|

استایل کژوال کریسمس

استایل راحتی و کژوال کریسمس؛ سال نو میلادی را شیک و راحت جشن بگیرید

استایل کریسمس

کریسمس فقط یک بار در سال جشن گرفته می شود و افرادی که این روز را جشن می گیرند، سعی می کنند تا زیباترین و شیک ترین مدل لباس خود را بپوشند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- کریسمس به جشن شروع سال جدید میلادی گفته می شود که فقط یک بار در سال جشن گرفته می شود و افرادی که این روز را جشن می گیرند، سعی می کنند تا زیباترین و شیک ترین مدل لباس خود را بپوشند. جالب است که بدانید این جشن دارای تِم رنگی ای مانند شب یلدا و جشن باستانی شب چله ایرانیان دارد، در نتیجه اگر برای مهمانی کریسمس دعوت شده اید نگران نباشید شما قبلا هم استایل اینچنینی را تجربه کرده اید. جشن کریسمس به دو شکل برگزار می شود یکی خانوادگی و صمیمی و دیگری مهمانی بزرگ و شلوغ حال ما در این مقاله قصد داریم به استایل مهمانی خانوادگی کریسمس بپردازیم و چندتا ایده جذاب برای انتخاب لباس جشن شب سال نو در کنار خانواده را به شما ارائه دهیم. فراموش نکنید که یکی از نکاتی که هنگام انتخاب لباس کریسمس باید به آن دقت کنید این است که لباس انتخابی هارمونی و سبک یکسان با جشن کریسمس داشته باشد و یا یادآور این شب در قاب خاطره ها برای شما باشد.

وقتی نوبت به روز کریسمس می رسد بهتر است لباسی را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی کنید، زیرا غذا خوردن و حرکت زیادی در این روز، وجود خواهد داشت. بنابراین اگر به فکر پوشیدن یک لباس راحت و در عین حال شیک در کریسمس هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

استایل کریسمس

استایل کریسمس

ست های راحتی و خواب بپوشید؛ سال نو را راحت شروع کنید

یکی از جذاب ترین ایده ها برای شب کریسمس که در بسیاری از فتوشات های افراد مشهور و یا سلبریتی شاهد آن هستیم پوشیدن ست های راحتی و خواب برای شب کریسمس است. دقت داشته باشید که اگر جشن کریسمس شما یک جشن خودمونی و خانوادگی در منزل است شما می توانید با این سبک از لباس پوشیدن خود را در کنار درخت کریسمس در قاب خاطره ها زیبا و دوست داشتنی ماندگار کنید. برای زیبایی بیشتر در این سبک از لباس پوشیدن می توانید از دمپایی های پشمی و گرم، کلاه و یا دیگر اکسسوری های متناسب با جشن کریسمس استفاده کنید. در انتخاب اکسسوری دقت کنید که اگر طرح دارد از طرح هایی که نماد کریسمس است در آنها بکار رفته باشد.

استایل کریسمس

استایل کریسمس

پلیور و بافت های کریسمسی بپوشید؛ استایلی شیک و گرم

گزینه دوم بعد از ست های راحتی برای جشن کریسمس در منزل پوشیدن بافت و لباس های زمستانی با طرح های کریسمسی است. اگر جزو افرادی که لباس های راحتی را انتخاب می کنند نیستید و ترجیح می دهید استایلی رسمی تری داشته باشید می توانید پلیور با طرح های گوزن، دونه های برف، درخت کریسمس و یا بابانوئل هستند به تن کنید و برای تکمیل استایل خود از شلوار های قرمز یا سفید استفاده کنید. البته برای انتخاب شلوار حتما به رنگ پلیور خود دقت کنید به طور مثال اگر رنگ غالب آن آبی است به جای قرمز بهتر است از شلوار جین آبی به عنوان آیتم مکمل استفاده کنید.

استایل کریسمس

استایل کریسمس

همه اعضای خانواده با هم ست بپوشید؛ قاب خاطره ها را شیک کنید

فرقی نمی کند که سبک اول یا دوم را برای شب کریسمس خود انتخاب می کنید در هر صورت هر کدام از سبک ها را که استفاده می کنید بهتر است بصورت ست با همه اعضای خانواده لباس بپوشید. برای مثال پیشنهاد اول که شامل ست های راحتی و خواب می شد  را می توانید به صورت ست های دونفره، سه نفره یا چهارنفره تهیه کنید و کریسمس را خاص و شیک در قاب خاطره ها ثبت کنید. همانطور که می دانید رنگ قرمز نماد کریسمس است و ما این رنگ زیبا را بارها در دکورهای کریسمسی و یا حتی بر تن بابانوئل دیده ایم، در نتیجه سعی کنید لباس های ست خود را از این رنگ انتخاب نمایید.

استایل کریسمس

استایل کریسمس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها