|

انواع استایل با پالتو پوست

جدیدترین استایل های زمستانی با پالتو پوست؛ روی برف ها لوکس و اشرافی قدم بزنید

پالتو پوست

اگر جسارت پوشیدن یک پالتو پوست را دارید باید بدانید که آنها معمولا برای مجالس یا هرجایی که نیاز به زرق و برق داشته باشید مناسب خواهند بود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- با فرا رسیدن زمستان و سفید شدن زمین همه ما طبیعتا به یاد خرید یک پالتو گرم می افتیم که علاوه بر گرم بودن ظاهری شیک و لوکس داشته باشد تا برای مهمانی و مجالس از آن استفاده نماییم. خب تکلیف استایل روزمره و کژوال که معلوم است همه ما قطعا یک کاپشن یا پافر برای آن در کمدمان داریم در نتیجه سوالی که مطرح می شود این است که آیا در مهمانی و موقعیت های رسمی چه لباسی باید بپوشیم؟ معمولا وقتی فکر پوشیدن یک پالتو پوست از ذهن همه افراد می گذرد، یاد واژه هایی مثل افراط ، زرق و برق و افراد مشهور دهه های قبل و حیوانات بیچاره می افتند . راستش این تفکر تا حدودی درست است زیرا پوشیدن پالتو خز علاوه بر ظاهر بسیار لوکسی که به شما می بخشد به نوعی ترویج حیوان آزاری است ولی جالب است که بدانید با اومدن خز های مصنوعی دیگر نیازی به نگرانی در این مورد نخواهد بود. لباس های تهیه شده از خز های مصنوعی قیمت مناسب تری دارند و از تنوع رنگ و طرح بیشتری نسبت به پالتوهای پوست طبیعی برخوردارند.

با این حال پوشیدن و خرید همچین پالتوهای لوکسی جسارت زیادی می خواهد، ولی اگر شما یکی از افراد شجاع خانواده هستید و می خواهید استایلی متفاوت را در زمستان تجربه کنید در ادامه با ما همراه باشید.

پالتو پوست

پالتو پوست

برای رفتن به مهمانی های مهم پالتو پوست بلند بپوشید

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم پالتوهای پوست در کل برای استفاده روزمره مناسب نیستند بلکه بیشتر برای مهمانی و مجالسی که نیاز به ظاهری لوکس و شیک وجود دارد طراحی و تولید می شوند؛ در نتیجه چه نوعی بهتر از نوع بلند آن ها می تواند برای یک مهمانی رسمی! اگر قصد پوشیدن یکی از این پالتوهای جذاب را برای رفتن به مهمانی دارید باید بگویم که بهترین گزینه ها برای شما لگ های چرمی و بوت های پاشنه بلند هستند زیرا این آیتم ها می توانند زیبایی پالتوی شما را چندین برابر به نمایش بگذارند.

پالتو پوست

پالتو پوست

اگر استایلی دخترانه و مدرن می خواهید پالتو خز کوتاه بپوشید

یکی از تصورات غلط درباره پوشیدن پالتوهای خز یا پوست این است که این پالتو ها برای خانم های جا افتاده و سن بالا مناسب هستند در حالی که این تصور کاملا غلط است شما می توانید با این پالتوهای جذاب شیک ترین استایل های دخترانه را داشته باشید. جالب است که بدانید برای این کار فقط کافی است یک پالتو خز مصنوعی با ی رنگ پاستیلی و شاد به تن کنید و برای آیتم های مکمل هم نیز از شلوار جین و بوت های اسپرت و بلند تا زانو استفاده نمایید تا استایلی شیک، مدرن و دخترانه داشته باشید. یکی از نکاتی که باید هنگام انتخاب پالتو خز به آن دقت نمایید این است که پارچه‌ های خز اگر مدت زمان طولانی به طور مستقیم در مقابل نور خورشید قرار گیرند، ممکن است خراب شوند؛ در نتیجه اگر دوست ندارید متفاوت باشید و زیاد به چشم بیایید، خزی را انتخاب کنید که رنگش خنثی باشد.

پالتو پوست

پالتو پوست

از اکسسوری های خز استفاده کنید و زمستان را لوکس بگذرانید

در بیشتر استایل‌ هایی که در آنها از پالتو پوست استفاده شده است ازشال گردن استفاده نمی شود،  اما وقتی کسی کت و پالتو پوست خود را با شال گردن پوشیده یعنی به قدری سردش است که به شال گردن هم نیاز پیدا کرده است. خب در این مواقع چه شال گردنی بهتر است؟  شال های خز، کشمیر، پشمینه و یا ابریشم گزینه های بسیار مناسبی هستند. جالب است که بدانید استفاده از کیف و یا کلاه های پوست هم می تواند به اندازه پالتو پوست استایل شما را جذاب کند در نتیجه استفاده از این آیتم ها را فراموش نکنید.

پالتو پوست

پالتو پوست

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها