|

انواع مانتو کریسمسی

جدیدترین استایل های کریسمسی با مانتو؛ سال نو میلادی متفاوت لباس بپوش!

استایل کریسمس

روزهای سرد زمستانی با جشن سال نو میلادی همراه است، در نتیجه اگر به دنبال طرح های زیبا از ست لباس کریسمس می گردید دقیقا جای درستی آمده اید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- هر سال روزهای سرد زمستانی با جشن سال نو میلادی همراه است، و همه مسیحیان جهان این ایام را جشن می گیرند و برای شرکت درجشن قطعا شما به یک لباس و استایل مناسب با همان مهمانی نیاز دارید. در نتیجه اگر به دنبال طرح های زیبا از ست لباس کریسمس می گردید دقیقا جای درستی آمده اید. اگر می خواهید در یک مهمانی بدرخشید ابتدا باید ورود به یادماندنی ای داشته باشید در نتیجه اول از همه باید لباس های رویه و بیرونی استایل خود را زیبا و منحصربفرد و مناسب با تِم مهمانی انتخاب نمایید. جشن کریسمس و سال نو میلادی همگی دارای رنگ ها و نمادهای خاصی هستند که می توانند در انتخاب لباس و استایل شما الهام بخش باشند. در نتیجه اول از همه از رنگ ها و این نمادها آگاه باشید تا بتوانید یک مانتو کریسمسی و یا پالتو مناسب برای این مراسم زیبا و به یادماندنی انتخاب نمایید. استایل کریسمس می تواند شامل آیتم های بسیار و پر از اکسسوری و یا خیلی ساده و مینیمال باشد و انتخاب نوع و سبک این استایل کاملا بستگی به سلیقه شخصی شما دارد.

یکی از نکاتی که باید در انتخاب لباس برای کریسمس در نظر بگیرید فرم و ابعاد بدن خودتان است زیرا ممکن است دامن های قرمز چین دار به شما نیایند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند مدل از مانتوهای کریسمسی آشنا شوید.

مانتو کریسمسی

مانتو کریسمسی

سال نو میلادی را با رنگ آبی شروع کنید؛ متفاوت لباس بپوشید

یکی از رنگ هایی که شما می توانید در شب کریسمس به تن کنید و متفاوت و خاص به نظر برسید رنگ آبی است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید رنگ آبی هم مانند رنگ قرمز برای استفاده در شب کریسمس مناسب است در حالی که افراد کمی از این موضوع خبر دارند. در نتیجه شما برای داشتن استایلی منحصربفرد می توانید یک مانتو مشکی را با شلوار بلند و دمپای آبی تیره ست کنید و از اکسسوری های همرنگ شلوار خود استفاده کنید. البته اگر علاقه ای به پوشیدن شلوارهای رنگی ندارید می توانید برعکس ترکیب پیشنهادی را استفاد کنید.

مانتو کریسمسی

مانتو کریسمسی

وست بپوشید؛ استایل لایه لایه کریسمسی داشته باشید!

غالبا لباس های کریسمس دارای شکل ها یا نقاشی هایی به شکل گوزن، شکلات دسته عصایی، سورتمه، بابانوئل، فرشته‌ های آسمانی، فندق‌ شکن، آدم‌ برفی، برف و شکل بلوری آن، درخت کاج تزئینی و … است. ولی اگر نمی خواهید استایلی لوس وتکراری داشته باشید بهتر است از لباس های اینچنینی استفاده نکنید و به جای این سبک از لباس پوشیدن کمی کلاسیک و در عین حال شیک لباس بپوشید. برای داشتن استایلی کلاسیک و زیبا در شب کریسمس می توانید وست و شومیز را انتخاب کنید. برای استایلی زیبا با وست فقط کافی است یک وست قرمز را با شلوار قرمز و شومیز سفید ست کنید و از اکسسوری های سفید استفاده کنید.

مانتو کریسمسی

مانتو کریسمسی

مانتو کریسمسی بپوشید؛ دلبرانه و جذاب سال کریسمس را جشن بگیرید

یکی دیگر از گزینه هایی که می توان به آن برای شرکت در جشن کریسمس اشاره کرد پوشیدن مانتوهای کریسمسی به سبک بابانوئل است. پوشیدن لباس های مخصوص جشن کریسمس از انواع ایده های جالب و خاص می باشد و شما می توانید از لباس هایی که به مناسبت این جشن طراحی شده اند استفاده نمایید. برای مثال می توانید یک مانتو پشمی و گرم و نرم قرمز به تن کنید و برای تکمیل استایل خود از کلاه و یا اکسسوری های پر زرق و برق با تِم رنگی کریسمس استفاده کنید.

مانتو کریسمسی

مانتو کریسمسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها