|

انواع شلوار برای استایل زمستونی

بارانی رو با هر شلواری نپوش؛ با این ایده ها جدیدترین استایل های زمستونیو تجربه کن!

انواع شلوار با بارانی

بارانی زنانه انواع مختلفی دارد که می توان آن را به همراه لباس های مختلف دیگر به خوبی ست کرد، اما برای استایل زیبا به انتخاب شلوار دقت کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بارانی نوعی لباس و پوشش ضد آب و به نوعی مقاوم در برابر آب است که امروزه حتما باید در کمد لباس هر خانم شیک پوشی یکی از این لباس های پاییزه باشد. بارانی زنانه از جمله پوشش هایی است که نه تنها در روزهای بارانی از آن استفاده می شود، بلکه می توان در روزهای خنک فصل پاییز یا زمستان نیز از یک بارانی به جای پوشیدن کاپشن یا مانتو استفاده کرد. بارانی زنانه انواع مختلفی دارد که می توان آن را به همراه لباس های مختلف دیگر به خوبی ست کرد، اما برای استایل زیبا به انتخاب شلوار دقت کنید. بارانی ها به تنهایی ظاهری زیبا، کلاسیک و شیک دارند ولی جالب است که بدانید گاهی با انتخاب آیتم مکمل نادرست ممکن است نه تنها در استایل شما باعث درخشش نباشند بلکه زیبایی خود را نیز از دست بدهند در نتیجه اگر قصد پوشیدن یکی از این ترنچ کت ها را دارید بهتر است ابتدا از اصول و قواعد ست کردن و پوشیدن آنها مطلع شوید.

برای ست کردن و انتخاب شلوار مناسب باید به مدل بارانی یا ترنچ کت توجه داشته باشید، زیرا ممکن است شلوار انتخابی شما به تنهایی زیبا باشد ولی مناسب این مدل از بارانی ای که قصد پوشیدنش را دارید نباشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از شلوارهای مناسب آشنا شوید.

ست شلوار با بارانی

ست شلوار با بارانی

بارانی را با شلوار بگ بپوشید؛ متفاوت و خاص به خیابان بروید

جالب است که بدانید بر خلاف تصور عموم که شلوار بگ و آزاد گزینه مناسبی برای استفاده در پاییز و زمستان نیست شما می توانید شیک ترین استایل های زمستانی را با این شلوار و بارانی تجربه کنید. اگر قصد انتخاب و پوشیدن شلوار بگ و بلند را با بارانی دارید دقت کنید که حتما بارانی شما قد کوتاهی داشته باشد زیرا بارانی های بلند گزینه مناسبی برای این مدل از شلوار نیستند. برای تکمیل استایل زیبای خود بهتر است به جای بوت های پاشنه دار و رسمی از کتونی ها و یا کفش های اسپرت استفاده نمایید تا استایلی زیبا و متفاوت داشته باشید.

ست شلوار با بارانی

ست شلوار با بارانی

با شلوار مام استایل یا جاگر به استقبال زمستان بروید

جالب است که بدانید شلوارهای اسپرت به دلیل راحتی و کاربرد های مختلفی که دارند طرفداران زیادی دارند و بسیار متنوع هستند. شلوار جاگر شلواری اسپرت و نسبتا آزاد است که در قسمت کمر و مچ پا کش دارد و برای موقعیت های غیر رسمی و اسپرت بسیار گزینه مناسبی به حساب می آید. اگر قصد پوشیدن نوعی بارانی بلند را دارید و می خواهید هم زمان استایلی راحت و غیر دست و پا گیری داشته باشید بهترین گزینه ها برای شما شلوار جین مام استایل یا یک ست هودی و جاگر است. زیرا هر دوی این شلوارها بسیار راحت هستند و در عین حال به استایل شما زیبایی می بخشند.

ست شلوار با بارانی

ست شلوار با بارانی

بارانی را با شلوار اسکینی و جذب بپوشید؛ شیک و کلاسیک تیپ بزنید

بارانی کلاسیک یکی از منعطف‌ ترین مدل ها در بین سایر بارانی های زنانه است که به راحتی با هر لباسی قابل ست کردن خواهد بود. بارانی های کلاسیک تمام المان های اصلی را حفظ کرده و دارای طراحی ساده، شامل کمربند و چهار دکمه در قسمت میانی لباس هستند. اگر قصد خرید یکی از این بارانی های شیک را دارید بهتر است حتما برای آن یک شلوار جذب و اسکینی هم خریداری کنید تا با ترکیب هر دوی آنها ظاهری شیک و در عین حال مدرن داشته باشید. بهترین گزینه به عنوان کفش برای شما بوت های بلند و تا زانو هستند زیرا با پوشیدن این بوت ها زیبایی شلوار و بارانی شما چندین برابر خواهد شد.

ست شلوار با بارانی

ست شلوار با بارانی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها