|

انواع آرایش چشم رنگی

آموزش ترفندهای آرایش چشم با رنگ آبی؛ چشم هایی به زیبایی اقیانوس داشته باشید

سایه آبی

در میان همه محصولات آرایشی مختلف و منحصر به فرد بیشترین آنها برای آرایش چشم‌ ها طراحی شده‌ اند. این مساله نشان دهنده اهمیت آرایش چشم‌ها است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- صورت هر فرد دارای دو نقطه کانونی بسیار مهم است که یکی از این نقاط کانونی، لب‌ ها و نقطه کانونی دیگر چشمان هر فرد هستند. نقاط کانونی بدین معنا هستند که توجه مخاطب را به خود جلب می‌ کنند؛ یعنی اگر آرایش چشم‌ هایتان یا مثلا انتخاب سایه چشم شما مناسب باشد، توجه مخاطب به چشمان شما جلب خواهد شد. در نتیجه بیشتر از هر چیزی باید به انتخاب رنگ و یا سبک آرایش چشم های خود دقت کنید تا نتیجه دلخواه و مطلوب خود را بگیرید. یکی از تصورات غلط در مورد استفاده از رنگ ها در میکاپ یا آرایش چشم این است که اگر از سایه یا خط چشم رنگی استفاده کنید آرایش شما زشت و بی کلاس خواهد شد؛ در حالی که شما می توانید با چند ترفند آرایشی به راحتی برای مثال سایه آبی یا خط چشم رنگی بکشید و آرایشی زیبا و مدرن داشته باشید. در نتیجه اگر قصد استفاد از سایه یا خط چشم رنگی را برای میکاپ چشم های خود دارید ابتدا با ترفندهای آرایشی برای استفاده از رنگ ها آگاه باشید.

شما برای یک آرایش کامل چشم به سایه چشم، خط چشم، ریمل، فر مژه، گاهی مژه مصنوعی، سایه ابرو، مداد ابرو و مداد چشم نیاز خواهید داشت؛ پس برای انتخاب لوازم آرایش چشم خود باید دقت زیادی به خرج دهید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع سایه و آرایش چشم آبی آشنا شوید.

سایه آبی

سایه آبی

اگر چشم هایی خاکستری و پوستی روشن دارید سایه آبی بزنید

سایه های آرایشی دارای انواع مختلفی هستند و این تنوع مربوط به رنگ یا اکلیلی و ساده بودن آن ها نیست. در حال حاضر داخل بازار ایران سایه چشم پودری، مدادی و کرمی وجود دارند. فرقی نمی کند که از کدام نوع استفاده می کنید برای زدن سایه آبی رنگ ابتدا باید ببینید که این رنگ سایه با رنگ چشم و یا تناژ پوستی شما همخوانی دارد یا خیر؟ برای مثال سایه آبی برای افرادی که پوست روشن و یا چشم های خاکستری دارند مناسب است در حالیکه برای افرادی که پوست گندمی و چشم های عسلی دارند سایه سبز تیره پیشنهاد می شود.

سایه آبی

سایه آبی

خط چشم آبی یا سرمه ای بزنید تا چهره ای جذاب داشته باشید

آراستگی چشم ها، نقش مهمی در زیبایی و جذابیت چهره افراد ایفا می کند؛ بنابراین بسیاری از آرایشگران معتقدند که برای داشتن چهره ای جذاب باید به زیبایی و آراستگی چشم ها توجه ویژه ای شود. اگر می خواهید آرایشی زیبا و منحصربفرد داشته باشید بهتر است از خط چشم رنگی به جای خط چشم های مشکی استفاده کنید. شما برای کشیدن خط چشم آبی ابتدا نیاز به یک خط چشم ماژیکی و آبی دارید و برای تکمیل آرایش چشم خود می توانید از ریمل آبی هم نیز استفاده کنید.

سایه آبی

سایه آبی

چشمانی به زیبایی اقیانوس داشته باشید

انتخاب رنگ سایه ممکن است حالت چشم را تغییر دهد، و همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم حالت چشم در زیبا‌تر دیده شدن شما تاثیر بسزایی دارد، به همین دلیل این شما هستید که حالت چشمان خود را انتخاب می‌کنید. پس با انتخاب صحیح رنگ سایه چشم متناسب با رنگ چشم یا سایر پارامتر‌ها، می‌توانید مثل الماس در دل یک مهمانی شلوغ بدرخشید. برای زدن سایه آبی رنگ شما می توانید از آب آسمانی گرفته تا تناژهای سرمه ای انتخاب کنید زیرا همه تناژهای این رنگ معمولا به بیشتر پوست ها به جز سبزه ها می آید. به عنوان نکته پایانی برای انتخاب فرم و نوع زدن سایه به فرم چشم خود دقت کنید برای مثال اگر چشم های گرد و درشتی دارید سایه هایتان را کشیده بزنید.

سایه آبی

سایه آبی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها