|

ایده طراحی ناخن برای کریسمس

جذاب ترین مدل های لاک و طراحی ناخن ویژه کریسمس؛ بابانوئل و با خودت به خونه ببر!

طرح ناخن کریسمسی

جشن سال نو میلادی هر سال با تزئین درخت کاج، چراغانی شهر و رقص و شادی همراه است و طراحی ناخن کریسمس باید یادآور نشانه های خاص این جشن باشد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خب همانطور که می دانید جشن سال نو میلادی هر سال با تزئین درخت کاج، چراغانی شهر و رقص و شادی همراه است و شاید برایتان جالب باشد که از تمام آیتم های لباس گرفته تا میکاپ صورت و طراحی ناخن کریسمس باید یادآور نشانه های خاص این جشن باشد.  استفاده از رنگ سبز یا قرمز به عنوان نماد درخت کاج یا رنگ سفید به عنوان نماد برف می تواند برای شرکت در مراسم سال نو میلادی بسیار مناسب باشد. همچنین، می توانید از انواع طرح ناخن زمستانی و کریسمسی مانند دانه برف، بابانوئل، آدم برفی، گوزن، چراغ های آویز گرد و بسیاری طرح ها و رنگ های دیگر استفاده کنید. شما با استفاده از این رنگ ها و طرح ها در استایل خود هارمونی و هماهنگی ایجاد می کنید و به نوعی با دستان خود کریسمس را هرآنچه بیشتر به خانه می برید.

طراحی ناخن های دست به صورت حرفه ای کار نسبتا دشواری است از این رو اغلب خانم ها برای داشتن دیزاینی خاص و متفاوت به افرادی مراجعه می کنند که در این زمینه مهارت و تبحر لازم را دارند. در ادامه ای مقاله با ما همراه باشید تا با انواع طراحی و رنگ های شب کریسمس بیشتر آشنا شوید.

ناخن کریسمسی

ناخن کریسمسی

برای کریسمس روی ناخن هایتان برف و بابانوئل بکشید

یکی از راه ها و روش های دیزاین ناخن برای هر جشن یا مراسمی استفاد از رنگ ها یا طرح های الگوبرداری شده از نمادهای آن جشن است. توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید طرحی حرفه ای و خاص را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید می توانید تمرین و تکرار لازم را داشته باشید، همچنین امروزه شابلون های مخصوص دیزاین ناخن کار ایجاد طرح روی ناخن ها را تا حدودی آسان تر کرده اند. در نتیجه اگر در طراحی و کشیدن خطوط روی ناخن های خود تسلط کامل ندارید از شابلون و لنزها استفاده نمایید.

ناخن کریسمسی

ناخن کریسمسی

از ورق طلا استفاده کنید؛ دست هایتان را لوکس و زیبا دیزاین کنید

یکی دیگر از راه های دیزاین نان برای جشن ها یا مهمانی ها استفاده از ورق طلا برای ایجاد طرح و جذابیت در کنار لاک است. استفاده از این ورق های طلا ظاهری شیک و لوکس به دستان شما می بخشد و باعث می شود در نهایت با مهمانی هماهنگ شوید. قبل از استفاده از ورق طلا لاک را روی سطح ناخن هایتان بزنید و اجازه بدهید تا لاک خشک شود سپس روی ناخن هایتان را چسب مخصوص ورق طلا بزنید و چند لحظه صبر نمایید تا چسب به صورت کامل بی رنگ گردد. در ادامه ورق طلا  را روی سطحی از ناخن ها که چسب زده اید بچسبانید و به کمک انگشت آن را روی ناخن هایتان فیکس نمایید. در انتها برای ماندگاری بالاتر از برق ناخن با تاپ کات استفاده کنید.

ناخن کریسمسی

ناخن کریسمسی

برای انتخاب لاک از رنگ های کریسمسی استفاده کنید

جالب است که بدانید جشن کریسمس هم مانند جشن یلدای ما دارای تِم رنگی خاص است و شما برای اینکه با دیزاین و لباس های خود هماهنگ باشید بهتر است برای ناخن هایتان هم از رنگ های کریسمسی استفاده کنید. برای مثال دو تا از رنگ های محبوب که به نوعی نماد کریسمس هم محسوب می شوند رنگ های قرمز و سبز هستند. در نتیجه شما می توانید لاک قرمز و سبز بزنید و اگر اعل طراحی و استفاده از ورق طلا یا تزئین های پر زرق و برق نیستید مشکلی ندارد می توانید از نوع ساده و  بدون طرح این دو رنگ استفاده کنید در نهایت با تِم مهمانی ست خواهید بود.

ناخن کریسمسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها