|

چه رنگ هایی برای اتاق نشیمن مناسبند؟

با این رنگ ها جذاااب ترین و خفن ترین چیدمان اتاق نشیمن رو ردیف کن؛ بزن تو کار خاص بودن

اگه تو فکر یه چیدمان خاص و جذاب با رنگ های زیبا و دلنشین میگردی ما بهترین گزینه های روی میز رو بهت معرفی می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به طور معمول ما ایرانی ها از یک سری ترکیب رنگ های خاص و کم ریسک برای دکوراسیون و چیدمان خونمون استفاده می کنیم، یک بخشی از این انتخاب بر میگرده به عدم ریسک پذیری ما در خلق فضاها رنگی و جذاب تازه و یک بخش دیگه اش هم بر می گرده به مسائل اقتصادی، طبیعتا آیتم های کم ریسک و با رنگ های خنثی و ساده چیدمان شیک و همیشگی ای رو با خودشون به همراه دارند به این معنا که قرار نیست دو سال، پنج سال یا حتا ده سال دیگه به این راحتی ها دل شما رو بزنند و خستتون کنند. با این حال در طراحی و دکوراسیون فضاهای اصلی خونه مثل اتاق نشیمن ممکنه گاها دلتون بخواد که تغیرات اساسی ایجاد کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا ما تعدادی از مناسب ترین و شیک ترین رنگ ها برای طراحی اتاق نشیمن رو با شما به اشتراک بگذاریم.

1.آبی و سرمه ای آرامش بخش اتاق نشیمن

اگه دنبال یه فضای آرامش بخش اما با رنگ و لعاب درخشان و زیبا هستید آبی یکی از بهترین گزینه است. ترکیب این رنگ با چوب، طوسی یا حتا خردلی می تونه جلوه و درخشش بی نظیری پیدا کنه که ظاهر خونه شما رو حسابی خاص و ویژه خواهد کرد.

دکور اتاق نشیمن با رنگ آبی

اگر به دنبال تناژی متفاوت تر و خاص تر هستید می تونید از رنگ سرمه ای استفاده کنید که هم جسورانه تره و هم جذابیت بصری بالایی داره و ترکیب اون با سفید به طرز چشمگیری زیبا خواهد بود.

دکور اتاق نشیمن با رنگ سرمه ای

2.زرد طراوت بخش اتاق نشیمن

رنگ زرد جزو رنگ های بسیار درخشان و البته ریسکی است برای همین هم موقع استفاده از این رنگ باید خیلی حواستون باشه که فضای خونه رو بیش از حد زرد نکنید چون میتونه خیل زود دلتون رو بزنه، با این همه رنگ زرد در دسته رنگ هیا گرم قرار داره و به همین خاطر هم اگر شما اون رو با رنگ های مکمل ترکیب کنید نه تنها طراوت و شادابی به خونه شما میبخشه بلکه باعث میشه تا فضای خونه هم روشن تر و بزرگ تر دیده بشه.

دکور اتاق نشیمن با رنگ زرد

3.طوسی جلا بخش اتاق نشیمن

به گزار شایانیوز، رنگ طوسی یک رنگ خنثی و فوق العاده شیکه به همین خاطر هم طرفدار زیادی داره به علاوه این که به خاطر خنثی بودنش دل رو نمیزنه و به جورایی میشه گفت که رنگی همیشگی به حساب میاد. اگر این رنگ با رنگ های گرم ترکیب بشه زیبایی و گرمای دلنشینی رو در فضا ایجاد میکنه.

دکور اتاق نشیمن با رنگ طوسی

4بژ زیبایی بخش اتاق نشیمن

رنگ بژ، یک رنگ خنثی اما گرم، مینیمال و فوق العاده شیک و باکلاس است، برای همین هم یک گزینه عالی و درجه یک در چیدمان خونه به حساب میاد. این رنگ یکی از لوکس ترین رنگ هایی است که می تونید برای طراحی خونتون به سراغش برید به خصوص اگر به دنبال یک چیدمان ساده، به دور از زرق و برق اضافی و مینیمال باشید.

دکور اتاق نشیمن با رنگ بژ

5.سبز حیات بخش اتاق نشیمن

رنگ سبز نمادی از طبیعت است به همین خاطر هم همیشه حس حیات و تازگی رو به ما القا می کند. این رنگ باعث احساس امنیت و تعادل میشه به همین خاطر هم به نوبه خودش میتونه باعث کاهش استرس بشه. ترکیب رنگ سبز با رنگ های مثل خردلی و طوسی گزینه های ایده آلی هستند.

دکور اتاق نشیمن با رنگ سبز

به نظر شما کاربران شایانیوز چه رنگ های دیگه ای برای چیدمان اتاق نشیمین مناسب و زیبا هستند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها