|

استایل رنگی یلدا

باید و نبایدهای استایل یلدا؛ شب چله لباس های رنگی رنگی و شاد بپوشید!

استایل یلدا

لباسی که برای شب یلدا انتخاب می‌ کنید بستگی به نوع مراسمتان دارد، مثال اگر به یک دورهمی کوچک دعوت هستید، لباس باید راحت و غیر مجلسی باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا حدودی همه ما با استایل و لباس های شب یلدا، این جشن باستانی و زیبای ایرانی آشنایی داریم ولی دقت کنید که در استایل یلدا جدا از کلیاتی که باید در نظر گرفته شود جزئیات و باید و نبایدهایی هم دارد که حتما به آن ها توجه شود. برای مثال دقت کنید لباسی که برای شب یلدا انتخاب می‌ کنید بستگی به نوع مراسمتان دارد، اگر به یک دورهمی کوچک دعوت هستید، لباستان باید راحت باشد و زیاد مجلسی و رسمی نباشد. ولی اگر به یک مهمانی بزرگ دعوت هستید، حتما باید لباسی مجلسی و شب انتخاب کنید. پیشنهاد ما برای خرید لباس شب یلدا لباس هایی با رنگ قرمز است زیرا این رنگ شما را جوان و شاداب نشان می دهد و با رنگ این شب هماهنگ است. رنگ قرمز، یکی از فوق العاده ترین و جذاب ترین رنگ ها است که برای هر شخصی با هر سلیقه ای رنگ فوق العاده جذابی است.

البته این به این معنی نیست که استایل خود را به یک رنگ محدود کنید بلکه می توانید از رنگ های شاد و دارای هارمونی دیگر هم در استایل خود استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشد تا با چندتا از استایل های رنگی رنگی شب یلدا آشنا شوید.

استایل یلدا

لباس های قرمز یا قرمز سفید بپوشید

همانطور که در قسمت بالا گفتیم رنگ قرمز یکی از زیبا ترین و بهترین رنگ ها برای استفاده در استایل شب یلدا است. در نتیجه اگر می خواهید لباس های قرمز رنگ بپوشید می توانید از استایل مونوکروم قرمز و یا ترکیب رنگ قرمز و سفید استفاده کنید تا استایلی یلدایی و زیبا داشته باشید. رنگ سفید یکی از رنگ های مکمل برای استایل های رسمی و مجلسی محسوب می شود، در واقع این رنگ در هر نوع استایلی که استفاده شود آن را تبدیل به استایلی خاص و شیک می کند. برای مثال شما می توانید برای این شب به یاد ماندنی یک پیراهن قرمز سفید یا یک کت و شلوار قرمز با اکسسوری های سفید به سبک مونوکروم به تن کنید.

استایل یلدا

استایل یلدا

پلیور یا لباس شب سبز بپوشید و در مهمانی شب یلدا بدرخشید

همانطور که در قسمت بالا شاره کردیم انتخاب آیتم و سبک استایل کاملا به مهمانی ای که شما در آن دعوت شده اید بستگی دارد. اگر برای شب چله به یک مهمانی خودمانی و خانوادگی دعوت هستید می تواند از یک شلوار مشکی با یک بافت ظریف سبز رنگ به تن کنید و برای ایجاد جذابیت در استایل خود از اکسسوری های قرمز استفاده کنید. ولی اگر به مهمانی ای بزرگ و رسمی در بین دوستان و اقوام دور و نزدیک دعوت شده اید بهتر است از لباس شب استفاده کنید. شما می توانید برای مراسم های اینچنینی یک لباس ماکسی ابریشمی و سبز رنگ به تن کنید و با توربان و اکسسوری های زمردی به استایل خود زیبایی ببخشید.

استایل یلدا

استایل یلدا

سرخابی یا نارنجی بپوشید؛ یلدا را خاص و متفاوت تجربه کنید

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم درست است که تِم شب یلدا قرمز یا سبز رنگ است ولی اگر می خواهید استایلی خاص و متفاوت از دیگر افراد داشته باشید از لباس های این دو رنگ و با طرح های انار و هندوانه دوری کنید زیرا انتخاب چنین لباس هایی به شما ظاهری خاص نمی بخشد. شما برای داشتن استایلی زیبا و منحصربفرد می توانید از رنگ های نارنجی، سرخابی یا حتی بنفش استفاده کنید، برای مثال می توانید یک شومیز سرخابی با شلوار مشکی بپوشید یا اینکه به جای شلوار مشکی دامن نارنجی به تن کنید. اکسسوری های لوکس و پر زرق و برق هم فراموش نکنید زیرا برای استایلی خاص به آنها نیاز دارید.

استایل یلدا

استایل یلدا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی