|

چطور پاستا درست کنم؟

طرز تهیه پاستا تو سه سوت؛ یه شام رمانتیک ردیف کن که تو هیییچ رستورانی لِنگش نباشه!

اگه دوست داری که هم یه شام خاص و منحصر به فرد درست کنی هم خیلی خودت رو توی دردسر نندازی پاستا با سس گوشت رو امتحان کن که دیوونه کننده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پاستا یکی از محبوب ترین غذا ها بین ما ایرانی ها به حساب میاد اما با این حال بیشتر افراد ترجیح میدند که این غذای خوش طعم و لذیذ رو توی کافه ها یا رستوران ها بخورند تا این که خودشون درستش کنند غالبا هم دلیلش اینه که درست کردن پاستا کمی زمان بر و دردسر سازه. و اما حالا ما تصمیم داریم تا به شما طرز تهیه یک نوع پاستای ویژه رو یاد بدیم که هم خیلی راحت و سریع درست میشه یعنی تو سیم ثانیه هم این که خیلی متفاوت تر از اون چیزیه که تو رستوران ها جلوتون میگذارند.

این پاستا خوشمزه و متفاوت سیم ثانیه ای ما با سس گوشت درست میشه و خبری از سس قارچ در اون نیست و این هم مهم ترین وجه تمایزش با پاستاهای رستورانی به حساب میاد؛ پس در ادامه با ما همراه باشید که قراره یه شام خوش طعم برای خودتون و خانوادتون ردیف کنید.

طرز تهیه پاستا با سس گوشت

مواد لازم برای پاستا با سس گوشت:

پاستا: 150 گرم

پیاز: 1 عدد

سیر: 2 عدد

پوره گوجه فرنگی: 1 لیوان

قارچ: 4 عدد

گوشت چرخ کرده

نخود فرنگی

فلفل دلمه

نمک

فلفل سیاه

آویشن

پنیر موزارلا

همون طور که می بیند برای برخی از مواد اولیه میزان مشخص نکردیم به خاطر این که این مواد ملاا پاستا شما رو تشکیل میدند پس بسته به این که شما دوست دارید پاستاتون چقدر پر ملات باشه یا نباشه میتونید میزان اون ها رو کم یا زیاد کنید.

طرز تهیه پاستا با سس گوشت

آماده سازی:

در قدم اول پیاز ها رو نگینی خرد می کنیم و بعد به همراه گوشت های چرخ کرده میریزیم توی تابه و تفت میدیم،حالا میریم سراغ سیر ها و رندشون میکنیم. بعد از این که گوشت ها و پیاز ها تغییر رنگ دادند، سیر ها رو هم بهشون اضافه می کنیم و هم میزنیم. بعد از کمی هم زدن پوره گوجه فرنگی رو اضافه می کنیم و همچنان هم زدن رو ادامه میدیم تا مواد به خوبی با هم ترکیب بشند سپس صبر میکنیم تا آب مواد کشیده بشه.

در قدم دوم قارچ و نخود فرنگی ها رو اضافه می کنیم و هم میزنیم، سپس نمک، فلفل سیاه و آویشن رو به اون ها اضافه می کنیم و هم میزنیم.

در هنگامی که داریم تمام این کار ها رو انجام میدم پاستا ها رو هم میریزیم توی قابلمه تا بپزند. بعد از انی که نرم شدند و به قدر کافی پختند بدون این که آبکش کنیمشون مستقیما میریزیم داخل مواد گوشتی. نهایتا مقداری پنیر اضافه می کنیم و باز هم میزنیم تا به خوبی با هم ترکیب بشند و پنیر آب بشه. اگر دلتون می خواد می تونید سس رو روی پاستا ها بریزید تا شکل ژورنالی تری داشته باشه اما در این صورت قبل از انی که سس رو روی پاستا بریزید به سس پنیر اضافه کنید و هم بزندی تا پنیر آب بشه و بعد همه اون ها رو روی پاستا های پخته بریزید.

طرز تهیه پاستا با سس گوشت

منبع: ashpazi_fatemebano

امیدواریم که شما کاربران شایانیوز از طعم و مزه این پاستا جذاب لذت ببرید و نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها