|

انواع طراحی و لاک یلدا

جدیدترین مدل های طراحی ناخن برای شب یلدا؛ لاک شب چله باید با شبای دیگه فرق کنه!

لاک یلدا

برای طراحی ناخن شب یلدا تنها کافی است نگاهی به سفره پر رنگ و لعاب یلدایی خود بیاندازید و از نمادها، رنگ ها و جزئیات این شب خاص ایده بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شب یلدا یکی از جشن‌ های ایران باستان است که از زمان زرتشت تا کنون همه ساله در روز آخر پاییز برگزار می‌شود، به این ترتیب که در بلندترین شب سال همه‌ افراد فامیل دور هم جمع شده و این روز باشکوه را جشن می‌ گیرند. خب همیشه یک از دغدغه های خانم ها در این مهمانی و جشن باستانی استایل و نوع ظاهر خود است، همانطور که می دانید طراحی و زیبایی ناخن های دست یکی از تاثیرگذارترین آیتم ها بر روی استایل و ظاهر شیک شما خواهد بود. در نتیجه به همان اندازه که برای انتخاب لباس و استایل خود وقت می گذارید لازم است برای زیبایی و آراستگی صورت و دست های خود نیز وقت بگذارید. یکی از راه های انتخاب رنگ لاک یا طرح برای دستان شما در این شب الگوبرداری از تِم و نمادهای شب چله است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از مدل های طراحی ناخن و لاک یلدا آشنا شوید.

در سال‌های اخیر استفاده از تم‌ های مختلف برای مناسبت‌ های مهم سال، بسیار محبوب شده است. یکی از مواردی که احتمالا شما هم امتحان کرده‌اید، دیزاین ناخن مخصوص یک روز خاص است. مثل شب یلدا، هالووین، نوروز و … این دیزاین‌ ها را می‌ توانید با انواع لاک ناخن رنگی روی ناخن‌هایتان اجرا کنید.

لاک یلدا

لاک یلدا

با طراحی ناخن هایتان حس و حال یلدا را بیشتر کنید

همانطور که در قسمت بالا  اشاره کردیم یکی از بهترین گزینه ها برای دیزاین و طراحی ناخن های شما در این شب زیبا الگوبرداری از نمادهای این شب است. برای مثال شما می توانید از ناخن کار خود بخواهید تا برایتان روی چندتا از ناخن هایتان انار یا هندوانه بکشد تا حس و حال یلدا را حتی در ظاهر و استایل خود حس کنید. البته به یاد داشته باشید که شما می توانید این طرح ها را با هر رنگ لاکی که دوست داشته باشید طراحی کنید و مجبور به انتخاب چند رنگ محدود نیستید.

لاک یلدا

لاک یلدا

لاک قرمز بزنید؛ ساده و شیک به یلدا بروید

اگر اهل شلوغ کاری و طراحی های رنگی رنگی روی ناخن نیستید می توانید به جای طراحی انار یا هندوانه لاک قرمز بزنید. رنگ قرمز یکی از نمادهای شب یلدا است و شما می توانید از این رنگ لاک بصورت ساده برای ناخن هایتان استفاده کنید تا هم ظاهری یلدایی و هم در عین حال ساده داشته باشید. رنگ قرمز شامل طیف های مختلفی است، از قرمز شارپ و روشن گرفته تا زرشکی ها همگی برای این شب باستانی و به یادماندنی مناسب هستند. در نتیجه نگران محدودیت و انتخاب رنگ قرمز نباشید شما هر کدام از قرمزها را که با لباس و استایل شما همخوانی بیشتری دارد را می توانید استفاده کنید.

لاک یلدا

لاک یلدا

لاک سبز بزنید؛ بهار را با دستان خود به زمستان ببرید

رنگ سبز، یکی از رنگ‌ های اصلی می باشد و جزو رنگ های سرد طبقه بندی می شود. سبز پس از رنگ آبی به عنوان دومین رنگ پرطرفدار در جهان شناخته می شود که نشان دهنده تجدید حیات و تولد دوباره است. جالب است که بدانید همانقدر که لاک قرمز برای این شب مناسب است لاک سبز نیز می تواند زینت بخش دستان و استایل شما در شب یلدا باشد. افرادی که به رنگ سبز علاقمند هستند، بسیار عاطفی بوده و بدون قید و شرط خود را وقف دوستان و آشنایان می کنند. پس چه رنگ لاکی می تواند مناسب تر از رنگ سبز برای یک دورهمی دوستانه و خانوادگی صمیمی باشد.

لاک یلدا

لاک یلدا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها