|

بررسی استایل لیلا حاتمی در خارج

استایل مینیمال و راحت لیلا حاتمی در ونیز؛ ببین بعد جدایی از نادر چه خوش تیپ شده!

استایل لیلا حاتمی

جالب است که بدانید یکی از هنرمندانی که همواره با استایل‌ های جذاب و در عین حال ساده خود در مراسم‌ های سینمایی می‌ درخشد، لیلا حاتمی است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لیلا حاتمی متولد 9 مهر 1351 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او تنها فرزند مرحوم علی حاتمی کارگردان و زری خوشکام از بازیگران قبل از انقلاب می باشد که به لطفا پدر و مادرش وارد عرصه هنری و سینما شده است. این بازیگر با استعداد اولین بار سال 1363 وقتی 12 سالش بود در فیلم کمال الملک به کارگردانی پدرش بازی کرد سپس برای بار دوم در سال 1370 با فیلم دلشدگان جلوی دوربین رفت. اما همه جالب است که او را با نقش آفرینی زیبا و جذابش در فیلم جدایی نادر از سیمین به خاطر داریم. لیلا حاتمی یکی از هنرمندانی است که همواره با استایل‌ های جذاب و در عین حال ساده خود در مراسم‌ های سینمایی می‌ درخشد و برای همیشه حضور خود را به یادماندنی می کند. این بازیگر خانم تا به امروز بارها و بارها در جشنواره های خارجی شرکت کرده و هر بار هم با شرکت خود در این مراسمات بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

اگر بخواهیم به طور کلی به سبک مورد علاقه لیلا حاتمی در انتخاب لباس و استایل اشاره کنیم باید بگوییم که او یک مینیمالیست است که گاها ردپای مونوکروم هم نیز در استایل او قابل مشاهده است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جذاب ترین استایل های او در ونیز آشنا شوید.

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی رنگی رنگی پوش در اختتامیه جشنواره ونیز

یکی از جنجالی ترین استایل های لیلا حاتمی متعلق به اختتامیه جشنواره ونیز است. این خانم بازیگر در این مراسم یک پیراهن بلند صورتی و ابر و بادی به تن داشت که به وسیله کمربند در قسمت کمر بسته شده بود. از آنجایی که از یک هنرمند خانم مانند لیلا حاتمی به سبک مونوکروم هم علاقه دارد اصلا اتفاق عجیبی نیست که یک شال ست و دقیقا هم رنگ و طرح با لباس خود به سر کرده باشد. یکی از نکات جذاب در این استایل لیلا حاتمی استفاده آن از کفش های ست و دقیقا هم طرح با لباسش است که توجه بسیاری از طراحان را به خود جلب کرد.

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی

استایل سیاه و سفید لیلا حاتمی در افتتاحیه جشنواره ونیز

جشنواره‌ فیلم ونیز، یکی از بزرگترین جشنواره‌ های سینمایی دنیا به حساب می‌آید و جالب است که بدانید امسال لیلا حاتمی، به نمایندگی از ایرانی‌ ها و به عنوان داور در این مراسم حضور یافت. لیلا حاتمی در اولین روز ورودش به فستیوال فیلم ونیز با پیراهنی مشکی‌ رنگ حضور یافته بود. هرچند که به کاربردن شال سفید تا حدی مشکی بودن بیش از حد پوشش را خنثی کرده بود، ولی نمی توان انکار کرد که این استایل ساده و شیک بسیار دوست داشتنی و شیک بود و او را بیش از چیزی که می توانست زیبا و کشیده نشان می داد.

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی

استایل مینیمال و شیک لیلا حاتمی در ونیز زیبا

لیلا حاتمی در فوتوکال هفت و نهمین جشنواره‌ فیلم ونیز به سراغ بلوز ساتن و یقه‌ مردانه با طرح‌ های طلایی رنگ پیدوپل از برند آلبرتا فرتی رفت و آن را با یک شلوار مشکی و بگ ست کرد تا استایلی راحت و در عین حال جذاب داشته باشد. یکی از دلایلی که می توان گفت در زیبایی و مینیمال بودن استایل لیلا حاتمی نقش بسیاری دارد میکاپ و مدل مو ساده این خانم بازیگر است که خود نقش مهمی در نتیجه و استایل نهایی او دارد.  لیلا مانند همیشه اکسسوری و آیتم های مکمل خود را به درستی انتخاب کرده بود و اگر کمی با دقت به تصاویر پایین نگاه بیاندازید متوجه این موضوع خواهید شد.

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها