|

با پالتو رسمی چه شلواری بپوشیم؟

هر شلواری مناسب استایل کلاسیک نیست؛ معرفی انواع شلوار برای پالتو و استایل های رسمی

شلوار برای پالتو کتی

پالتوها یکی از لباس های مناسب روزهای سرد فصل پاییز و زمستان هستند که می توانید با درست ست کردن آن ها استایل های شیک و متنوعی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در فصل زمستان همه ما اولین گزینه ای که به ذهنمان می رسد خرید یک پالتو یا کاپشن برای روزهای برفی و سرد است. جالب است که بدانید تلکیف کاپشن و پافرها نیز معلوم است زیرا ست کردن و انتخاب شلوار برای آنها کار دشواری نخواهد بود. در حالی که انتخاب شلوار و ست کردن پالتو مجلسی یا کلاسیک بسیار سخت و چالش برانگیز است. برای مثال شما ممکن است با انتخاب یک شلوار شش جیب برای یک پالتو کتی کل استایل خود را از بین ببرید و یا حتی جلوه پالتو شیک خود را بگیرید. در نتیجه می توان گفت پالتوها از لباس های مناسب روزهای سرد فصل پاییز و زمستان هستند که می توانید با درست ست کردن آن ها استایل های شیک و متنوعی داشته باشید. شلوارها هم مانند پالتوها دنیای متنوع و زیبایی دارند که هر کدام به تنهایی می توانند در استایل شما غوغا به پا کنند ولی برای استفاده آنها در استایل خود باید به آیتم اصلی یعنی پالتو یا مانتو خود دقت کنید و متناسب با سبک و مدل آن شلوار را انتخاب نمایید.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های شلوار برای ست کردن با استایل زمستانی رسمی خود آشنا شوید.

شلوار با پالتو کتی

شلوار با پالتو کتی

شلوار جین اسکینی و جذب بپوشید؛ محبوب ترین جین زمستانی

شلوارهای جین همراه همیشگی ما در همه استایل ها و سبک ها هستند و جالب است که بدانید شما برای داشتن استایلی زیبا با هر مانتو یا پالتویی فقط کافی است به سراغ کمد لباس هایتان بروید و یکی از شلوارهای جین اسکینی خود را بپوشید و با کتونی یا یک نیم بوت پاشنه دار ست کنید. دقت داشته باشید که در استایل های رسمی و مجلسی گزینه نیم بوت پاشنه دار مناسب تر است اما به دلیل ترند شدن کفش کتونی ها و یا ونس های سفید با کت و یا حتی کت و شلوارهای رسمی شما مجاز به استفاده از این کفش های راحت همزمان با پالتو کتی یا مجلسی خود نیز هستید، اما اگر به سبک کلاسیک علاقه دارید همان گزینه اول برای شما مناسب تر است.

شلوار با پالتو کتی

شلوار با پالتو کتی

شلوار بگ و بوت کات بپوشید؛ جین های ترند را بشناسید

یکی از جین های ترند که به تازگی شاهد حضور پر رنگ آن در نیای مد و فشن هستیم شلوار بگ است و جالب است که بدانید این مدل از شلوار جین حتی برای استایل های رسمی و یا پالتوهای کت نیز مناسب است و به شما ظاهری کشیده، خوش فرم و زیبا می بخشد. در نتیجه شما برای ست کردن پالتو رسمی و کوتاه خود فقط کافی است یک شلوار بوت کات و یا بگ بپوشید و اجازه دهید تا دمپای شلوارتان روی کفش یا نیم بوتتان بی افتد. به عنوان کفش هم بهتر است از کفش های پاشنه بلند و یا نیم بوت های پاشنه پهن برای این مدل از شلوارها استفاده نمایید.

شلوار با پالتو کتی

شلوار با پالتو کتی

شلوار جین راسته یا مام فیت بپوشید؛ استایلی زیبا و متعادل داشته باشید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شلوار مام فیت شباهت زیادی به شلوار جین مام استایل دارد با این تفاوت که خیلی گشاد نیست و فیت پا است. شلوار راسته هم که همانطور که همه می دانید دارای استایلی راسته است یعنی که در قسمت دمپا نه حالتی جذب دارد نه آزاد بلکه با همان اندازه بالا در قسمت دمپا نیز ادامه دارد. شما برای داشتن استایلی زیبا و فریبنده می توانید یک شلوار جین آبی راسته و کمی کوتاه را با یک کتونی سفید و یک پالتو کتی ساده ست کنید و علاوه بر داشتن استایل کلاسیک و شیک، راحت باشید.

شلوار با پالتو کتی

شلوار با پالتو کتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها