|

انواع استایل زنانه با کت چرم

جدیدترین استایل های زمستانی با کت چرم؛ کی گفته ترند دلبر زمستون فقط برای آقایونه؟!

کت چرم

با دیدن کت چرم ناخودآگاه ذهن همه ما به سمت سوپراستارها و ستاره‌‎ های دنیا می‌‎ رود که در سال‎‌های اخیر این لباس را به شکل متفاوتی ست کردند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از محبوب ترین ترندهای فصل زمستان و پاییز برای اولین‌بار در زمان جنگ جهانی اول پا به عرصه مد گذاشت. البته در آن زمان تنها خلبان‎‌ های هواپیما های جنگی به علت برودت هوا از این کت‌ ها استفاده می ‌‎کردند ولی کت چرم از همان زمان تا به امروز یکی از پاهای ثابت دنیای مد است. یکی از تصورات غلط در جامعه ما این است که این مدل از کت ها برای آقایان مناسب هستند و جایی در کمد خانم ها ندارند در حالی که این تصور کاملا اشتباه است هر خانم شیک پوشی حتما به داشتن یکی از این کت های جذاب در کمد خود نیاز دارد تا زمستان خود را شیک و متفاوت بگذراند. کت چرمی زیبا است و می‌تواند شما را خوش‌ استایل و شیک کند، اما دقت داشته باشید که روی دیگری از به‌ کارگیری آن در استایل هم وجود دارد که اگر در انتخاب آیتم های مکمل خود اشتباه کنید ممکن است با ظاهری نامرتب و شلخته مواجه شوید.

در نتیجه اگر قصد خرید یا پوشیدن یکی از این کت های چرم را به جای پالتو یا کاپشن دارید حتما قبل از پوشیدنش با اصول و قواعد ست کردن آن آشنا شوید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های کت چرم آشنا شوید.

کت چرم

کت چرم

کت چرم را با لگ چرمی یا براق بپوشید تا زیبا و خوش اندام دیده شوید

یکی از جدیدترین ترندهای زمستانی که به تنهایی بسیار محبوب بوده و در تمام استایل ها به راحتی بکاربره می شود لگ چرمی و جذب است. حال چه گزینه ای مناسب تر از اینکه دوتا از ترندهای دوست داشتنی فصل را با هم ست کنید و بپوشید. شما برای داشتن استایلی زیبا و بی نظیر می توانید یکی از این لگ ها را به یک پلور بافت و کت چرم به تن کنید و برای تکمیل استایل خود از بوت و یا نیم بوت ترجیحا مشکی استفاده کند و استایلی دارک و زیبا برای خود رقم بزنید. در استایل هایی اینچنینی استفاده از اکسسوری های چرمی را مانند دستکش را فراموش نکنید زیرا تاثیر زیادی در ظاهر شما خواهند داشت.

کت چرم

کت چرم

کت چرم را با دامن بپوشید؛ چرا که نه لوکس و شیک به مهمانی بروید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از آیتم هایی که ترکیب بسیار زیبایی با کت چرم برای شما به وجود می آورد دامن است. دامن های میدی و جذب بهترین گزینه ها برای استفاده در کنار کت های چرم هستند در نتیجه اگر در زمستان به یک مهمانی شیک دعوت شدید برای حضور لوکس خود در این مهمانی حتما یک کت چرم به تن کنید و برای آیتم مکمل حتما از دامن و بوت های پاشنه بلند استفاده کنید تا علاوه بر ظاهر زیبا ظاهری معقول و گرم داشته باشید. برای ایجاد جذابیت در این استایل بهتر است از اکسسوری های پر زرق و برقی مانند زیورآلات طلایی یا نقره ای استفاده کنید.

کت چرم

کت چرم

کت چرم رنگی بپوشید تا استایلی خاص و متفاوت داشته باشید

همه ما وقتی صحبت از کت چرم می شود یاد کت های چرم مشکی یا قهوه ای تیره می افتیم در حالی که امروزه شاهد کت های چرم رنگی از برندهای معروف دنیا هستیم. شما در دنیای امروز هیچ گونه محدودیتی برای انتخاب لباس در استایل خود ندارید و به راحتی می توانید برای مثال یک کت چرم زرد رنگ یا عسلی را با شلوار کرم یا جین ست کنید و از استایل زیبا و شاد خود لذت ببرید. در استایل هایی که کت چرم رنگی استفاده می کنید مواظب انتخاب رنگ آیتم های دیگر باشید زیرا قرار نیست استایلی شبیه به رنگین کمون داشته باشید؛ برای مثال اگر یک کت سبز به تن می کنید برای آیتم های مکمل رنگ کرم یا نسکافه ای را انتخاب کنید.

کت چرم

کت چرم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها