|

استایل ایرانی بازیگر روس

استایل شیک و دیدنی ماریا شلکنوا بازیگر خارجی خاتون؛ عروس مهران مدیری چه محجبه شده!

استایل ماریا شلکنوا

ماریا شلکنوا بازیگر روسیه ای که در سریال خاتون به ایفای نقش پرداخته بود، با استایلی الگانت در مراسم اهدای جوایز جشن حافظ حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ماریا شلکنوا متولد 21 ژانویه 1996 برابر با 5 بهمن 1374 در روسیه است، او دکتر و جراح دندانپزشک و بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون می باشد. ماریا شلکنوا در حال حاظر در ایران سکونت دارد و به تازگی در سریال خاتون  در نقش کارکتر هلنا بازی کرده است که بسیار توجه مخاطبان و اهالی سینما را به خود جلب کرده است. او رابطه دوستانه دو نزدیکی نیز با تینا پاکروان کارگردان سریال خاتون دارد. این بازیگر زن زیبا و جوان یکی از بازیگرانی است در حال حاظر ب خاطر ازدواج، زندگی و اقامت در ایران استایل های شیک و زیبایی را از او می بینیم که در همه آنها به راحتی می توان ردپای استایل الگانت و یا گاهی کلاسیک را مشاهده کرد. البته یکی از نکاتی که در سبک لباس پوشیدن این بازیگر خارجی می توان گفت این است که او گاها از هیچ سبک و روشی برای انتخاب لباس هایش پیروی نمی کند و هر چیزی را که پسند می کند می پوشد ولی جالب است که حتی در استایل های اینچنینی که تا به امروز از او دیده ایم او باز آیتم ها را هوشمندانه انتخاب کرده و ظاهری زیبا و شیک داشته است.

در ادامه این مقاله همراه ما باشد تا با چندتا از شیک ترین استایل های شخصی ماریا شلکنوا آشنا شوید.

ماریا شلکنوا

ماریا شلکنوا

استایل کرم و زرشکی ماریا شلکنوا در مراسم جشن حافظ

جالب است که بدانید ماریا شلنکوا در سینما و تلوزیون ایران تاکنون فعالیتی نداشته و سریال خاتون اولین تجربه او به عنوان بازیگر در ایران می‌ باشد اما برای ایرانیان بسیار شناخته شده است و یکی از دلایل شناخته و محبوب شدن این بازیگر زیبا، استایل و انتخاب لباس هایی است که در مراسم جشن حافظ به تن کرده بود. او در این مراسم یک شلوار و کت بارانی کرم نسکافه ای به تن کرده بود و برای رنگ دوم استایل خود بسیار هوشمندانه از رنگ زرشکی کمک گرفته بود. شما می توانید به یک نگاه ساده به عکس های پایین ببینید که چقدر بوت های کرم و پلیور سفید رنگ زیر ترنچ کت او در زیبای و جذابیت استایل کرم این بازیگر نقش مهمی را ایفا می کنند.

ماریا شلکنوا

ماریا شلکنوا

استایل مونوکروم سبز ماریا شلکنوا؛ شیک و کلاسیک

ماریا شلکنوا یکی از سلبریتی هایی است که به پوشیدن لباس های خیلی پیچیده و پر زرق و برقی که در سبک های ماکسیمال یا آوانگارد استفاده ی شود علاقه ای ندار و این کاملا در استایل های او قابل مشاهده است. در عوض یکی از سبک هایی که در بیشتر استایل های ماریا شلکنوا می توان دید سبک مونوکروم و تک رنگ پوشی است. او در بیشترین استایل های خود الگانت، مینیمال و مونوکروم می پوشد و جالب است که بدانید او حتی در زندگی شخصی خود نیز همین گونه است. در نهایت یکی از نقاط قوت در استایل پایین را می توان استفاده از ترکیب رنگی درست و به جا دانست، زیرا مینی اسکارف سبز و زرشکی بهترین گزینه برای استایل کلاسیک و مونوکروم سبز است.

ماریا شلکنوا

ماریا شلکنوا

ماریا شلکنوا و جین هایی که مدام تکرار می شوند

یکی از پاهای ثابت استایل ماریا را می توان شلوارهای جین آبی دانست زیرا در خیلی از استایل های روزمره او شاهد پوشیدن این شلوارهای اسکینی هستیم. ماریا شلکنوا می تواند به راحتی با تمام استایل ها و سبک هایی که به تن می کند شلوار جین بپوشد و شیک و زیبا به نظر برسد. یکی از نکاتی که توجه همه منتقدین را جلب کرده استفاده از شلوار جین با فرم اسکینی است،  برای مثال می توان به یکی از فتوشات های این بازیگر اشاره کرد که در یک مکان زیارتی است و حتی از زیر چادر گلی ای که به سر دارد یک شلوار جین آبی و اسکینی پوشیده است.

ماریا شلکنوا

ماریا شلکنوا

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها