|

آرایش برای پوست گندمی

انواع ترفندهای آرایشی برای پوست گندمی ها؛ جذاب و خیال جمع به مهمانی بروید!

آرایش روی پوست گندمی

پوست گندمی یعنی پوستی که نه خیلی تیره و نه خیلی روشن است، در واقع می توان آن را بهترین رنگ پوست نامید. رنگ پوست اغلب ایرانیان اینگونه است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پوست گندمی رنگی بین سفید و سبزه است، این رنگ پوست خیلی روشن یا خیلی تیره نیست و جالب است که بدانید رنگ پوست اغلب ایرانیان گندمی می باشند. با توجه به اینکه نحوه میکاپ برای هر رنگ پوستی متفاوت می باشد از این رو بهتر است شما قبل از انتخاب میکاپ صورت خود ابتدا به رنگ پوست تان توجه کنید سپس میکاپی مناسب را انتخاب نمایید. برای آرایش پوست گندمی باید به انتخاب تک تک آیتم های آرایشی دقت کرد شما می توانید از هر رنگ یا برندی که دم دستتان است استفاده نمایید ولی در این حالت میکاپی حرفه ای و بی نقص نخواهید داشت. در نتیجه اگر برای رفتن به یک مهمانی آماده می شوید بهتر است از ترفندها و رنگ های مورد نیاز برای پوستتان آگاهی پیدا کنید و بعد شروع به میکاپ صورت خود نمایید.

پوست گندمی دارای تن قهوه ای روشن است و اگر شما دارای پوستی گندمگون هستید بهتر است از میکاپی مناسب برای شرکت در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید تا چهره تان جذاب و متفاوت تر به نظر برسد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از ترفندهای آرایشی برای پوست های گندمی آشنا شوید.

آرایش پوست گندمی

آرایش پوست گندمی

ابتدا یک زیرساز و کرم پودر مناسب برای خود انتخاب کنید

زیرساز یکی از مراحل مهم در میکاپ است که بر روی نتیجه نهایی و مطلوب از چهره شما تاثیر زیادی دارد. ابتدا کرم پودری مناسب را برای زیرسازی پوست خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که کرم پودر تیره یا روشن برای افراد با رنگ پوست گندمی انتخابی مناسب نیست و اگر شما از این کرم پودرها استفاده نمایید پوست تان بد رنگ و خاکستری به نظر می رسد همچنین باید از کرم پودری استفاده نمایید که با رنگ پوست تان مطابقت و همخوانی داشته باشد. در نتیجه برای انتخاب کرم پودر مناسب برای پوست خود حتما قبل از خرید آن را روی صورتتان تست نمایید و از همخوانی رنگ آن اطمینان حاصل کنید.

آرایش پوست گندمی

آرایش پوست گندمی

برای داشتن چشمانی خیره کننده، سایه های اکلیلی و براق بزنید

اگر پوستی گندمی دارید بهترین انتخاب برای شما این است که برای آرایش چشم از رنگ های براق و اکلیلی سایه استفاده نمایید. سایه چشم با رنگ هایی نظیر مسی و طلایی نیز برای افراد با رنگ پوست گندمی انتخابی مناسب می باشد. بعد از زدن سایه می توانید متناسب با فرم چشم و چهره خود اقدام به کشیدن خط چشم بکنید؛ چهره هایی که پوستی گندمی دارند غالبا دارای تِم شرقی هستند و این نوع چهره ها معمولا خط چشم به آن ها می آید پس بهتر است برای تکمیل آرایش چشم حتما خط چشم بکشید.

آرایش پوست گندمی

آرایش پوست گندمی

چه رنگ رژگونه برای پوست های گندمی مناسب است؟

شما هرچقدر هم میکاپی زیبا و بی نقصی داشته باشید اگر به گونه های خود رژگونه نزنید انگار که اصلا آرایش نکرده اید. در نتیجه اگر پوستی گندمی دارید بهتر است برای آرایش گونه ها و برجسته سازی آن ها از رژگونه گلبهی و آلویی به مقدار ملایم و کم استفاده نمایید، همچنین به سراغ رژگونه های تیره رنگ نروید زیرا این رنگ ها با رنگ پوست گندمگون مطابقت و همخوانی ندارند.

آرایش پوست گندمی

آرایش پوست گندمی

اگر پوستی گندمی دارید هر رنگ رژلبی را نزنید!

افرادی که دارای پوست های روشن هستند از هر رنگ رژلبی می توانند استفاده کنند و غالبا همه رنگ ها به نوع پوست و صورت آنها می آید ولی اگر پوستی گندمی دارید در انتخاب رنگ رژلب دقت کنید. رژلب هایی با رنگ هایی نظیر شرابی، بنفش و آلویی برای آرایش لب ها انتخابی مناسب می باشند و این رنگ ها روی پوست های گندمی باعث می شوند تا زیبایی میکاپ شما چند برابر به نظر برسد. برای زدن رژلب تیره و یا رنگ های ذکر شده بهتر است از خط لب همرنگ با رژ لب استفاده کنید و برای گرفتن نتیجه مطلوب از آرایش لب خود می توانید از پرایمر لب به عنوان زیرساز استفاده نمایید.

آرایش پوست گندمی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها