|

انیمیشن خوب چی ببینیم؟

انیمیشن بچه های بد هم جنایی هم کمدی؛ بیا بگم چرا باید این جذاب خنده دار رو ببینی

اگه دنبال یه انیمیشن خوب و درجه یک می گردی واسه تماشا بهتون پیشنهاد می کنم بچه های بد رو ببینید که خیییلی خوبه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها تعداد سریال ها و فیلم های سینمایی خوبی که ساخته میشوند خیلی بیشتر از اونه که بتونیم همشون رو پشت هم تماشا کنیم، در رابطه با انیمیشن ها هم همچنان همین روند صدق می کند، برای همین هم ما به عنوان مخاطب همیشه نیاز به یکسری آیِتم و مولفه داریم که بتونیم از بین بی شمار فیلم و انیمیشنی که در طول سال ساخته می شود چند تایی رو گلچین کنیم و در اوقات فراغت به همراه دوستان و خانواده یا حتا تنهایی به تماشا بنشینیم. یکی از این آیتم ها امتیازاتی است که منتقدین به اون اثر میدند، آیتم دیگه امتیازاتی است که مخاطبین برای اون اثر در نظر میگیرند و نهایتا فروشی که اون انیمیشن در گیشه تجربه می کنه هم مسئله ایست که بد نیست در گوش ذهنمون داشته باشیم. طبیعتا کارگردان و بازیگران نیز از مولفه های بسیار مهمی هستند که می تونند ما رو برای تماشای یک انیمیشن مجاب کنند.

یکی از انیمیشن های درجه یک و توپ سال گذشته که هم از نظر منتقدین کار قابلی بود و هم مخاطبین اون رو خیلی دوست داشتند انیمیشن رفقای بد یا بچه های بد است.

انیمیشن بچه های بد

خلاصه خیلی کوتاه از انیمیشن بچه های بد

بچه های بد داستان گروهی از حیوانات تبهکار به رهبری آقای گرگ در شهر لس آنجلس است که پس از پروژه های متعدد نهایتا گیر می افتند اما هنوز هم این باند مخوف به دنبال راهی برای نجات خود است و تصمیم می گیرند تا در عملی فریبکارانه خود را اصلاح شده نشان دهند اما در حقیقت در پی برنامه ریزی برای سرقتی دیگر هستند. نهایتا پس از اتفاقات فراوان آقای گرگ تصمیم می گیرد که واقعا راه خود را تغییر دهد و دیگر دلش نمی خواهد که یک جنایتکار باشد در حالی که همه اعضای گروه با او موافق نیستند و همین امر هم مشکلات متعدد دیگری را برای آن ها فراهم می کند اما نهایتا تمام اعضای گروه راه درست را پیدا می کنند.

چرا باید انیمیشن بچه های بد را ببینیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید این انیمیشن را تماشا کرد اما یکی از مهم ترین دلایلی که می تواند شما را متقاعد کند که این انیمیشن را ببینید به ویژه به همراه فرزندانتان این است که انیمیشن بچه های بد شما را به این فکر وا میدارد که دقیقا آدم بد و آدم خوب کیست؟! احتمالا مهم ترین پیام این انیمیشن نیز برای مخاطبین همین است. هیچ انسان مطلقا خوب یا مطلقا بدی وجود ندارد دست کم تا زمانی که فرصت برای تغییر کردن وجود دارد. در طول فیلم شخصیت ها مدام از نقش خوب به بد و از نقش بد به خوب تغییر وضعیت می دهند و می بینیم که افراد همیشه به آن خوبی ای که خودشان را نشان می دهند نیستند.

یکی دیگر از پیام های مهم این انیمیشن دوستی است. بچه های بد به وضوح این پیام را میرساند که همیشه نباید خود را در اولویت قرار دهیم و صرفا به خواسته های خودمان توجه کنیم، اگر به نیاز ها و خواسته های دوستان و عزیزانمان نیز توجه داشته باشیم می توانیم در کنار هم به موفقیت دست پیدا کنیم.

انیمیشن بچه های بد

بازخورد های انیمیشن بچه های بد

به گزارش شایانیوز، انیمیشن بچه های بد علاوه بر این که محتوای قوی و در خور توجهی دارد از لحاظ شخصیت پردازی، خلق صحنه های کمدی و خنده دار، جذابیت های بصری و خیلی موارد دیگر نیز عالی عمل کرده است و همین هم موجب شده که بتواند به طور میانگین نقد های بسیار خوب و مثبتی رو از طرف منتقدین به دست بیاره و در لیست انیمیشن هایی قرار بگیرد که مخاطب ویژه ای با رده سنی خاصی ندارد و برای همه افراد مناسب است.

امتیازات انیمیشن بچه های بد

امتیاز IMDb : 6.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 88 / 100

امتیاز Filimo: 96  / 100

انیمیشن بچه های بد

آیا شما کاربران شایانیوز تا به حال انیمیشن بچه های بد را تماشا کرده اید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها