|

استایل میترا حجار رو بشناسیم

وقتی میترا حجار با تیپای نایسش میشه شماره یک فرش قرمز؛ واسه خوشگلاسیون جزوه بردار!

میترا حجار از جماه بازیگر های دوست داشتنی ایست که به خاطر تیپ و استایل های خاص و ویژه است میتونه یه الگو ناب و درجه یک باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میترا حجار یکی از بازیگر های قدیمی و دوست داشتنی سینماست که تا به حال کارهای خوب و ماندگاری هم در پرونده کاری خودش ثبت کرده. میترا حجار از جمله سلبریتی هایی است که خیلی جنجال آفرین نمیشه و خیلی بی سر و صدا کار خودش رو میکنه و به وقتش هم اون جور که باید و شاید میدرخشه. یکی از نقاط قوت میترا حجار استایل ها و اوت فیت های ایشون هستند؛ اگرچه که ممکنه استایل های این سلبریتی مثل هر شخص دیگه ای برای بعضی ها خیلی مقبول نباشه اما به نوع خودش اوت فیت های شیک و زیبایی هستند.

در ادامه نگاهی می اندازیم به اوت فیت های مختلف خانوم حجار تا ببینیم خاص ترین ویژگی های استایلی ایشون چی هستند و چطور می تونیم با الگوبرداری از این هنرمند محبوب استایل خودمون رو ارتقا بدیم.

1.میترا حجار جسور و ریسک پذیر

میترا حجار از جمله معدود سلبریتی هایی است که جسارت بسیار قابل توجهی در استایل کردن های خودش داره و با فراق بال اونچه رو که می پسنده برای خودش انتخاب میکنه، و البته که این موضوع تا قسمتی یه نقطه قوت بسیار بزرگ به حساب میاد برای اینکه شما باید لباسی رو که انتخاب می کنید در قدم اول خودتون دوست داشته باشید تا از پوشیدن اون ها احساس خوبی بهتون دست بده. وقتی میگیم میترا حجار جسور و ریسک پذیره منظورمون اینه که خانوم بازیگر جسارت این رو داره که آیتم هایی با طرح ها و پترن های شلوغ و درهم استفاده کنه، و از طرف دیگه به انواع و اقسام رنگ های مختلف در استایلش خوشامد میگه.

میترا حجار جسور و ریسک پذیر

از طرف دیگه همین ریسک پذیری دست خانوم میترا حجار رو باز میگذاره تا بتونه با اعتماد به نفس انواع مدل موهای بسیار کوتاه و رنگ های جیغ و متفاوت رو برای موهاش انتخاب کنه مثل سرمه ای و سرخابی، رنگ موهایی که ما معمولا از سلبریتی ها نمیبینیم.

میترا حجار مشتاق تنوع

2.میترا حجار طرفدار آرایش مینیمال

به گزارش شایانیوز، همون طور که گفتیم خانوم میترا حجار فوق العاده ریسک پذیر و جسور هستند اما برای آرایش کردن به نظر میرسه که چندان طرفدار آرایش های هفت قلم و غلیظ نیستند و اصولا ترجیح میدند که با یک میکاپ ملیح و مینیمال چهره خودشون رو در طبیعی ترین حالت ممکن نگه دارند و فقط اندکی با آرایش بهش رنگ و لعاب بدند.

میترا حجار طرفدار آرایش مینیمال

3.میترا حجار سنتی پسند

از دیگر علایق بارز خانوم میترا حجار در کنار آرایش مینیمال میشه به استفاده از طرح ها و نقش و نگار های سنتی اشاره کرد. اگر به استایل ها و اوت فیت های مختلف ایشون نگاه کنید متوجه میشید که به دفعات متعدد و در جشنواره های متعدد خانوم حجار ترجیح داده که بره سراغ لباس هایی که طرح ها و دوخت و دوز های سنتی دارند. حتا در چهلمین جشنواره فیلم فجر علی رغم این که استایل میترا حجار فوق العاده الگانت و مینیمال بود، اما همچنان گردنبند و مچبند های ایشون تداعی کننده طرح های سنتی و اصیل ایرانی بودند.

میترا حجار سنتی پسند

4.میترا حجار عاشق رهایی

یکی از اولین و مهم ترین مواردی که در استایل های خانوم میترا حجار توجه ها رو به خودش جلب میکنه حس رهایی و آزادی است. میترا حجار ابدا سراغ آیتم ها و اکسسوری های دست و پاگیر یا تنگ و ترش نمیره و این موضوع در کنار احساس راحتی ایشون با اونچه که دوست دارند و می پوشند باعث میشه که حس رهایی و آزادی برای دیگران در پوشش های ایشون تداعی بشه.

میترا حجار عاشق رهایی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل میترا حجار قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها