|

انواع عینک آفتابی

آشنایی با انواع عینک آفتابی؛ با شیک ترین اکسسوری تو استایلت معجزه کن

انواع عینک آفتابی

برخلاف تصور عموم، عینک آفتابی تنها یک کالای لاکچری به حساب نمی آید، بلکه می تواند از مضرات اشعه ماورابنفش به چشم و بروز بیماری جلوگیری کند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یکی از نکاتی که همیشه ما در تمام مقاله ها بر روی آن تاکید کردیم و از تاثیر بسیار زیاد آن بر روی ظاهر و استایل شما گفته ایم استفاده از انواع اکسسوری است. یکی از کاربردی ترین و شیک ترین اکسسوری هایی که هم برای خانم ها و هم برای آقایان پیشنهاد می شود و علاوه بر زیبایی و صرفا تزئین استایل شما بر روی سلامتی شما تاثیر می گذارد عینک آفتابی است. عینک آفتابی تنها یک کالای لاکچری به حساب نمی آید، بلکه می تواند از مضرات اشعه ماورابنفش به چشم و بروز بیماری جلوگیری کند، در نتیجه علاوه بر زیبایی ویژگی هایی دیگر از این اکسسوری را هنگام خرید باید مورد بررسی قرار داد. جالب است بدانید اولین عینک آفتابی توسط ناصر‌الدین شاه قاجار طی سفرهایش به اروپا، وارد ایران شد. همچنین در دوره پهلوی بسیاری از مردم، به‌ خصوص اشخاص معروف و سرشناس با استفاده از این اکسسوری محبوب استایل خود را شکیل‌ تر می‌ کردند.

همواره عینک آفتابی را خریداری کنید که 99 تا 100 درصد اشعه UV را جذب کند. بعضی کارخانه های سازنده عینک برچسب هایی را روی محصول خود نصب می کنند با این مضمون که جذب UV تا بیش از 400 نانومتر صورت می گیرد، که این نیز به معنای همان جذب 100 درصد اشعه UV است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند مدل محبوب از این اکسسوری آشنا شوید.

عینک آفتابی

عینک آفتابی

عینک آفتابی خلبانی؛ کلاسیک و با اصالت

عینک‌ های خلبانی برای فریم‌ های باریک فلزی و عدسی‌ های رنگی آینه ای خود شهرت جهانی دارند. جالب است که بدانید این نوع عینک ها اولین بار برای خلبان‌ ها طراحی شدند تا از چشم‌ های آنها در برابر اشعه‌ های مضر خورشید حین پرواز محافظت کنند. این عینک ها از قدیم همراه و یاور همیشگی ما بوده اند و به خاطر نوع استایلی که دارند برای خانم ها و هم آقایان قابل استفاده هستند. این عینک ها علاوه بر زیبایی و جلوه بخش بودن برای استایل شما دارای بدنه های سبک و منعطفی هستند که استفاده را برای شما راحت می کنند، مخصوصا که دسته‌ های آنها فلزی و باریک هستند و وزنی را متوجه گوش شما نمی کنند.

عینک آفتابی

عینک آفتابی

عینک آفتابی ویفری؛ پر طرفدار و زیبا

کمپانی ری‌ بن با طراحی عینک خلبانی، انقلابی بزرگ و ماندگار در صنعت مد عینک دودی ایجاد کرد. اما این کمپانیِ برخاسته از نیویورک و رشد یافته در ایتالیا، مدل‌ های دیگری هم دارد. طرح‌ هایی که به اندازه عینک‌ های خلبانی محبوب و معروف هستند، یکی از انواع عینک آفتابی بسیار پرطرفدار در جهان، مدل ویفری است. این مدل از عینک از نظر ظاهری ساده و کمی شبیه به عینک پروانه ای است. استفاده از این عینک آفتابی هیچگونه محدودیتی ندارد و شما می توانید از این عینک زیبا در تمام سبک های استایل استفاده کنید. 

عینک آفتابی

عینک آفتابی

عینک آفتابی گربه ای؛ ترند و امروزی

عینک های گربه‌ ای فرمی قدیمی دارند، اما همچنان طی سال‌ ها محبوبیت خود را حفظ کرده‌ اند. جالب است که بدانید عینک گربه‌ای را شخصیت‌ های معروف و تاثیر گذار در دهه 50 میلادی استفاده می‌ کردند. دلیل اینکه هنوز خیلی طرفدار دارد این است که با هر فرم صورت، تناسب دارد و شکلی خاص به چهره افراد می‌ بخشد. این عینک زیبا و شیک بیشتر برای خانم ها طراحی و تولید شده ایت و برای استایل های کلاسیک و شیک کاربرد دارد. در نتیجه از این نوع عینک برای استایل های کژوال و اسپرت استفاده نکنید، عینک های ویفری بیشتر برای این استایل ها مناسب هستند.

عینک آفتابی

عینک آفتابی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها