|

آموزش ترفندهای آرایش چشم

خط چشم یا سایه؛ برای آرایش حرفه ای اول ببین کدومش به صورت و چشمات میاد!

آرایش چشم

آرایش چشم، مهم‌ترین بخش آرایش صورت شما خواهد بود. برای داشتن چشمانی زیبا ابتدا باید با لوازم آرایشی مناسب و ترفندهای آرایش چشم آشنا باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از اتمام آرایش صورت خود احساس کرده اید که نتیجه مطلوب خود را نگرفته اید یا سبک آرایش یا رنگ هایی که استفاده کرده اید به چهره تان نمی آید. این پیش آمد به دلیل تصمیم گیری سریع در مورد انتخاب رنگ و سبک آرایش چشم و یا صورت است. آرایش چشم، مهم‌ترین بخش آرایش صورت شما خواهد بود، شما برای داشتن چشمانی زیبا ابتدا باید با لوازم آرایشی مناسب و ترفندهای آرایش چشم آشنا باشید و مهم تر از همه اینکه از سبک و فورم آرایشی که به چهره شما می آید هم نیز آگاه باشید زیرا خیلی از ترندهای آرایشی بسیار زیبا و شیک هستند ولی ممکن است به نوع چهره و یا چشم های شما نیایند. برای مثال بعضی از چشم ها با خط چشم و بعضی دیگر با سایه چشم حالت و نمای خوبی پیدا می کنند. در نتیجه فراموش نکنید که هر نوع محصول آرایشی که برای دیگران مناسب است ممکن است برای شما گزینه درستی نباشد.

میکاپ چشم اگر به درستی و مطابق با فرم چشم ها انجام شود عیب های موجود در حالت چشم های شما از بین می برد و ظاهری ایده آل و متفاوت به شما می بخشد، بنابراین در هنگام انتخاب میکاپ چشم های خود حساسیت زیادی را به خرج دهید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند مدل آرایش چشم متناسب با چهره خود آشنا شوید.

سایه چشم

خط چشم

اگر چشم هایی کشیده و درشت دارید سایه تیره بزنید

سایه زدن یکی از روش های جذاب آرایش چشم به حساب می آید که می توان گفت این روش نیاز به آموزش و مهارت کافی دارد. در نتیجه اگر این روش را برای آرایش چشم های خود انتخاب می کنید و در این کار مبتدی هستید بهتر است ابتدا آن را آموزش ببینید. یکی از نکاتی که باید به آن دقت کنید این است که هر رنگ سایه ای به هر نوع فرم چشمی نمی آید، پس رنگ سایه چشم خود را با توجه به چشم هایتان انتخاب کنید، برای مثال اگر چشم هایی کشیده و بادامی دارید پلک خود را با سایه کمی تیره و مات مثل قهوه ای یا خاکستری بپوشانید و از سایه های تیره تر برای گوشه های بیرونی چشم استفاده کنید. اگر هم چشم هایی افتاده و خمار دارید سایه کمرنگ و مات را به صورت یکنواخت بر روی کل پلک بزنید.

خط چشم

خط چشم

اگر چشم های کوچکی دارید خط چشم بکشید

یکی دیگر از روش های آرایش چشم که از قدیم تا به امروز جزو ترندهای آرایشی بوده کشیدن خط چشم است. این سبک از آرایش یا با بطور کلی آرایش چشم در حالتی که دور چشم یا بالای آن را تیره و سیاه کرده باشید سبکی از آرایش در خاورمیانه و شرق است. جالب است که بدانید در انتخاب مدل و یا پهنی و نازکی خط چشم هم باید دقت کنید زیرا باز ممکن است هر مدل خط چشمی به چشم ها یا صورت شما نیاید؛  مدل خط چشمی که انتخاب می‌کنید، باید الگویی مناسب برای مدل چشم‌ های شما باشد، تا بعد از تکمیل میکاپ، چشمانتان درشت‌تر، گیراتر و همچنین زیباتر به نظر برسند. اگر الگوی انتخابی‌تان اشتباه باشد، آرایشی ناموزون با چشمانی کوچکتر و یا بزرگتر از حد معمول خواهید داشت که تناسبی با صورتتان ندارند.

خط چشم

سایه چشم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها