|

آرایش مسی و لایت

با سایه های عربی و خلیجی خداحافظی کن؛ سایه مسی بزن تا چشمایی درخشان داشته باشی

سایه چشم مسی

رنگ‌ های طلایی و مسی در آرایش صورت طرفداران زیادی دارند. ربطی به فصل سال هم ندارد این رنگ‌ ها باعث درخشندگی خیره‌کننده‌ ای به چهره می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از خطاهای آرایشی این است که در بیشتر مواقع همه خانم ها معمولا برای زدن سایه رنگ نقره ای یا طلایی را انتخاب می کنند ولی اگر بخواهید آرایشی تک داشته باشید، باید قید این دو رنگ را بزنید. اما فلز دیگری وجود دارد که رنگ آن می‌ تواند منبع الهام شما در آرایش باشد، چرا که در کنار خوش‌ رنگی، درخشندگی خاصی دارد. رنگ گرم مسی را می‌توان به‌ راحتی بر روی همه اجزای صورت استفاده کرد و غیرعادی هم به نظر نرسید. درضمن، نیازی نیست نگران هم‌ خوانی آن با رنگ چشم‌ هایتان باشید. جلای مس هر رنگ چشمی را تحت‌ تاثیر قرار می‌ دهد. در نتیجه اگر می خواهید صورتی زیبا، گرم و شاداب داشته باشید میکاپ مسی را امتحان کنید، برای این کار هم نیاز به آموزش و نگرانی نیست فقط کافی است به چشم هایتان سایه مسی بزنید و برای رژگونه و رژ لب نیز از رنگ مسی یا رنگ های هم طیف با آن استفاده کنید.

البته همیشه دقت کنید که رنگی که برای میکاپ صورت خود انتخاب کرده اید به پوست و چهره شما می آید با خیر، که در مود رنگ مسی این دغدغه تا حدودی کاهش پیدا می کند زیرا رنگ مسی به بیشتر افراد می آید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های آرایش مسی آشنا شوید.

سایه مسی

سایه مسی

سایه مسی به چه پوست هایی می آید؟ صورتی زیبا و جوان داشته باشید

یکی از نکاتی که باعث می شود شما جوان تر و شاداب به نظر برسید استفاده از رنگ سایه مناسب برای پوست شما است. گاهی اوقات ممکن است رنگ و سبکی از میکاپ ترند شود که روی صورت فرد دیگری بسیار زیبا است ولی روی صورت و پوست شما اینگونه به نظر نرسد در نتیجه علاوه بر ترندهای آرایشی به این نکته هم نیز توجه کنید. سایه مسی یکی از سایه هایی است که به بیشتر افراد می آید ولی افرادی که چشم های تیره و پوست های گندمی یا سبزه دارند با زدن این سایه چهره جذاب تری خواهند داشت از افرادی که پوست سفیدی دارند.

سایه مسی

سایه مسی

رژگونه مسی بزنید تا گونه هایی برجسته و براق داشته باشید

برای تکمیل آرایش صورت خود با رنگ مسی بهتر است که رژگونه خود را هم مسی انتخاب کنید تا صورتی زیبا و جذاب داشته باشید. برای این کار بهتر است ابتدا خط گونه خود را مشخص کنید و با یک براش خطی از رژگونه مسی خود به خط گونه هایتان بزنید و با براش رژگونه آن خط را به سمت بالا محو کنید. اگر علاقه ای به رژگونه های غلیظ یا تیره ندارید هم می توانید از سایه‌ های پودری به جای رژگونه استفاده کنید و یا اگر دوست ندارید از رنگ برنز برای داشتن یک آرایش مسی کامل کمک بگیرید، به سراغ پالت سایه‌ها بروید؛ سایه مسی را انتخاب کرده و با فرچه رژگونه، استخوان گونه را مسی کنید.

سایه مسی

سایه مسی

رژ لب مسی بزنید؛ با میکاپ مدرن و گرم خود دل زمستان را ببرید

رژ لب مرحله آخر و تکمیل کننده میکاپ صورت است، شما هر چقدر هم که آرایش کاملی کنید ولی رژ لب نزنید انگار که اصلا آرایش نکرده اید. برای میکاپ مسی هم قطعا همینطور خواهد بود، پس در انتها برای تکمیل آرایش صورت خود بهتر است که از خط لب و یا رژ لب مسی استفاده کنید. البته فراموش نکنید که رنگ خط لبی که انتخاب می کنید باید یک یا دو درجه از رنگ رژلبتان تیره تر باشد تا لب هایتان را برجسته و قلوه ای نشان دهد. اگر هم رژ لب مسی به نظرتان تیره است می توانید با استفاده از یک مداد خط لب کم‌ رنگ و مات، خط لب کشیده و روی لب را هم پر کنید. سپس رژ و روی آن برق لب رنگ‌ دار و براق بزنید.

سایه مسی

سایه مسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها