانتو پلنگی بپوشید و آن را با یک شلوار اسکینی و جذب مشکی ست کنید. اگر در فصل زمستان و یا پاییز قصد پوشیدن این مانتو زیبا را دارید بهتر است از بوت و چکمه های بلند و مشکی استفاده کنید تا ظاهری جذاب تر داشته باشید.

استایل پلنگی

استایل پلنگی

از شال یا روسری پلنگی سرکنید، مجلسی و شیک

اگر جزو افرادی هستید که استفاده از پاچه های پترن دار را برای آیتم های اصلی استایل خود نمی پسندید، پیشنهاد ما به شما برای داشتن استایلی لوکس ولی در عین حال ساده استفاده از شال و روسری پلنگی است. شما برای رفتن به یک مهمانی رسمی می توانید برای مثال یک مانتو یا پالتو کتی از رنگ های قهوه ای، کرم و یا مشکی به تن کنید و برای ایجاد جذابیت و تکمیل استایل خود از روسری یا شال پلنگی استفاده کنید. شال های پلنگی معمولا دارای رنگ های کرم قهوه ای یا طوسی مشکی هستند که شما باید شال یا روسری خود را متناسب با رنگ مانتو و آیتم های دیگر استایل خود انتخاب نمایید.

استایل پلنگی

استایل پلنگی

کفش و اکسسوری پلنگی استفاده کنید

اکسسوری‌ های پلنگی مثل کیف و کفش، کمربند، شال و روسری و حتی اکسسوری مو ساده‌ ترین راه برای اضافه کردن طرح پلنگی به لباس‌ های روزمره است. البته برای هماهنگی بیشتر سعی کنید بقیه لباس‌ ها به خصوص لباس‌ های اصلی استایل خود را ساده و کلاسیک نگه دارید تا استایل شما یکدست به نظر برسد و دچار ناهماهنگی و عدم تعادل در ترکیب استایل نشوید. کفش های پلنگی یکی از شیک ترین نوع های اکسسوری برای ست کردن با شال و یا مانتو پلنگی هستند در نتیجه بهتر است در کنار مانتو و یا روسری پلنگی از این نوع از کفش ها استفاده کنید.

استایل پلنگی

استایل پلنگی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی