|

خودت رو بشناس!

تست شخصیت شناسی تصویری؛ بگو تو تصویر چی دیدی تا شفاااف بگم چند مرده حَلاجی!

what do YOU see first?

اگر می خوای احساسات خودت و دوستانت رو بهتر درک کنی این تست رو انجام ده که چیز های جالبی رو برات فاش می کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا به حال براتون پیش اومده که بین یک یا دو احساس خاص سردرگم باشید و ندانید که واقعا حس شما چیست؟ یا حتا فراتر از اون تا به حال شده که دلتون بخواد بدونید احساس دوستان یا آشنایانتون دقیقا چیست و اون ها چطور فکر می کنند و چطور شخصیتی دارند؟ اگر پاسختون به این سوال ها مثبته پس به احتمال بسیار زیاد تا حالا چند باری تست های مختلف روانشناسی تصویری رو امتحان کردید. تست های شخصیت شناسی به نظر ساده و بی اهمیت هستند اما واقعیت این است که قبیل از تست ها هرچقدر هم که برای سرگرمی طراحی داشته باشند اما باز هم نهایتا توانایی اون رو دارند که جنبه های مختلف شخصیتی شما رو فاش کنند، برای همین هم هست که اگر دوست دارید اطرافیانتون رو بهتر درک کنید و بهتر بشناسید خوبه که سراغ این تست های تصویری برید.

اگر پیش تر تست های شخصیت شناسی رو امتحان کرده اید که هیچ پس با نحوه کارکرد اون ها آشنا هستید، اما اگر اولین تجره شما است باید بگیم که قرار نیست شما کار خاصی انجام دهید و قرار نیست که هیچ مسئله یا سوال چالش برانگیزی رو حل کنید.

سوال:

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید که در نگاه اول چه چیزی توجه شما را جلب کرد و آنچه اول از همه مشاهده کردید چه بوده است.

تست شخصیت شناسی تصویری

  •  

  •  

  •  

به گزارش شایانیوز، تصویر یک چهره یا تصویر دو پرنده؟ اولین تصویری که دیدید چه بود؟

  •  

  •  

  •  

پاسخ:

در نگاه اول تصویر یک چهره گرد را دیدم

اگر در نگاه اول آن چه توجه شما را به خود جلب کرد یک صورت گرد و خندان با سبیل است پس به احتمال بسیار زیاد شما فردی فوق العاده حساس و احساسی هستید که به همین دلیل هم تمام تلاش خود را می کنید تا وارد بحث و مجادله با افراد نشوید. از طرف دیگر این تصویر نشان می دهد که شما فردی شهودی نیز می باشید و از این توانایی خارق العاده خود در زندگیتان بهره می برید و در موقعیت های مختلفی به کمک شما می آید.

در نگاه اول تصویر دو گنجشک را دیدم

و اما اگر در نگاه اول تصویر دو گنجشک زیبا در کنار هم بود که توجه شما را به خود جلب کرد به معنای آن است که شما فردی خونگرم و دوست داشتنی هستید که افراد از معاشرت با شما بسیار لذت می برند برای همین هم در ارتباط برقرار کردن با افراد جدید توانمندید، همچنین این طور که به نظر میرسد شما از مهارت های ارتباطی خوبی بهره مندید از جمله این که شنونده بسیار خوبی هستید و هیمن امر هم باعث می شود که دوست بسیار خوبی باشید.

شما در تصویر بالا چه چیزی دیدید و پاسخ را تا چه اندازه نزدیک به خودتان احساس کردید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی