|

انواع مانتو زمستونی

با پالتوهای سنگین خداحافظی کن و مانتو پشمی بپوش؛ کی گفته تو زمستون نمیشه مانتو پوشید!

انواع استایل با مانتو پشمی

هیچ چیزی مانند یک مانتو شیک نمی‌تواند استایل پاییزی شما را خاص و منحصر‌بفرد کند. مخصوصا، اگر در انتخاب مدل مانتو خود، هوشمندانه عمل کنید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- طبیعی است که همه ما از پوشیدن لباس های سنگین و دست و پا گیر خوشمان نمی آید و جالب است که بدانید یکی از ویژگی های لباس های پاییزه و زمستانه این است که بسیار سنگین و حجیم هستند و پوشیدن طولانی مدت این لباس های باعث کلافگی و احساس خستگی همه ما می شود. حال سوالی که در این قسمت مطرح می شود این است که چگونه می توان استایلی گرم، شیک و در عین حال راحت و سبک داشت؟ شما می تواند با آشنایی بیشتر با انواع استایل و لباس های پاییزه و زمستانی به انتیجه مطلوبی که می خواهید برسید. پالتو و کاپشن دوتا از اصلی ترین و ترند ترین لباس های زمستانی و پاییزه هستند که گاها در طراحی دارای ویژگی های ذکر شده می باشند و به همین دلیل خیلی از خانم ها از استفاده آنها اجتناب می کنند. خب خبر خوشحال کننده این است که شما می توانید با انواع مانتو پشمی بهترین استایل های زمستانی را داشته باشید و از ظاهر زیبا و در عین حال راحت برخوردار شوید.

ما در پاییز 2022 هم شاهد به صحنه آمدن طرح‌ های جدیدی از مانتو پشمی هستیم که شما می‌توانید با توجه به استایل شخصی خود، گزینه مناسب را از میان آن‌ ها انتخاب کنید. برای انتخاب صحیح در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

مانتو پشمی

مانتو پشمی

پانچو بپوشید و زمستان را راحت و شیک بگذرانید

 پانچو یکی از ترندهای امسال پاییز است که معمولا از جنس پشمی و موهر تهیه می شود. پانچو به دلیل مدل آزاد و راحتی که دارد روی لباس های دیگر پوشیده می شود و علاوه بر تن خور راحت و آزاد ظاهر شیک و مناسبی دارد. شما برای داشتن استایلی زیبا و زمستانی با این مدل از بالا پوش می توانید از یک پلیور گرم و سبک برای زیر و از یک شلوار جذب و اسکینی استفاده کنید. برای زیبایی بیشتر هم بهترین گزینه برای شما بوت و یا چکمه بلند است زیرا پانچوها به دلیل قد نسبتا کوتاهی که دارند با این مدل از چکمه ها ترکیب زیبا و چشم نوازی را می سازند.

مانتو پشمی

مانتو پشمی

چهارخونه های پشمی بپوشید؛ استایلی مدرن داشته باشید

لباس های چهارخونه یکی از محبوب ترین ترندهای فصل پاییز و زمستان هستند، از شکت های اسپرت گرفته تا انواع مانتو یا پالتو چهارخانه همگی از لباس هایی هستند که در این فصل ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. جالب است که بدانید شکت ها و مانتوهای پشمی چهارخونه طرفداران بیشتری نسبت به پالتوهای چهارخانه دارند. شما برای داشتن استایل های جذاب و دوست داشتنی با این لباس های مدرن فقط کافی است یک مانتو پشمی بلند به تن کنید و  برای زیبایی بیشر از کلاه های ساده استفاده کنید. در کل همیشه به یاد داشته باشید که آیتم های مکمل برای مانتو چهارخانه باید ساده و کاملا بدون پترن باشد.

مانتو پشمی

مانتو پشمی

مانتو کتی پشمی بپوشید؛ استایلی کلاسیک و جذاب

یکی از گزینه های بسیار زیبا و مرسوم لباس های پشمی زنانه مانتوهای پشمی و کتی هستند که ما هر سال شاهد حضور پر رنگ این مانتوها در ترندهای مد و فشن هستیم. شما می توانید برای داشتن استایلی زیبا و کلاسیک و همزمان راحت و سبک فقط کافی است یکی از این مدل مانتوها را با یک لگ چرمی و نیم بوت بپوشید و زیبایی را بیشتر از حد تصور خود تجربه کنید. فقط فراموش نکنید که سبک بوت و یا اکسسوری هایی که در این استایل استفاده می کنید حتما باید با نوع مانتو و سبک کلاسیک هماهنگی داشته باشند در غیر اینصورت اصلا ظاهر خوبی پیدا نخواهید کرد.

مانتو پشمی

مانتو پشمی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها