|

بررسی استایل پردیس پور عابدینی

استایل مینیمال پردیس پور عابدینی در جشنواره فجر؛ دختر چادری آقازاده چه کتی پوشیده!

پردیس پور عابدینی

پردیس پور عابدینی یکی از بازیگران تازه کار و جوان ایران است که به تازگی به خاطر نوع استایل و لباس هایی که می پوشد مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پردیس پور عابدینی یکی از بازیگران تازه کار و جوان ایران است که به تازگی به خاطر نوع استایل و لباس هایی که می پوشد مورد توجه قرار گرفته است. اگر بخواهیم اشاره ای کوتاه به بیوگرافی و پیشینه هنری این بازیگر خانم بکنیم باید بگوییم پردیس پورعابدینی متولد 22 فروردین 1379 بازیگر است و او حدودا از سال 1397 هنرجوی کلاس‌ های بازیگری آموزشگاه مسعود کیمیایی شد. نسیم ادبی بازی او را در نمایشی که در جشنواره تئاتر دانشجویی ثمر روی صحنه رفته بود، دید و برای حضور در نمایش قصه ظهر جمعه انتخابش کرد. پردیس پورعابدینی در سال 1399 با سریال نمایش خانگی آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا به دنیای سریال، سینما و تصویر معرفی شد. در واقع این سریال اولین تجربه‌ بازیگری او در شبکه نمایش خانگی است. او پیش از بازی در نقش راضیه (مانلی) در یک فیلم کوتاه هم ایفای نقش کرده بود.

ولی همه ما قطعا آن را از سریال آقازاده و نقش مانلی به یاد داریم و بعد از آن با استایل های مینیمال و زیبایی که در چهلمین جشنواره فیلم فجر با آنها ظاهر شد در ذهن همه ما نقش بسته است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با چندتا از جذاب ترین استایل های این بازیگر جوان در چهلمین جشنواره فیلم فجر آشنا شوید.

پردیس پور عابدینی

پردیس پور عابدینی

استایل الگانت شتری و کرم پردیس پور عابدینی

پردیس پور عابدینی همانطور که در عرصه بازیگری و سینما با استعداد ظاهر شد با استایل های اخیرش نشان داد سلیقه خوبی در انتخاب لباس و سبک نیز دارد. این بازیگر جوان در یکی از مراسم های چهلمین جشنواره فیلم فجر با یک پالتوی بلند، کلاسیک و شیک شتری حضور پیدا کرد و برای تکمیل استایل خود بسیار هوشمندانه از یک شلوار بگ و بلند، پلیور و شال کرم کمک گرفته بود و باعث شده بود جذابیت پالتویش دو برابر شود. جالب است که بدانید این بازیگر خانم برای اکسسوری و کیف و کفش هم از رنگ شتری و کرم استفاده کرده بود و همانطور که در تصاویر پایین می بینید یک کیف شتری و زیبا در دست دارد و کفش های پاشنه بلند کرمی به پا دارد که به زیبایی نیمی از آنها در زیر دمپای شلوار پنهان شده اند.

پردیس پور عابدینی

پردیس پور عابدینی

استایل مشکی طوسی پردیس پور عابدینی در کنار پژمان جمشیدی

با یک نگاه کلی به استایل و سبک لباس پوشیدن پردیس پور عابدینی می توان گفت که پورعابدینی ترجیح می‌ دهد که از اصول تکراری و حتی کلیشه‌ ای دنیای مد و فشن پیروی کند و اهل ریسک در انتخاب لباس هایش نیست. البته باید به این نکته هم توجه کنیم که یکی از دلایلی که باعث خوش پوشی و استایل مینیمال در پردیس پور عابدینی شده است همین محافظه کار بودن و انتخاب معقول لباس هایش است. در یکی از مراسم های جشنواره فجر خانم عابدینی با یک مانتو مشکی بلند، شلوار و شال طوسی ظاهر شد و بیش از قبل باعث لاغر و قد بلند دیده شدن خودش شد. این بازیگر تازه کار و جوان برای تکمیل استایل خود از نیم بوت و کیف مشکی کمک گرفته بود.

پردیس پور عابدینی

پردیس پور عابدینی

پردیس پور عابدینی شیک و خانومانه در مراسم اهدای جوایز جشن حافظ

یکی از برجسته‌ ترین ویژگی‌ های استایل پردیس پورعابدینی توجه به درس‌کدها DRESS CODE یا همان کدهای پوششی است، او به‌خوبی می‌ داند که باید در هر موقعیت چطور لباس بپوشد. استفاده از استایل‌های رسمی و مرتب در زمان شرکت در موقعیت‌ هایی مانند جشنواره نشان می‌ دهد که او برای تدارک‌ دیدن تیپ و استایل خود فکر می‌ کند. پردیس در مراسم اهدای جوایز جشن حافظیک پالتو جناغی مشکی و سفید به تن کرده بود و برای تکمیل استایل خود از ک شلوار، شال و کیف مشکی کمک گرفته بود. این استایل علاوه بر داشتن سبکی کلاسیک و شیک کمی سبک مونوکروم را در خود جای داده بود.

پردیس پور عابدینی

پردیس پور عابدینی

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها