|

مکمل های سایه بنفش

سایه بنفش به چه کسانی می آید؟ رنگ سایه هاتو درست انتخاب کن تا با چشمات هیپنوتیزم کنی!

سایه بنفش

اگر به کشیدن سایه روی چشم های خود علاقه داشته و از نوع های رنگی استفاده می کنید، بهتر است بدانید که هر رنگ سایه ای برای هر فردی مناسب نیست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سایه زدن چشم ها یکی از بخش های بسیار مهم آرایش صورت است زیرا رنگ سایه چشم اگر به درستی انتخاب نشود می تواند آرایش زیبا و شیک شما را به یک آرایش زشت و نا هماهنگ تبدیل کند که در مجموع باعث چهره ای غیر زیبا و عجیب و غریب در شما شود. اگر به کشیدن سایه روی چشم های خود علاقه داشته و از رنج وسیعی از رنگ ها برای این کار استفاده می کنید، بهتر است بدانید که هر سایه ای برای هر پوست و یا هر رنگ چشمی مناسب نیست و انتخاب نادرست رنگ سایه می تواند زیبایی چشم های شما را تحت الشعاع قرار دهد. در نتیجه قبل از اینکه رنگ های مکمل سایه بنفش را بشناسید باید ببینید سایه بنفش به چهره شما می آید یا خیر؟ انتخاب هر رنگ ممکن است حالت چشم های شما را تغییر دهد. از طرف دیگر همانطور که اشاره کردیم، حالت چشم در زیبا‌تر دیده شدن شما تاثیر بسزایی دارد. به همین دلیل این شما هستید که حالت چشمان خود را انتخاب می‌ کنید.

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که متوجه زیبایی آرایش صورت یک نفر شده باشید اما دلیل آن را واقعا ندانید. باید بگوییم که برای اینکه آرایش صورت شما نیز به همان زیبایی شود، باید تناست در آرایش را به خوبی بیاموزید و رعایت کنید. در ادامه این مقاله با ما هماره باشید تا با رازهای آرایش چشم با رنگ بنفش آشنا شوید.

سایه بنفش

سایه بنفش

سایه بنفش به تناژهای پوستی ای می آید؟

بنفش یکی از رنگ هایی است که دارای طیف های مختلف و متنوعی است در نتیجه اگر قصد زدن سایه بنفش را به چشمانتان دارید اصلا نگران نباشید زیرا دست شما کاملا باز است. بنفش نماد فردیت و تخیل است و اتفاده از این رنگ در آرایش صورت جسارت بالایی می خواهد حال اگر شما فرد جسوری هستید و می خواهید سایه های بنفش را امتحان کنید باید بدانید که سایه بنفش برای تمام پوست ها قابل استفاده است ولی بیشتر از همه برای افرادی که پوستی سبزه و یا قهوه ای تیره دارند گزینه بسیار مناسبی است. اگر پوستی سبزه دارید سایه بنفش جلوه خاص و شجاعانه ای به چشم های شما می بخشد و برای خانم های جوان این رنگ سایه در تابستان انتخاب هوشمندانه ای است.

سایه بنفش

سایه بنفش

سایه بنفش زرد بزنید تا چشمانی درخشان داشته باشید

یکی از رنگ هایی که به سادگی با رنگ بنفش ست می شود و شما با آن می ئتوانید سایه ای زیبا و شیک برای چشمان خود داشته باشید رنگ زرد است. اگر برای رفتن به یک مهمانی آماده می شوید و به می خواهید لباسی بنفش زرد بپوشید بهتر است از این مدل سایه نیز برای آرایش چشم های خود انتخاب کنید. فقط دقت کنید اگر از سایه زرد روشن استفاده می کنید بهتر است زرد را داخل و سایه بنفش را در انتهای چشم بزنید و بعد خط بین این دو رنگ را با یک براش مخصوص محو کنید تا آرایشی زیبا و بی نقص داشته باشید.

سایه بنفش

سایه بنفش

طیف های مختلف بنفش را با هم ترکیب کنید؛ مونوکروم سایه بزنید!

سایه های رنگ روشن روی چشم های تیره از زیبایی بیشتری برخوردارند و به خصوص رنگ هایی مانند آبی تیره، بنفش و رنگ هایی از این دست که در تضاد کامل با رنگ چشم هستند در نتیجه به زیبایی بیشتر چشم ها کمک می کنند. اگر چشمانی مشکی و تیره دارید بهتر است از طیف های مختلف رنگ بنفش یعنی از یاسی روشن گرفته تا بادمجانی را پشت پلک هایتان بزنید. فقط در زدن سایه های اینچنینی دقت کنید تا خط ها به خوبی محو شوند، به نوعی می توان گفت اگر مهارت کافی در سایه زدن را ندارید این گزینه مناسب شما نیست.

سایه بنفش

سایه بنفش

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها