|

انواع استایل پالتو مشکی

انواع استایل زمستونی با پالتو مشکی؛ تو فصل برفی به سبک دارک لباس بپوشید

پالتو مشکی

یکی از پرطرفدارترین انواع مانتو و پالتو در میان خانم‌ ها، پالتو و یا مانتو مشکی است که در دسته انتخاب‌ های اول هر خانم شیک پوشی قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از پرطرفدارترین انواع مانتو و پالتو در میان خانم‌ ها، پالتو و یا مانتو مشکی است که در دسته انتخاب‌ های اول هر خانم شیک پوشی قرار دارد. حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا پالتو مشکی یکی از محبوب ترین نوع های پالتو است در جواب باید بگوییم که این پالتو زنانه به دلیل رنگی که دارد در تمام سبک ها و موقعیت ها قابل استفاده است و شما فقط کافی است با چندتا از ترفندهای مهم ست کردن این پالتو زیبا آشنا باشید تا بتوانید صدها استایل شیک و دوست داشتنی برای خود درست کنید. پالتو مشکی معمولا دارای استایلی رسمی و شیک است و شما به راحتی می توانید از این لباس کاربردی در استایل های مجلسی استفاده کنید، البته همانطور که اشاره کردیم این به این منظور نیست که پالتو مشکی جایی در استایل کژوال و روزمره شما ندارد. استایل با پالتو در عین شیک و جذاب بودن می تواند بسیار پیچیده و سرگرم کننده هم باشد.

اغلب افراد سبک لباس های زمستانی با پالتو را جزو استایل های لایه لایه می شناسند زیرا معمولا شما در این استایل ها با لباس های زیادی سر و کار خواهید داشت که سبب پیچیدگی و سرگرمی در انتخاب استایل ایده آل شما می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب پالتو مشکی آشنا شوید.

پالتو مشکی

پالتو مشکی

پالتو مشکی خود را با آیتم های کرم ست کنید

یکی از جذابیت های پالتو مشکی را زمانی خواهید دید که آن را در کنار آیتم های کرم رنگ استفاده کنید. رنگ کرم جزو رنگ های نسبتا گرم است که برای استفاده در فصل های سرد گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود. در نتیجه شما می توانید رنگ مکمل استایل خود را کرم انتخاب نمایید تا استایلی شیک و متناسب داشته باشید. برای داشتن یک استایل لوکس و زمستانی فقط کافی است یک پالتو کتی مشکی به تن کنید و برای زیر آن از یک پلیور کرم استفاده کنید. از اکسسوری های کرم و یا پلنگی نیز غافل نشوید زیرا این اکسسوری ها جذابیت استایل شما را چندین برابر خواهند کرد.

پالتو مشکی

پالتو مشکی

استایل کاملا دارک و سرتا پا مشکی بزنید

یکی از استایل های زمستانی بسیار زیبا و لوکس، استایل دارک و کاملا سیاه پوش است. در این سبک نیاز نیست شما کار خاصی انجام دهید بلکه کافی است تمام آیتم های استایل خود را مشکی انتخاب نمایید. از آنجایی که سبک پوشش دارک یا مشکی، می‌ تواند خسته کننده باشد، برای اینکه استایل خود را از حالت یکنواختی در بیاورید، بهتر است از پارچه هایی با جنس های مختلف بهره بگیرید. برای مثال پالتوهای مشکی پترن دار با بوت یا چکمه های براق مشکی می توانند گزینه های خوبی برایتان باشند. به عنوان پیشنهاد دوم هم می توانید در این سبک از لباس پوشیدن از رنگ دوم در کنار رنگ مشکی استفاده کنید. برای مثال شما می توانید برای اکسسوری های خود مثل کمربند، کیف و یا زیورآلات از رنگ طلایی و یا نقره ای بهره بگیرید.

پالتو مشکی

پالتو مشکی

در کنار پالتو خود از جین های آبی استفاده کنید

همانطور که می دانید رنگ آبی یکی از رنگ های زیبا و خاصی است که در استایل های زمستانی جایگاه ویژه ای دارد. شما برای داشتن استایلی زیبا و جذاب فقط کافی است کمی رنگ آبی به آن اضافه کنید تا به نتیجه مطلوب خود برسید. حال اگر قصد پوشیدن پالتو مشکی خود را در استایل کژوال و یا نیمه رسمی دارید بهتر است از شلوار جین و یا کیف و کفش آبی استفاده کنید. شما می توانید از رنگ آبی و آیتم های جین حتی برای استایل های رسمی و یا نیمه رسمی استفاده کنید و استایل های زمستانی خود را با هر سبک و حس و حالی زیبا کنید.

پالتو مشکی

پالتو مشکی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها