|

انواع شلوار برای پالتو کوتاه

میدونی با مانتو یا پالتو کوتاه چه شلوارایی رو بپوشی؟ رازهای زیبایی استایل زنانه!

انواع شلوار زنانه

شلوار ها تاثیر مستقیمی در چگونه نشان دادن اندام افراد و فرم بدن دارند، پس در انتخاب شلوار مناسب با قد مانتو یا پالتوی خود بسیار دقت کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شلوارها یکی از آیتم های اصلی استایل هستند که دارای تنوع بسیار بالایی می باشند، ولی یکی از نکاتی که نباید از آن غافل شد این است که ممکن است همه مدل های موجود در بازار به ما و یا پالتو و بالاپوشی که به تن داریم نیایند. اگر بخواهیم به چند مورد از آنها اشاره کنیم می توان گفت شلوار دمپا گشاد، راسته، بگ، مام استایل و سندبادی اشاره کرد. جالب است که بدانید شلوار ها تاثیر مستقیمی در چگونه نشان دادن اندام افراد و فرم بدن دارند بطور مثال برخی از شلوار ها شما را قد بلند تر نشان می دهند و برخی دیگر شما را پر تر و دسته دیگری از شلوار باعث می شوند شما کوتاه تر جلوه کنید. پس در انتخاب شلوار مناسب با قد پالتو یا مانتو خود بسیار دقت کنید. یکی از انواع بالاپوش زمستانی که در انتخاب شلوار برای آن نیاز به دقت و بررسی زیادی دارید پالتو کوتاه است.

شما برای داشتن استایلی منحصربفرد با پالتوهای کوتاه فقط کافی است شلوارهای مناسب برای ست کردن با آنها را بلد باشید تا از پوشیدن این پالتوها لذت ببرید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع شلوار مناسب برای مانتو کوتاه آشنا شوید.

شلوار برای مانتو کوتاه

شلوار برای مانتو کوتاه

شلوار بگ و آزاد بپوشید؛ استایلی کژوال و دخترانه داشته باشید

ست کردن شلوار بگی یکی از سخت ترین ها است، شاید حضور ذهن داشته باشید که چند سال قبل تر هم شلوار بگی جزو یکی از محبوب ترین ترندها معرفی شده بود. شلوارهای بگی با شلوارهای دمپا گشاد که گشادی شلوار از زانو شروع می‌شود فرق دارند، شلوارهای بگی یا جین بگی باید از بالای شلوار تا دمپای آن ها حداقل به اندازه ۵۰ سانتی‌متر گشادی داشته باشد و اندازه قطر شلوارهای سوپربگی گاهی به ۵۸ تا ۶۶ سانتی‌ متر هم می‌ رسد. جالب است که بدانید این شلوارهای ترند و مدرن یکی از بهترین گزینه ها برای مانتو و یا پالتوهای کوتاه هستند، البته نه برای استایل های رسمی اگر قصد پوشیدن کتانی و رفتن به خیابان را دارید می توانید از این شلوارها استفاده نمایید.

شلوار برای مانتو کوتاه

شلوار برای مانتو کوتاه

شلوار مام استایل بپوشید؛ به خود استایلی شیک و زیبا ببخشید

این شلوار با وجود ظاهر گشاد و راحتی که دارد در کمال ناباوری، شما را تبدیل به یک فرد شیک پوش می کند. البته به این شرط که مانتوی متناسب با آن را بپوشید. جالب است که بدانید شما برای داشتن استایلی منحصربفرد و دخترانه با شلوار مام استایل خود از پالتو و یا مانتو کوتاه استفاده کنید و از ظاهر زیبا و شیک خود در همه فصل ها لذت ببرید. مانتوهای کوتاه و یا کتی گزینه های بسیار مناسبی برای این شلوارها هستند و برای شما استایل های نیمه رسمی و زیبا را می سازند.

شلوار برای مانتو کوتاه

شلوار برای مانتو کوتاه

شلوار اسکینی یا مام فیت بپوشید تا ظاهری متناسب داشته باشید

حالا اگر می خواهید با پوشیدن این شلوار خوش تیپ به نظر برسید؛ پس باید باز هم نگاهی به لیست نکات مربوط به ست کردن انواع شلوار با مانتو بیندازید. نکته ای که در خصوص این شلوار وجود دارد این است که باید مانتو و یا پالتو کوتاه را برای ست کردن با آن انتخاب کنید. اگر قصد پوشیدن این شلوار جذب را در فصل زمستان دارید بهتر است از بوت هاب لند و تا زانو انتخاب نمایید تا ظاهری شیک و رسمی داشته باشید و اگر هم در فصل های گرم و تابستانی از این مدل شلوار استفاده می کنید کتونی و یا ونس های سفید برای آنها بسیار مناسب هستند.

شلوار برای مانتو کوتاه

شلوار برای مانتو کوتاه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی