|

چطور پیاز سوخاری بپزم؟

طرز تهیه پیاز سوخاری اونم به روش رستورانی؛ یه ساید دیش جذاااب و دیوونه کننده

اگه دوست داریکه پیاز سوخاریت مثل کافه ها و رستوران ها خاص و طعمش متفاوت بشه پس باید طرز تهیه اش رو هم به روش رستورانی بلد باشی.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تا به حال به این فکر کردید که چقدر پول انواع و اقسام ساید دیش ها ‌‌و پیش غذاهای مختلف رو تو این رستوران و اون رستوران دادید؟! تا حالا فکر کردید که برای یه طعم متفاوت و جذاب سر سفرتون زمانی که مهمون دارید چقدر فکر کردید و نهایتا هم به نتیجه نرسیدید و نهایتا هم یه پیش غذای تکراری سر سفره گذاشتید ؟! خب برای این که بتونید ظاهری شیک و رستورانی به میزبانیتون بدید ما بهتون پیشنهاد می کنیم که طرز تهیه پیاز سوخاری رو یادبگیرید که طعم و مزه اش معرکه است و حسابی غوغا میکنه.

طرز تهیه پیاز سوخاری

مواد لازم برای پیاز سوخاری:

پیاز خام

آرد گندم

تخم مرغ

پودر سوخاری

نمک

فلفل

زردچوبه

مواد لازم برای سس کفیر مخصوص:

سس مایونز

ماست کفیر پروبیوتیک

خیار شور رنده شده

شوید

سیر رنده شده

برای مواد اولیه فوق مقدار مشخص نکردیم چون بسته به این که شما چقدر و برا چند نفر تهیه تدارک می بینید میتونه میزان اون ها تغییر کنه به علاوه این که مقداری کم یا زیاد شدن هیچ کدوم از آیتم ها خوشمزگی پیاز سوخاری های شما رو خراب نمیکنه. تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید اینه که از ماست کفیر در سس خیلی زیاد استفاده نکنید.

طرز تهیه پیاز سوخاری

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، در مرحله اول بعد شستن و پوست کندن پیاز ها باید اجازه بدید که خوب خشک بشند و آب اون ها تبخیر بشه بعد به صورت حلقه حلقه خردشون کنید. سپس در مرحله بعد توی یک کاسه تخم مرغ ها رو بشکنید و به همراه نمک و زردچوبه هم بزنید تا حالت یک دست و رقیق پیدا کنه.

در این مرحله پیاز ها رو که خرد کردید ابتدا داخل ظرف تخم مرغ ها مرطوب کنید و بعد در ظرف آرد غلت بدید تا خوب آردی. برای این که حلقه پیاز های شما کارد آرد رو به خودشون بگیرند بهتره که این کار رو مجددا تکرار کنید و بعد از مرحله دوم پیاز ها رو به پودر سوخاری آغشته کنید.

حالا پیاز های شما برای سرخ شدن آماده اند پس داخل ماهیتابه مرود نظرتون به قدر کافی روغن بریزید و روی حرارت متوسط قرار بدید تا کاملا داغ بشه و بعد حلقه های پیاز رو داخل اون سرخ کیند تا طلایی بشه. در هیمن حال باید برید سراغ درست کردن سس مخصوصی که قراره طعم پیاز های سوخاری رو برای شما لذت بخش تر کنه.

برای تهیه سس تمام مواد اولیه رو به نوبت داخل یک ظرف بریزید و با هم مخلوط کنید تا یک دست بشند سپس سس رو داخل یخچال بگذارید تا مواد بتونند به خوبی طعم و مزه هم دیگه رو جذب کنند. نهایتا هنگام سرو پیاز های سوخاری سس رو هم کنار اون بگذارید.

طرز تهیه پیاز سوخاری

امیدواریم که شما کاربران شایانیوز از طعم و مزه این ساید دیش جذاب نهایت لذت رو ببرید و نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها