|

بررسی استایل لیلا اوتادی

استایل جنجالی و گل گلی لیلا اوتادی؛ آموزش شیک پوشی به سبک خانم پلیسِ گاندو

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی یکی از بازیگران خوش چهره و با استعداد سینمای ایران است که جدیدا با انتخاب لباس های خود به سبک ماکسیمال خوش پوش هم ظاهر شده است.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- لیلا اوتادی متولد چهاردهم مرداد ماه سال 1362 در تهران می باشد و در حال حاضر 34 سال سن دارد. او دارای مدرک معماری داخلی از دانشگاه تهران است و کار خود را به عنوان بازیگر ابتدا از سینما و با فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری در سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و با بازی در بید مجنون مجیدی و سریال مهر و ماه در سال ۸۲ نامش به عنوان بازیگری جدی مطرح شد. جالب است که بدانید یکی از رازهای موفقیت و محبوبیت این بازیگر جوان بعد از استعداد بالای او در نقش آفرینی و بازیگری چهره و استایل زیبایی است که دارد. لیلا اوتادی جزو آن دسته از سلبریتی هایی است که برای شرکت در جشنواره ها و اکران ها با حساسیت بسیار بالایی لباس و سبک پوشش خود را انتخاب می نماید و از مجموع حضور این خانم بازیگر در تمام مراسم ها می توان گفت تا حدودی به سبک ماکسیمال علاقه دارد؛ ولی در کل اهل محدود کردن خود به یک سبک خاص هم نمی باشد بلکه گاهی از همه سبک ها نیز بصورت ترکیبی استفاده کمی کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این خانم بازیگر نخستین کتاب خود را که مجموعه شعری با نام در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست است، در زمستان ۱۳۹۳ و در قالب دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کرده است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با چندتا از جنجالی ترین استایل های این شاعر جوان آشنا شوید.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی

استایل گل گلی و منحصربفرد لیلا اوتادی در اکران فیلم  لاله

لیلا اوتادی در عکس های جدیدی که از خود منتشر کرده است نشان داده که می تواند به همان اندازه که در بازیگری استعداد دارد در انتخاب لباس و استایلیست بودن هم می تواند با استعداد عمل کند. در نتیجه استایل گل گلی و خاص این بازیگر در مراسم اکران فیلم لاله اصلا اتفاقی عجیبی از سمت این بازیگر نبود. او برای شرکت در این مراسم یک پیراهن بلند مشکی به تن داشت و برای رویه از یک کت گل گلی با طراحی خاص و زیبا استفاده کرده بود که در نهایت می توان گفت این استایل لیلا اوتادی از نظر خیلی از منتقدان در این مراسم بسیار خیره کننده و عجیب بود.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی

استایل سرتا پا آبی لیلا اوتادی در جشنواره عمان

یکی از جنجالی ترین استایل های این خانم بازیگر را می توان گفت در جشنواره فیلم عمان شاهد هستیم زیرا این خانم بازیگر در این مراسم یک استایل مونوکروم آبی را انتخاب کرده بود که بسیار به سبک و نوع پوشش کشور عمان و آن جشنواره هماهنگی داشت. لیلا اوتادی در این مراسم یک اورال آبی و بلند پوشیده بود که دمپای آن روی کفش های پاشنه بلندش افتاده بود، رویه بلند و ریش ریش و توربان آبی ای که به عنوان سرپوش استفاده کرده بودند باعث جذابیت دوچندان استایل او شده بود.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی

استایل مشکی و دارک لیلا اوتادی در جشنواره حافظ 95

رنگ مشکی، یکی از پرکاربرد ترین رنگ هایی است که اکثر افراد صرف نظر از زن و مرد، برای پوشیدن لباس های خود از آن بهره می‌برند. استایل دارک همانطور که از نامش پیدا است، سبکی از پوشش است که در آن از لباس ها و اکسسوری های رنگ مشکی کمک گرفته می‌ شود و جالب است که بدانید پوشیدن لباس هایی به رنگ سیاه از دید دیگران، شما را بسیار شیک و جذاب نشان می‌ دهد. همانطور که از تصویر پایین پیدا است  لیلا اوتادی برای شرکت در مراسم حافظ یک مانتو مشکی طلایی به تن داشت و برای آیتم های دیگر هم از رنگ سیاه استفاده کرده بود؛ که همین ویژگی باعث جذابیت و سبک دارک در این نوع پوشش او شده بود.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها