|

پالتو سبز را با چه لباس هایی بپوشیم؟

مانتو و پالتوهای رنگ تیره رو بیخیال زمستونو بهاری بگذرون؛ انواع استایل با پالتو سبز

انواع پالتو سبز

شاید فکر کنید ست کردن لباس های دیگر با پالتو سبز بسیار مشکل است و گزینه های کمی برای آن وجود دارد اما در ادامه خواهید دید که اینطور نیست.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- برای انتخاب لباس در زمستان یا پاییز معمولا اولین گزینه هایی که به ذهنمان می رسد لباس های زمستانی با رنگ های تیره و پاییزی هستند، در حالی که شما می توانید از تمام رنگ ها همانند تابستان در این فصل ها هم استفاده کنید و حس و حال بهار را به استایل خود ببخشید. شاید برایتان جال باشد که بدانید رنگ سبز دو بار به عنوان رنگ سال انتخاب شده است، یک بار سال 2013 و یک بار دیگه در سال 2017، این رنگ جز آن دسته از رنگ‌ هایی است که خیلی ها دوستش دارند و از انواع طیف رنگی آن در تمام فصل ها استفاده می‌ کنند. اگر می خواهید زمستان خود را متفاوت و دلنشین بگذارنید بهتر است که یک کاپشن یا پالتو سبز به تن کنید و برای ست کردن و انتخاب آیتم های مکمل نیز نگران نباشید در ادامه این مقاله ما به شما خواهیم آموخت که چگونه از پالتو یا مانتو سبز در استایل خود استفاده کنید و استایلی منحصربفرد داشته باشید.

با توجه به اینکه دامنه رنگ بسیار گسترده است، همیشه باید در نظر داشته باشید که چه زمانی از سال است و برای چه مکان و نوع سبکی از پوششی قرار است از پالتو سبز استفاده کنید. به عنوان یک خبر خوب باید بگویم در فصل زمستان از سبز زیتونی تیره گرفته تا سبزهای پاستیلی همگی قابل استفاده و انتخاب هستند. 

پالتو سبز

پالتو سبز

پالتو سبز پاستیلی را با جین بپوشید؛ جسورانه و زیبا

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم رنگ سبز دارای دامنه و طیف های وسیعی است و شما هیچگونه محدودیتی در انتخاب این رنگ زیبا نخواهید داشت. اگر قصد پوشیدن یک پالتو سبز روشن یا پاستیلی را دارید بهتر است از آیتم های جین برای ست کردن آن استفاده کنید، شلوارهای جین اسکینی روشن و یا ذغالی گزینه های مناسبی برای پالتوهای اینچنینی هستند. برای مثال شما می توانید یک پالتو کتی سبز و کوتاه را با شلوار جذب ذغالی و یک نیم بوت اسپرت مشکی ست نمایید و از زیبایی استایل زمستانی خود لذت ببرید.

پالتو سبز

پالتو سبز

پالتو سبز را با رنگ کرم و نسکافه ای ست کنید تا شیک و لوکس به نظر بیایید

همیشه تصور ما از استالیست‌ ها، این است که آنها کسانی هستند که بدون هیچ ترسی تمام رنگ‌ ها یا طرح‌ ها را در کنار هم قرار می‌دهند و سعی می‌ کنند سبکی نو از خود به جای بگذارد. در این میان، افرادی نیز حضور دارند که کمی محتاطانه عمل کرده و دوست دارند با سلیقه‌ بخش بیشتری از جامعه هماهنگ باشند. اگر شما هم جزو آن افراد محتاط هستید بهترین گزینه برای شما استفاده از رنگ کرم در کنار رنگ سبز است. شما برای داشتنی استایلی لوکس و اشرافی می توانید یک پالتو سبز رنگ به تن کنید و از آیتم های کرم برای تکمیل استایل خود استفاده نمایید تا علاوه بر تجربه احساس این ترکیب زیبا، استایلی زمستانی و همزمان شیک را تجربه کنید.

پالتو سبز

پالتو سبز

پالتو چهارخانه سبز را با رنگ مشکی ست کنید؛ ترند محبوب زمستان

اگر بخواهیم به یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین ترندهای فصل پاییز و زمستان اشاره کنیم باید بگوییم که پالتوها و شکت های چهارخانه دقیقا همین دوست داشتنی های زمستانی هستند که هرساله بصورت مداوم مورد استقبال قرار می گیرند. شما برای داشتن استایلی زیبا و خاص با این پالتوها فقط کافی است از آیتم های ساده و مشکی برای ست کردن آنها استفاده کنید زیرا لباس های چهارخونه به دلیل داشتن پترن و تنوع رنگی بالا نیازی به آیتم های رنگی و شلوغ ندارند. آیتم های شلوغ نه تنها آنها را زیبا و جذاب نمی کنند بلکه از زیبایی و جذابیت آنها و در نتیجه استایل شما می کاهند. دقت داشته باشید که اگر به جز رنگ مشکی از رنگ دیگری قصد دارید استفاد کنید حتما آن را از بین رنگ های خنثی انتخاب نمایید.

پالتو سبز

پالتو سبز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها