|

انواع استایل زمستونی با پلیور

نیازی نیست حتما زیر پالتو هودی بپوشی؛ زمستونو با پلیور و بلوز بافت سبک و گرم بگذرون!

پلیور بافت

پلیور نوعی لباس بافت است که حتی برای فصول گرم‌ تر مانند پاییز و بهار نیز قابل استفاده می باشد اما یکی از باید ها برای زمستان محسوب می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از دغدغه های همیشگی همه خانم ها برای تما فصل ها این است که زیر مانتو یا پالتو های جلو باز خود چه نوع لباسی بپوشند تا ظاهری زیبا و شیک داشته باشند؟ خب برای فصل زمستان که یکی از فصل های سرد سال است گزینه های بسیاری وجود دارد ولی یکی از نکاتی که هنگام انتخاب این آیتم باید در نظر بگیرید این است که آیا لازم است حتما از یک آیتم ضخیم و سنگینی مانند هودی ها و دروس ها استفاده کنید یا خیر. اگر بخواهیم یکی از بهترین گزینه ها برای زیر پالتو و یا پافرهای زمستانی را نام ببریم می توانیم به پلیور و یا بافت ظریف زنانه اشاره کنیم. این لباس های گرم و زیبا دارای تنوع بسیار بالایی از طرح و رنگ هستند و شما برای ست کردن آنها معمولا دچار مشکل یا سردرگمی نخواهید شد. برای مثال اگر شما هر پلیوری را با یک کت یا پالتو چرم ست کنید، استایلی جذاب و شیک به وجود می‌ آید. از انواع مدل‌ ها، پلیور زنانه یقه ایستاده برای ست شدن با پالتو چرم گزینه مناسب تری محسوب می شود.

در نتیجه فراموش نکنید که اولین لباس هایی که به خصوص در ایران با پلیور زنانه ست می‌ شوند، پالتو و کاپشن‌ هایی هستند که می‌توانند به صورت جلوباز، زیبایی پلیور را جلوه‌ گر کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با چندتا از جذاب ترین مدل های این ست آشنا شوید.

پلیور زنانه

پلیور زنانه

برای زیر وست پلیور بپوشید؛ استایلی خاص و متفاوت داشته باشید

یکی از لباس های جذاب و زمستانی که می توانید آن را به راحتی با انواع پلیور ست کنید و استایلی زیبا و همزمان راحت داشته باشید انواع وست و پافر است. همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم شما می توانید این آیتم ها را با دروس ها و هودی ها ست کنید ولی این لباس ها خودشان بسیار ضخیم و سنگین هستند و پوشیدنشان با این آیتم ها ممکن است بسیار خسته کننده و دست و پا گیر باشد در حالی که اگر یک پلیور بافت ظریف را جایگزین کنید برای زیر وست و پافر خود می توانید استایلی گرم، همزمان راحت و متفاوت را تجربه کنید.

پلیور زنانه

پلیور زنانه

برای استایلی شیک پلیور خود را با پافر و کت چرمی بپوشید

شما می‌ توانید هر پلیوری را با کت و پالتو چرم خود ست کنید و مطمئن باشید که همه چیز خوب است. اما اگر می خواهید استایلی منحصربفرد و شیک داشته باشید بهترین گزینه برای شما یقه اسکی یا پلیورهای یقه ایستاده هستند. پلیورهای بافت به دلیل گرم بودن و ظرافت پارچه یکی از بهترین گزینه ها برای پافر ها و یا کاپشن های پفی و بسیار ضخیم هستند زیرا ضخامت و حجم کاپشن با زیبایی و طرافت پلیور کمی خنثی می شود و شما در نهایت استایلی متعادل و گرم خواهید داشت.

پلیور زنانه

پلیور زنانه

پلیور خود را با جین بپوشید تا کژوال و مدرن به نظر بیایید

جین ها یکی از آیتم های دوست داشتنی و همیشگی ما هستند که تقریبا می توان گفت در بیشتر استایل ها و سبک های مختلف پای ثابت محسوب می شوند. در نتیجه یکی از زیباترین ترکیب های موجود با پلیور هم می تواند ترکیب آن با شلوار جین باشد، شلوار جین هنگامی که در کنار یک پلیور زنانه استفاده شود می تواند ظاهری دخترانه و مدرن را برای شما به ارمغان بیاورد و باعث زیبایی دو چندان پلیور شما شود.

پلیور زنانه

پلیور زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها