|

چگونگی ست کردن پالتو بنفش

انواع استایل با پالتو بنفش؛ تو هم میتونی مثل سلبریتی ها آوانگارد و رنگی رنگی بپوشی!

پالتو بنفش

رنگ بنفش غالبا به عنوان یک سنبل فانتزی و لاکچری به ذهن می‌ آید که در صنعت پوشاک آن را به تن ملکه انگلیس و سایر افراد خاندان سلطنتی می‌بینیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- با شروع فصل زمستان و سر دشدن هوا همه ما تغییر استایل و لباس خواهیم داد و معمولا به سراغ لباس های گرم و پشمی داخل کمدمان می رویم. در تابستان کار انتخاب و ست کردن لباس ها راحت تر است زیرا شما دستتان بیشتر باز است و تنوع آیتم های این فصل زیبا بیشتر از فصل زمستان یا پاییز است؛ ولی جای نگرانی نیست زیرا شما می توانید با چند ترفند ساده در زمستان هم رنگی رنگی و شاد لباس بپوشید. رنگ بنفش معمولا به عنوان یک سنبل فانتزی و لاکچری به ذهن می‌ آید که در صنعت پوشاک آن را به تن ملکه انگلیس و سایر افراد خاندان سلطنتی می‌ بینیم و جالب است که بدانید هر کسی ریسک پوشیدن این رنگ را به جان نمی‌ خرد. اگر شما جزو افراد ریسک پذیر و اهل استایل های رنگی رنگی هستید پیشنهاد ما برای شما پوشیدن کاپشن یا پالتو بنفش در زمستان است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از لوکس ترین و جدیدترین استایل های رنگ بنفش آشنا شوید.

رنگ بنفش در نقطه ای وسط طیف رنگ های سرد تا گرم قرار می‌ گیرد و یک رنگ معتدل به حساب می‌ آید. این خاصیت رنگ بنفش می‌ تواند از آن یک رنگ آرامش بخش و در عین حال مهیج بسازد.

پالتو بنفش

پالتو بنفش

استایل بنفش مونوکروم بزنید و با معجزه زیبایی آشنا شوید

یکی از سبک های بسیار محبوب و زیبا برای لباس پوشیدن سبک مونوکروم است شما در این سبک از سرتا پا از یک رنگ استفاد می کنید، البته این به معنی محدودیت در انتخاب لباس و آیتم ها نیست زیرا شما برای تنوع از طیف های دیگر همان رنگ هم نیز می توانید انتخاب کنید. به جرات می توان گفت یکی از استایل های زمستانی بی نظیر را می توان استایل مونوکروم بنفش نام برد شما برای داشتن این ظاهر منحصربفرد فقط کافی است که پالتو بنفش خود را با آیتم های مکمل بنفش و یا یاسی به تن کنید و برای تکمیل استایل خود نیز از اکسسوری های بنفش استفاده نمایید.

پالتو بنفش

پالتو بنفش

پالتو بنفش خود را با رنگ مشکی ست کنید و استایلی لوکس داشته باشید

رنگ مشکی یکی از رنگ های خنثی و لوکسی است که با تمام رنگ ها به راحتی ست می شود به استایل شما حس و حال رسمی و شیکی می دهد. شما می توانید برای استایل های رسمی و زمان هایی که می خواهید در مهمانی شرکت کنید پالتو بنفش خود را با آیتم های مشکی ست کنید و استایلی شیک برای خود به ارمغان بیاورید. یکی از نکات مثبت در ست کردن این دو رنگ با هم این است که فرقی نمی کند پالتو شما بنفش سیر و یاقوتی باشد یا بنفش پاستیلی روشن در نهایت شما می توانید در کنار آن از رنگ مشکی استفاده کنید. استفاده از اکسسوری های بنفش و مشکی نیز می تواند جذابیت استایل شما را چندین برابر کند در نتیجه از استفاده از آنها غفلت نکنید.

پالتو بنفش

پالتو بنفش

پالتو بنفش خود را با شلوار زرد بپوشید! از ترکیب های مکمل استفاده کنید

یکی از نکاتی که همیشه برای انتخاب لباس و ست کردن آیتم های خود باید در نظر بگیرید استفاده از رنگ های مکمل در استایل است. برای مثال یکی از رنگ های مکمل بنفش رنگ زرد است پس چرا که نه شما می توانید از رنگ زرد در آیتم های مکمل خود استفاده کنید. برای مثال پالتو بنفش خود را با یک شلوار و یا روسری زرد رنگ به تن کنید و از معجزه این دو رنگ در کنار هم لذت ببرید. یکی از نکاتی که هنگام انتخاب این آیتم ها باید به آن دقت کنید این است که وقتی از رنگ های مکمل و متضاد در استایل خود استفاده می کنید حتما باید توجه داشته باشید که آیتم های انتخابی همگی ساده و بدون پترن باشند وگرنه ممکن است ظاهری شبیه به بچه مدرسه ای ها پیدا کنید.

پالتو بنفش

پالتو بنفش

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها