|

انواع شلوار برای شکت و مانتو شومیزی

میدونی شکت یا مانتو شومیزی رو با چه شلواری بپوشی؟ جدیدترین استایل های کژوال و دخترانه

انواع شلوار زنانه

شلوار یکی از آیتم های اصلی پوشش خانم ها است که تاثیر بسیار زیادی در استایل آنها می‌ گذارد، در نتیجه باید به انتخاب نوع مدل شلوار اهمیت دهید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شلوار یکی از آیتم های اصلی پوشش خانم ها است که تاثیر بسیار زیادی در استایل آنها می‌ گذارد، در نتیجه باید به انتخاب نوع مدل شلوار اهمیت دهید تا استایلی زیبا و بی نظیر داشته باشید. شاید خیلی عجیب به نظر بیاید اما زمانی پوشیدن شلوار برای خانم ها ممنوع بود؛ خوشبختانه امروزه این محدودیت های اجتماعی در همه جوامع از بین رفته و خانم ها هم می توانند انواع مدل های شلوار زنانه و زیبا را بپوشند. شما برای اینکه استایلی بی نقص و شیک داشته باشید باید با توجه به مانتو و بالاپوش خود مدل شلوار خود را انتخاب کنید برای مثال تصمیم بگیرید که از شلوار بگ، مام استایل یا راسته استفاده کنید که اینکار در فصل های سردی مانند زمستان و پاییز به دلیل استفاده از کفش های زمستانی کار بسیار سختی است. در ادامه این مقاله می خواهیم در مورد انتخاب شلوار برای شکت ها و یا مانتو شومیزی که یکی از محبوب ترین مانتوهای تابستان است صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید تا با انتخاب شلوار مناسب در استایل خود معجزه کنید.

شلوارهای مجلسی رایج ترین انواع شلوار هستند که معمولا بیشتر خانم ها چندتا از آنها را در کمد خود دارند و در محیط های کاری و یا اداری از آن استفاده می کنند؛ این شلوار به خاطر ظاهر شیک و سنگین خود برای شرایط رسمی خیلی مناسب است ولی فراموش نکنید که برای شکت و مانتو شومیزی استفاده از آن کاملا ممنوع است.

شلوار بگ و مام استایل

شلوار بگ و مام استایل

شلوار جین به همه ساز شما می رقصد؛ شکت را دلبرانه بپوشید

شکت یکی از بالاپوش های محبوب و ترند فصل زمستان است و شما برای داشتن استایلی زیبا و مدرن فقط کافی است یکی از این لباس های زمستانی را به تن کنید و با آیتم های مناسب و مکمل آن را ست کنید. همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم شلوار یکی از آیتم های اصلی استایل خانم ها است و بهترین گزینه برای این آیتم مهم هنگام پوشیدن شکت شلوار جین اسکینی یا بگ است. شما می توانید با شکت خود یک شلوار بگ ست کنید و برای تکمیل استایل خود از کتانی استفاده نمایید یا یک شلوار جین اسکینی و جذب بپوشید و با نیم بوت زیبایی استایل خود را چندین برابر کنید.

شلوار بگ و مام استایل

شلوار بگ و مام استایل

شلوار مام استایل بپوشید تا استایلی دخترانه و عروسکی داشته باشید

یکی دیگر از انواع شلوار که امروزه بسیار مورد استقبال بانوان و یا استایلیست های دنیای مد و فشن قرار گرفته است شلوار مام استایل است. این نوع شلوار ها دارای فاق بلند هستند و در قسمت ران و ساق پا آزاد و گشاد بوده و تا مچ پا کمی تنگ می شوند. شما برای پوشیدن مانتو شومیزی خود در فصل تابستان یا شکت خود در فصل زمستان به یکی از این شلوارها نیاز دارید تا استایلی دخترانه و کژوال داشته باشید. اگر مانتو شومیزی خود را با یک شلوار مام استایل به تن کردید حتما از کتونی و یا ونس های سفید استفاد کنید.

شلوار بگ و مام استایل

شلوار بگ و مام استایل

شلوار پارچه ای بپوشید و استایلی راحت و نیمه رسمی داشته باشید

شما برای داشتن استایلی راحت و زیبا با مانتو شومیزی الزامی به پوشیدن شلوار جین ندارید بلکه می توانید این مانتو ساده را با یک شلوار  پارچه ای بگ یا مام استایل ست کنید و استایلی نیمه رسمی و شیک داشته باشید. برای ست کردن شلوار پارچه ای با این نوع مانتو حتما به هارمونی رنگ ها دقت کنید و سعی کنید رنگ شلوار انتخابی با مانتو شما ست باشد. اگر شلوار بگ به تن می کنید حتما از کتونی های لژدار استفاده کنید و بگذارید قد دمپای شلوارتان روی کفشتان بی افتد ولی اگر قصد پوشیدن یک شلوار پارچه ای مام را دارید بهتر است از نوع قد کوتاه آن با کتونی یا ونس استفاده کنید.

شلوار بگ و مام استایل

شلوار بگ و مام استایل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها