|

استایل زمستونی با پالتو شتری

انواع استایل با پالتو شتری؛ با دلبرترین رنگ فصل ترند و امروزی به استقبال زمستون برو

پالتو شتری

رنگ شتری از سری رنگ هایی است که در دنیای مد و فشن بسیار استفاده می شود. از مزیت های استایل زمستونی شتری این است که هیچ وقت از مد نمی افتد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از عناصری که در جلوه و جذابیت استایل افراد تاثیر بسزایی دارد رنگ پوشش مورد نظر می باشد که در صورتی که اصولی انتخاب شود و فرد متناسب و هماهنگ با رنگ پوست خود رنگ لباس هایش را برگزیند قطعا ظاهری شیک و بدون نقص خواهد داشت. رنگ شتری از سری رنگ هایی است که در دنیای مد و فشن بسیار استفاده می شود و از مزیت های استایل زمستونی می توان به استایل شتری اشاره کرد که هیچ وقت از مد نمی افتد. شما در زمستان می توانید از همه رنگ ها مخصوصا از رنگ های پاییزی برای خرید پالتو الهام بگیرید ولی با پالتو شتری قطعا خواهید درخشید. این پالتو زیبا چندسالی است که بصورت مداوم در ترندهای زمستانی و پاییزه قابل مشاهده است در همین راستا در ادامه این مقاله قرار است به ست کردن و ترفندهای پوشیدن پالتو شتری که از محبوب ترین نوع های لباس زنانه و زمستانی است اشاره کنیم.

رنگ شتری در واقع از دسته و طیف رنگ های قهوه ای و کرم به حساب می آید و در گروه رنگ های خنثی جای می گیرد، به همین دلیل گزینه ها و انتخاب های زیادی برای ست رنگ شتری وجود دارد که در نتیجه بستر را برای افرادی که به این رنگ علاقه دارند وسیع تر نموده تا استایلی جذاب و منحصر به فرد داشته باشند.

پالتو شتری

پالتو شتری را با رنگ مشکی ست کنید؛ استایلی شیک و دوست داشتنی

اگر امسال قصد خرید یا پوشیدن یک پالتو شتری را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از نوع کتی و کلاسیک این نوع پالتو است زیرا این مدل از پالتوهای شتری استایل های شیک و کلاسیک تری دارند و به ظاهر شما زیبایی منحصربفردی را می بخشند. اگر اهل پوشیدن کت و پالتوهای کوتاه نیستید می توانید از کت های شتری بلند تا زانو  یا حتی زیر زانو استفاده کنید، البته به این نکته دقت کنید که این کت ها قرار است شما را قد بلندتر نشان دهند در نتیجه اگر قد بلندی دارید نوع کوتاه برای شما مناسب تر است. برای داشتن استایلی زیبا با این پالتو فقط کافی است که از رنگ مشکی برای آیتم های مکمل استفاده کنید، برای مثال لگ های چرمی مشکی و بوت های مشکی چرم گزینه مناسبی هستند.

پالتو شتری

پالتو شتری

پالتو شتری را با پلنگی ست کنید؛ استایلی لوکس و کلاسیک

همیشه به یاد داشته باشید که استایل های پلنگی و یا دارای آیتم های مکملی مانند اکسسوری پلنگی همگی دارای ظاهری لوکس و اشرافی هستند. در نتیجه بهتر است از این پترن زیبا برای استایل های کلاسیک و رسمی استفاده شود. طرح پلنگی دارای تِم رنگی قهوه ای کرم است، پس برای ست کردن با پالتو شتری برای رفتن به مهمانی بهترین گزینه محسوب می شود. شما برای داشتن استایلی شیک و لوکس فقط کافی است از یک شال پلنگی، کیف و کفش یا زیورآلات پلنگی در کنار پالتو شتری خود استفاده کنید تا معجزه زیبایی را در استایل خود حس کنید.

پالتو شتری

پالتو شتری

پالتو شتری خود را با شلوار و پلیور کرم پوشید

رنگ شتری رنگ دارای درجه بندی روشن تا تیره می باشد و در دنیای مد و لباس به دلیل این که رنگی خاص و جذاب محسوب می شود لباس های رنگ شتری هم باشکوه و لوکس به شمار می آیند. جالب است که بدانید این لباس های شیک با آیتم های کم رنگ به زیبایی ست می شوند و استایلی زیبا و دوست داشتنی را برای شما به ارمغان می آورند. اگر به یک مهمانی یا قرار در کافه دعوت شده اید بهتر است یک پالتو شتری بپوشید و برای زیبایی بیشتر استایل خود در کنار پالتو از یک پلیور کرم و شلوار اسکینی کرم و ست با پلیور استفاده کنید تا معجزه این دو رنگ را کنار هم ببینید.

پالتو شتری

پالتو شتری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها