|

انواع استایل با پالتو سوییت

اگه از پالتوهای سنگین خسته شدی پالتو سوییت رو امتحان کن؛ زمستان را گرم و سبک تجربه کن

پالتو سوییت

وقتی درباره لباسی کلاسیک و جاودانه صحبت می کنیم منظور بارانی و پالتو سوییت است که هر دختری باید در کمد لباس خود یک نمونه از آن داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین مدل های لباس زنانه در زمستان پالتو است که ما همه ساله شاهد نوعی جدید و ترند از آن در دنیای مد و فشن هستیم. تاریخچه به وجود آمدن پوشاکی به نام پالتو به زمان جنگ جهانی اول بر می گردد و با نگاهی به تاریخ بریتانیای کبیر می توانیم کاربرد پالتوها رو در آن زمان به دست بیاوریم. وقتی درباره لباس کلاسیک و جاودانه در فصل زمستان صحبت می کنیم منظور بارانی و پالتو سوییت است که هر دختری باید در کمد لباس خود یک نمونه از آن را داشته باشد. پالتو سوییت بر خلاف پالتو فوتر وزن کمتری دارد ولی در عین حال اگر و شیک است؛  در نتیجه اگر علاقه ای به لباس های ضخیم و خیلی سنگین زمستانی ندارید بهتر است از پالتو یا بارانی سوییت استفاده کنید تا علاوه بر احساس گرما راحتی را تجربه کنید.

به دلیل تنوع بالای رنگی پارچه سوییت، پالتوهایی که از این پارچه تولید می شوند دارای تنوع رنگ و مدل هستند وشاید گاها این سوال برایتان پیش بیاید که کدامیک را انتخاب نمایید یا اینکه با چه آیتم هایی می توان این پالتو را ست کرد؛ ولی جای نگرانی نیست در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل زمستانی با پالتو سوییت آشنا شوید.

پالتو سوییت

پالتو سوییت

برای استایل های کلاسیک و رسمی پالتو کتی سوییت بپوشید

فصل زمستان به دلیل آیتم‌ های جذابی که دارد، یکی از بهترین فصول برای علاقه‌ مندان به دنیای مد و فشن است. شما این فرصت را دارید که به کمک این آیتم‌ ها، انواعی از استایل‌ های جذاب و مناسب فصل سرد را برای خود بسازید. یکی از ترندهای جدید و محبوب برای خانم ها پالتو سوییت و کتی است این پالتو به دلیل استایل کلاسیک و رسمی ای که دارد برای رفتن به مهمانی و شرکت در مراسم های رسمی گزینه بسیار مناسبی است. در انتخاب رنگ این مدل از پالتو دقت بیشتری داشته باشید زیرا رنگ های رسمی و تیره ای مانند شتری، قهوه ای و یا سبز برای این مدل پالتو گزینه بسیار مناسبی به حساب می آیند.

پالتو سوییت

پالتو سوییت

پالتو سوییت بلند بپوشید تا جذاب و قد بلند دیده شوید

بعد از پالتوهای کتی کوتاه یکی از پالتوهایی که شما را بسیار قد بلند و کشیده نشان می دهد پالتو سوییت بلند و کمردار است. اگر جزو کسانی هستید که به سبک های مانتویی و جلوباز علاقه دارید این مدل پالتو مناسب شما است. این مدل پالتو همانند یک پتو شما را در برمی گیرد و بستن کمربند در قسمت جلویی لباس باعث گرم تر شدن شما و همچنین نمایش بیشتر گودی کمرتان می شود که ظاهری زنانه و جذاب را برای شما ایجاد می کند. برای داشتن استایلی منحصربفرد بهتر است از لگ های چرمی جذب به جای شلوار و نیم بوت های اسپرت و بندی چرم با این پالتوها استفاده کنید.

پالتو سوییت

پالتو سوییت

در پاییز و برگ ریزون بارانی یا کت ترنچ بپوشید

یکی از ترند های دوست داشتنی که سالیان سال است در فشن شوها می درخشد بارانی یا ترنچ کت سوییت است. اگر تاکنون از کت ترنچ استفاده نکرده اید حتما امسال آن را امتحان کنید. این مدل کت سبک و مقاوم در برابر آب و هوا بوده و مناسب در هر دو فصل سرد سال یعنی پاییز و زمستان می باشد ضمن اینکه می توان آن را با هر چیزی پوشید. به عنوان مثال شما به راحتی می توانید آن را با شلوار جین و کفش کتانی بپوشید یا با هر لباس دیگری آن را ترکیب کنید و از استایل خود لذت ببرید.

پالتو سوییت

پالتو سوییت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها