|

بررسی استایل مهتاب کرامتی

استایل زیبا و جنجالی مهتاب کرامتی در شوی جورجیو آرمانی؛ لیلای صحنه زنی چه تیپی زده!

استایل طوسی مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی علاوه بر بازیگری، فعال حقوق کودکان است. او سال گذشته به‌ عنوان نماینده ایران و به دعوت جورجیو آرمانی در هفته مد پاریس شرکت کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهتاب کرامتی، بازیگر معروف سینمای ایران متولد ۲۵مهر ۱۳۴۹ در تهران است و تاکنون چندین بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای نقش‌ های اول و مکمل شده است. این بازیگر خانم با استعداد دوره های بازیگری خود را در کلاس های امین تارخ گذرانده و با بازی در نقش هلن در مجموعه تلویزیونی مردان آنجلس به دنیای بازیگری وارد شد. او علاوه بر بازیگری که این روزها دیگر کمتر به آن می‌ پردازد، فعال حقوق کودکان، مدیر هنری و سفیر حسن نیت یونیسف نیز است. او سال گذشته به‌ عنوان نماینده ایران و به دعوت جورجیو آرمانی در هفته مد پاریس شرکت کرد. جالب است که بدانید مهتاب کرامتی در این مراسم یکی از جنجالی ترین استایل های خود را به نمایش گذاشت، البته در کل اگر بخواهیم یک نگاه کلی به استایل های مهتاب کرامتی بیاندازیم می توان گفت او یکی از شیک پوش ترین سلبریتی های داخل کشورمان است که معمولا از سبک های کلاسیک، شیک، مینیمال و مونوکروم در انتخاب استایل و لباس هایش استفاده می کند.

مهتاب کرامتی از سال ۱۳۷۳ مزونی در شهرک غرب افتتاح کرد و پس از مدتی واردات پوشاک را نیز آغاز کرد، اما در سال ۱۳۹۵ به دلیل مشغله زیاد، اداره آن را به شریکش واگذار کرد.

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی با استایل مونوکروم طوسی در هفته مد پاریس

مهتاب کرامتی در سال گذشته به‌ عنوان نماینده ایران و به دعوت جورجیو آرمانی در هفته مد پاریس شرکت کرد و در این مراسم یک استایل مونوکروم طوسی داشت که طراحی منحصربفرد و زیبایی لباس هایش باعث شد مورد توجه طراحان و منتقدین دنیای مد و فشن قرار بگیرد. مهتاب کرامتی در این استایل خود از اکسسوری های طوسی نقره ای استفاده کرده بود، برای مثال همانطور که در تصاویر پایین می بینید به جای شال از یک شال گردن به شکل پاپیون و یک توربان ست استفاده کرده بود و به عنوان کیف یک کیف دستی نقره ای به دست گرفته بود.

مهتاب+کرامتی

مهتاب کرامتی

استایل مونوکروم سفید مهتاب کرامتی در اکران فیلم پیتوک

خب همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم مونوکروم یکی از سبک های مورد علاقه مهتاب کرامتی است که این ویژگی به سادگی با نگاهی به استایل و نوع انتخاب لباس هایش کاملا مشخص است. استایل مونوکروم سفید یکی از استایل هایی است که در تابستان توسط خیلی از سلبریتی های معروف دنیا استفاده می شود، در نتیجه انتخاب این استایل از طرف این بازیگر خوش چهره و با استعداد کشورمان اصلا اتفاق عجیبی نیست. مهتاب کرامتی در مراسم اکران فیلم پیتوک یک اورال و مانتو بلند سفید به تن داشت و برای آیتم های مکمل هم نیز رنگ سفید را انتخاب نموده بود و با گردنبند رنگی و ظریفی که به گردن داشت زیبایی استایل خود را چندین برابر کرده بود.

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی با شلوار پلیسه در اکران فیلم چهارراه استانبول

همانطور که در توضیحات بالا گفتیم سبک لباس پوشیدن خانم کرامتی به نوعی ترکیبی از سبک‌ های مینیمال و کژوال است. این بازیگر خانم معمولا با استفاده از مانتوهایی با برش آزاد و ترکیب آن ها با شلوار جین یا پارچه ای باعث حفظ استایل زنانه در کنار نیمه رسمی بودن می‌ شود. مهتاب کرامتی در اکران فیلم چهارراه استانبول یک مانتوی آزاد و مشکی به تن کرده بود و به وسیله شلوار مشکی و پلیسه و شال پلیسه مشکی طوسی استایل ساده خود را به یک استایل منحصربفرد و شیک تبدیل کرده بود. جالب است که بدانید این خانم بازیگر مانند استایل خود در شوی جورجیا آرمانی از یک کیف طوسی و یک کفش نوک مدادی استفاده کرده بود

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی