|

خودت رو بشناس!

تست هوش تصویری؛ اگه میگی تو زرنگی باید از روت جزوه نوشت پس غلطای تصویر رو بگو بینیم!

اگه بتونی در کمتر از سی ثانیه اشتباهات تصویر رو پیدا کنی یعنی تو زرنگی دیگه لنگت نیست دیگه!!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تست های هوش تصویری راه ساده ای برای تفریح کردن و در عین حال ارزیابی کردن ما به حساب میان. این قبیل از تست ها باعث میشند که ما در عین انجام دادن یک کار بامزه در اوقات فراغتمون هوش و دقت خودمون رو هم بسنجیم. نکته ای که شاید تا به حال بهش توجه نکرده باشید اینه که تست های هوش تصویری لزوما قرار نیست که زکاوت شما رو به چالش بکشند و گاهی تست های تصویری طراحی میشند تا در واقع توجه و دقت شما رو ارزیابی کنند.

به شما توصیه می کنیم که تست تصویر ی زیر رو انجام بدید و خودتون رو محک بزنید اما در نظر داشته باشید که گاهی ساده ترین پاسخ ها دقیقا به خاطر سادگیشونه که سخت به نظر میرسند و نمیشه به جواب اون ها دست پیدا کرد، پس در پاسخ دادن عجله نکنید.

سوال:

به تصویر زیر نگاه کنید و سعی کنید در کمترین زمان ممکن اشتباهات موجود در تصویر رو پیدا کنید. در نظر داشته باشید که چهار اشتباه در تصویر زیر قرار داره.

تست هوش تصویری

پاسخ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش شایانیوز، همان طور که اشاره شد چهار اشتباه در این تصویر وجود دارد به این ترتیب که منظره بیرون در با منظره پشت پنجره تفاوت دارد، مادر، بچه را سر و ته بغل کرده است، تختِ بچه تشک ندارد و نهایتا چرخ های کالسکه او مربعی شکل می باشند.

تست هوش تصویری

آیا شما کاربران شایانیوز موفق شدید تا پاسخ صحیحی به این سوال بدید؟ پیدا کردن تمامی اشتباهات چقدر زمان برد؟ پاسخ خودتون رو به همراه نظرات و پیشنهاداتتون با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی