|

انواع استایل آبی زمستونی

بیخیال مشکی و استایل های دارک زمستونی شو؛ جدیدترین مدل های پالتو آبی رو امتحان کن

پالتو آبی

مردم مدت ها است بر این باورند که استفاده از رنگ های خاص در آیتم های اصلی یا مکمل استایل می تواند خلق و خو و احساسات مختلفی در فرد ایجاد کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیشتر خانم ها با سرد شدن هوا و آمدن زمستان به طور ناخود آگاه به سمت انتخاب و پوشیدن لباس های تیره و یا رنگ خنثی می روند در حالی که شما به همان اندازه که در استایل های تابستانی خود از رنگ ها استفاده می کنید در استایل زمستانی خود نیز می توانید از رنگ ها استفاده نمایید. مردم مدت ها است بر این باورند که رنگ های خاص می توانند خلق و خو و احساسات مختلفی ایجاد کنند و نتایج برخی مطالعات نشان داده است که رنگ ها می توانند اثرات روانی مختلفی بر انسان داشته باشند. جالب است که بدانید یکی از رنگ هایی که همیشه در تمام ترندها و فشن شوها جایگاه ویژه ای برای خود دارد و ما همیشه شاهد حضور پر رنگ و زیبای آن در استایل های مدرن هستیم رنگ آبی است. شما برای داشتن استایل رنگی و جذاب در دل زمستان و یخبندان می توانید از کاپشن یا پالتو آبی استفاده کنید البته به شرطی که اصول و قواعد ست کردن و پوشیدن این رنگ زیبا را بلد باشید.

رنگ آبی، رنگی پرطرفدار است که موجب آرامش، رفع خستگی روحی و جسمی، احساس امنیت و افزایش اعتماد بنفس می شود. آبی یک رنگ سرد و جزو رنگ های اصلی است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های زمستانی آبی آشنا شوید.

پالتو آبی

پالتو آبی

پالتو آبی خود را با رنگ مشکی ست کنید؛ شیک و کلاسیک لباس بپوشید

یکی از رنگ هایی که ترکیبی لوکس و زیبا را با رنگ آبی دارد رنگ مشکی است. رنگ مشکی وقتی در کنار یک پالتو کتی و کلاسیک قرار بگیرد به شما ظاهری اشرافی و شیک می بخشد البته اگر در انتخاب نوع آیتم های دیگر نیز به همخوانی سبک آن ها با پالتو نیز دقت شود. برای مثال بهترین انتخاب برای یک پالتو کتی و کوتاه، شلوار و یا لگ چرمی جذب است که به همراه یک بوت و یا چکمه بلند تا زانو و پاشنه دار پوشیده شود. در نهایت شما می توانید از شال و یا کیف مشکی و اکسسوری های نقره ای و پر زرق و برق نیز برای ایجاد جذابیت بیشتر در استایل خود استفاده نمایید.

پالتو آبی

پالتو آبی

استایل زمستانی مونوکروم آبی داشته باشید

یکی از سبک های دوست داشتنی که در همه فصل ها شما می توانید از آن به عنوان یکی از استایل های اصلی خود استفاده کنید سبک مونوکروم و تک رنگ پوشی است. شما در این سبک فقط می توانید از یک رنگ و یا طیف های مختلف آن رنگ در استایل خود استفاده نمایید و جالب است که بدانید یکی از جذاب ترین استایل های زمستانی مونوکروم متعلق به رنگ آبی است. شما برای داشتن این استایل زیبا فقط کافی است همه آیتم های خود را از آبی آسمانی گرفته تا آبی نفتی انتخاب کنید؛ در این استایل زمستانی شما می توانید برای شلوار از جین های دنیم و زمستانی با هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید.

پالتو آبی

پالتو آبی

پالتو آبی را با قرمز یا نارنجی ست کنید؛ زمستانی جذاب و دلبرانه داشته باشید

بر خلاف دو پیشنهاد بالا و چیزی که در ذهن همه وجود دارد ترکیب رنگ هایی مانند قرمز، یا نارنجی و یا خردلی با رنگ آبی بسیار زیبا و فریبنده است. در نتیجه اگر اهل استایل های رنگی هستید و جسارت استفاده از این رنگ ها را در لباس های خود دارید برای پوشیدن پالتو آبی خود با آیتم های قرمز لحظه ای شک نکنید. شما برای داشتن استایلی جذاب و دلبرانه حتی برای رفتن به مهمانی فقط کافی است یک شلوار قرمز یا نارنجی را با شال همرنگ خود ست کنید و زیبایی پالتو خود را بیشتر از آنچه هست به نمایش بگذارید.

پالتو آبی

پالتو آبی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها