|

کاپشن کوتاه را با چی بپوشیم؟

با ترندهای فصل زمستان آشنا شو؛ جدیدترین استایل های زمستانی دخترانه با کاپشن کوتاه

کاپشن بادی کوتاه

کاپشن یکی از لباس های کاربردی روزهای سرد سال است، اگر تمایل دارید استایلی خاص و جذاب داشته باشید باید با نحوه ست کردن انواع آن آشنا باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما شاید از سرما بیزار باشیم اما برای بیرون آوردن لباس‌ های زمستانی از کمد، لحظه شماری می‌ کنیم. کاپشن‌ بادی، وست‌ پافر، هودی‌ ها و ژیله‌ ها همگی از سری لباس‌ های گرم و دوست داشتنی زمستانی هستند که طرفداران زیادی دارند. سبک استایل کردن لباس زمستانی کمی تغییر کرده است پس اگر می خواهید ترند و مدرن بپوشید، می‌ توانید استایل‌ های جذابی برای خودتان طراحی کنید. البته لازمه طراحی استایل مدرن برای خودتان این است که با ترندهای روز دنیا و فصل آشنا باشید و از راه و روش ست کردن آنها با هم آگاه باشید. اکثر خانم ها به دلیل اینکه ست کردن نوع کوتاه کاپشن ها را بلد نیستند از پوشیدن آنها منصرف می شوند در حالی که این کار راحت تر از چیزی است که شما تصور می کنید. درست است که کاپشن کوتاه پفی و ضد آب برای محافظت از بدن در برابر هوای سرد طراحی شده است زیرا این کاپشن ها لایه دوزی شده اند و ظاهری ضخیم و حجیم دارند؛ ولی شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی با این نوع از کاپشن ها هم شما می توانید استایلی زیبا و شیک داشته باشید.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع ست های زمستانی جذاب با کاپشن کوتاه آشنا شوید.

کاپشن کوتاه

کاپشن کوتاه

پافر را با هودی و جاگر بپوشید؛ اسپرت و دخترانه به دل زمستان بزنید

یکی از بهترین گزینه ها برای کاپشن های کوتاه بادی ست هودی و شلوار جاگر است زیرا این لباس های زمستانی علاوه بر اینگه بسیار گرم و کرکی هستند، دارای تنوع رنگ و مدل زیادی هستند و شما برای ست کردن آنها با کاپشن خود محدودیتی نخواهید داشت. البته بهتر است که به هارمونی رنگ کاپشن با ست اسپرت خود دقت کنید تا ظاهری زیبا و شیک داشته باشید. یکی از نکاتی که در استایل های اینچنینی باید به آن دقت کنید استفاده از کفش مناسب است برای مثال برای شلوارهای جاگر کتونی یا بوت های بندی بلند مناسب هستند نه کفش های کلاسیک و رسمی، در نتیجه بهتر است نیم بوت های لژدار و پوتین مانند انتخاب نمایید.

کاپشن کوتاه

کاپشن کوتاه

کاپشن کوتاه و شلوار 6 جیب و بگ؛ ترند پوش و مدرن باشید

یکی از ترندهای محبوب و جدید که امسال شاهد حضور پر رنگ آن در فشن شوهای دنیای مد و فشن بودیم شلوار بگ و شش جیب است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این شلوارها را با چه آیتمی در فشن شوها ست می کنند، بله یکی از آیتمی هایی که به دفعات با این شلوارها ست شده است کاپشن بادی کوتاه زنانه است. در نتیجه اگر می خواهید استایلی زیبا و مدرن داشته باشید کاپشن بادی خود را با یک شلوار شش جیب کتان و یا جین بگ ست کنید و برای تکمیل استایل خود از نیم بوت بندی یا کتونی استفاده کنید. اگر شلوار بگ را انتخاب می کنید حتما از کتونی استفاده کنید و بگذارید دمپای شلوارتان روی کتونی را بگیرد.

کاپشن کوتاه

کاپشن کوتاه

کاپشن بادی را با لگ یا شلوار اسکینی جین ست کنید

شلوارهای جین همراه همیشگی ما هستند و همیشه به همه سازهای ما در تمام سبک ها و استایل ها می رقصند؛ شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از بهترین گزینه ها برای کاپشن بادی کوتاه شما می تواند یک شلوار جین اسکینی و جذب باشد. البته اگر از حق نخواهیم بگذریم لگ ها هم جزو ترندهای زیبا و بسیار پر طرفدار سال های اخیر هستند و شما می توانید برای استایل های زمستانی خود مخصوصا در کنار کاپشن های کوتاه از لگ های جذب استفاده کنید. البته دقت کنید که وقتی از این لگ ها استفاده می کنید به عنوان کفش حتما از نیم بوت های ساده و مشکی استفاده کنید.

کاپشن کوتاه

کاپشن کوتاه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی