|

فیروزه ای را با رنگ هایی ست کنیم؟

معجزه رنگ فیروزه ای در استایل بهاره؛ با مانتو فیروزه ای نوروز امسال متفاوت و شیک بپوش

استایل فیروزه ای

رنگ فیروزه ای از انواع رنگ های زیبا و خاص می باشد، پس اگر تمایل دارید در پوشش خود تغییرات مثبتی را ایجاد کنید بهتر است فیروزه ای بپوشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بهار فصل رنگ های زیبا و خاص است، پس شما هم می توانید با استفاده از این رنگ ها و ست کردن درست و دقیق آنها با یکدیگر امسال بهار را متفاوت و خاص تجربه کنید. رنگ فیروزه ای از انواع رنگ های زیبا و خاص می باشد، پس اگر تمایل دارید در پوشش خود تغییرات مثبتی را ایجاد کنید بهتر است فیروزه ای بپوشید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید رنگ فیروزه ای نوعی رنگ ترکیبی است که از ترکیب سه رنگ اصلی سبز، آبی و زرد تشکیل می شود و دارای طیف های مختلفی می باشد، گاهی بعضی از فیروزه ای ها به دلیل استفاده بیشتر سبز در آنها متمایل به سبز و گاهی به دلیل استفاده بیشتر آبی متمایل به آبی هستند. فرقی نمی کند کدام فیروزه ای را انتخاب می کنید یا برای مثال مانتو فیروزه ای می پوشید یا شال و شلوار در هر صورت باید ست کردن این رنگ را با رنگ های دیگر یاد بگیرید تا با معجزه و دنیای زیبای این رنگ آشنا شوید.

رنگ فیروزه ای جزو رنگ های سرد طبقه بندی می شود و یاد آور آرامش و آسایش خاطر آبی، توازن و بالندگی سبز و انرژی تعالی بخش زرد در روح خودش است. در ادامه این مقاله خواهید دید که چطور با این رنگ در استایل بهاره خود می توانید جذابیت ایجاد کنید.

مانتو فیروزه ای

مانتو فیروزه ای

فیروزه ای را با سرمه ای ست کنید؛ بهاری شیک و لوکس را تجربه کن

رنگ سرمه ای رنگی زیبا و لوکس است که به بیشتر افراد می آید و برای استایل های رسمی و کلاسیک جان می دهد. رنگ فیروزه ای نماد صداقت، وفاداری، تعهد، ایمان، ذکاوت، بخشندگی، پاک و زلال بودن، اعتماد به نفس و اعتماد است و احساس سرزندگی و شادابی از نشونه های دیگر این رنگ است. خب با ویژگی های ذکر شده رنگ سرمه ای رنگ مکمل مناسبی برای فیروزه ای است زیرا شما با پوشیدن ست این دو با هم فردی شاداب و همزمان لوکس و با اعتماد به نفس به نظر خواهید آمد. پس اگر نوروز امسال قصد پوشیدن مانتو فیروزه ای را دارید بهتر است از رنگ سرمه ای برای انتخاب شال و یا اکسسوری کمک بگیرید.

مانتو فیروزه ای

مانتو فیروزه ای

فیروز ای را با مشکی ست کنید؛ مشکی به ساز همه سبک ها می رقصد

رنگ مشکی یکی از رنگ هایی است که در تمام استایل های ما همراه ما است چه به عنوان آیتم اصلی چه به عنوان اکسسوری یا یک آیتم کوچک، فرقی ندارد در کجا از آن استفاده می کنیم او در هر حالتی استایل ما را کامل می کند. جالب است که بدانید این رنگ علاوه بر ویژگی ذکر شده به خاطر تضاد رنگی ای که با رنگ فیروزه ای دارد یکی از رنگ های پیشنهادی برای ست کردن با آن است. پس اگر می خواهید از این ترکیب رنگی استفاده کنید بهتر است مانتو فیروزه ای را با آیتم های مشکی و سفید ست کنید و یا از مانتو مشکی و آیتم های فیروزه ای استفاده نمایید.

مانتو فیروزه ای

مانتو فیروزه ای

در استایل بهاره از اکسسوری و کیف و کفش فیروزه ای استفاده کنید

یکی از عناصر مهم و تاثیرگذار بر روی استایل زنانه و همچنین برای مواقعی مانند نوروز اکسسوری است، پس هرگز مخصوصا برای استایل های نیمه رسمی و یا رسمی استفاده از اکسسوری را فراموش نکنید. اگر نمی خواهید مانتو یا شلوار رنگی استفاده کنید ولی همزمان می خواهید از معجزه این رنگ زیبا در استایل خود بهره ببرید می توانید یک کتونی، زیورآلات، شال و یا شومیز فیروزه ای استفاده کنید و در نهایت در استایل خود جذابیت ایجاد کنید. اگر مانتو کتی یا جلوباز می پوشید حتما از شومیز فیروزه ای کمک بگیرید.

مانتو فیروزه ای

مانتو فیروزه ای

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها