|

انواعشلوار برای پالتو کوتاه

با پالتو کتی چه نوع شلواری بپوشیم؟ با این سه مدل شلوار استایلتو از این رو به اون رو کن

انواع شوار زنانه

پالتو کتی ظاهر رسمی‌تری به استایل شما می‌ دهد و جالب است که بدانید روش‌ های زیادی برای ست کردن آن با لباس‌ها و سبک های مختلف وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- پالتو کتی یکی از انواع بالاپوش زمستانی است که ظاهر رسمی‌تری به استایل شما می‌ دهد و جالب است که بدانید روش‌ های زیادی برای ست کردن مانتو کتی با لباس‌ های دیگر وجود دارد. برای مثال شما با تغییر لباس‌ هایی که به همراه مانتو کتی می‌ پوشید می‌ توانید استایل‌ ها و سبک های متفاوتی را برای موقعیت‌ های مختلف داشته باشید. یکی از آیتم های اصلی استایل همه ارفراد شلوار است شما با انتخاب شلوار مناسب با سبک و بالاپوش خود می توانید استایلی کامل و بی نقص داشته باشید. در نتیجه اگر می خواهید برای رفتن به یک مهمانی یا یک قرار در کافه آماده شوید و پالتو کتی بپوشید نیازی به سردرگمی و نگرانی نیست، فرقی هم نمی کند در کمدتان شلوار جین دارید یا یک شلوار دمپای پارچه ای فقط کافی است پوشیدن و ست کردن آنها را بلد باشید.

پالتوهای کتی همانطور که از اسمشان پیدا است، نوعی پالتو هستند که به سبک کت مردانه دوخته می‌ شوند. این پالتوها در انواع جلو باز و دکمه دار و در دو مدل مجلسی و اسپرت طراحی و تولید می شوند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جذاب ترین ست های شلوار با مانتو کتی آشنا شوید.

شلوار دمپا و لگ چرم

شلوار دمپا و لگ چرم

شلوار جذب یا لگ چرمی بپوشید؛ کلاسیک و شیک زمستان را بگذرانید

وقتی صحبت از انتخاب شلوار برای مانتو پالتو می شود سعی کنید همیشه با توجه به فصل و ترندهای موجود در آن سال انتخاب کنید زیرا در این حالت علاوه بر شیک بودن استایلی مدرن و به روز خواهید داشت. یکی از ترندهای زمستانی که در سال های اخیر بسیار شاهد آن در فشن شوها بوده ایم شلوار و یا لگ چرمی است، این آیتم های دوست داشتنی می توانند شما را شبیه به یک سوپر استار یا سلبریتی خوش پوش کنند. در نتیجه اگر قصد دارید زمستان را متفاوت تجربه کنید می توانید به همراه پالتوی کتی خود یک لگ چرمی بپوشید و برای تکمیل استایل خود از بوت های بلند و تا زانو کمک بگیرید.

شلوار دمپا و لگ چرم

شلوار دمپا و لگ چرم

با شلوار بوت کات و بگ استایل الگانت را تجربه کنید

استایل الگانت نوعی سبک از مد است که در آن استایل فرد زیبا و ساده به نظر می‌ رسد. هر لباس یا مدی که شیک به نظر می‌ رسد را می‌ توان سبک الگانت در نظر گرفت. از آنجایی که شلوارهای بگ یا دمپا با کفش های پاشنه بلند بسیار شیک هستند و به استایل شما سبکی رسمی و کلاسیک می بخشند، به نوعی می توان گفت یکی از عناصر سبک الگانت هستند و وقتی به استایل شما مخصوصا به همراه مانتو کتی اضافه شوند استایلی شیک و الگانت خواهید داشت. اگر می خواهید استایلی متفاوت و زیبا را در زمستان تجربه کنید حتما یک شلوار دمپا و بگ به تن کنید و برای تکمیل استایل خود از نیم بوت های پاشنه بلند استفاده کنید.

شلوار دمپا و لگ چرم

شلوار دمپا و لگ چرم

جین مام استایل یا راسته بپوشید؛ همراه همیشگی را فراموش نکنید

شلوارهای جین یکی از همران همیشگی ما در تمام سبک ها و استایل های ما در تمام فصل ها هستند و جالب است که بدانید هر کدام از انواع این شلوار برای یک سبک از مانتو یا پالتو مناسب است. از آنجایی که موضوع این مقاله پالتو کتی است شما برای انتخاب شلوار می توانید از بین شلوار مام استایل و یا راسته یکی را انتخاب نمایید. اگر شلوار مام استایل را انتخاب کردید می توانید از کتونی های لژ کوتاه  و اگر قصد پوشیدن شلوار جین راسته را دارید می توانید از نیم بوت های کوتاه تا قد شلوارتان استفاده کنید.

شلوار دمپا و لگ چرم

شلوار دمپا و لگ چرم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها